Aaaah wat leuk zeg! Wat bokt allemaal niet kan brengen Veel geluk samen! En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hihi
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-11 08:00
Leonoor schreef:
Het is jullie van harte gegund! Mooi omschreven ook!
En ik ben blij dat je je toekomstige huishoudster gevonden hebt (sorry, kon het even niet laten)
Daar vrees ik een beetje voor dat was ook ludieke topic he...
Ettesil
Geplaatst: 25-01-11 09:03
Leonoor schreef:
En ik ben blij dat je je toekomstige huishoudster gevonden hebt (sorry, kon het even niet laten)
Zeker een mooi verhaal geschreven
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-11 10:34
Ettesil schreef:
Leonoor schreef:
Zeker een mooi verhaal geschreven
Dank je wel
Fred_Kroket
Geplaatst: 25-01-11 10:43
Aaah!! Ik las het gisteren, en zag dat het een lang verhaal was en "bewaarde" het speciaal om bij mijn ontbijtje te lezen en toen klikte ik per ongeluk het scherm weg... en kon de titel van het topic niet meer vinden!!
Gelukkig vond ik ik het nu wel! Wat een heerlijk verhaal! Veel geluk en het is je (jullie!) gegund!
Anoniem
Geplaatst: 25-01-11 13:28
Ik dénk dat ik weet wie het is
Zonnetje81
Geplaatst: 25-01-11 13:32
Oh ja??
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 25-01-11 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
wie is het:D ik ben echt benieuwd, topic is ook erg mooi geschreven en ontzettend schattig om te lezen veel succes jullie 2!! het begin klinkt nu al goed
Nee, dat nu ook weer niet maar het viel me op in je ludieke topic. Verder maakt het niet veel uit hoor, maar door zo'n topic worden we natuurlijk wel nieuwsgierig.. we blijven vrouwen!