Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:27

hestejente schreef:
Frozenstar schreef:
Dus dan werk je niet direct voor KPN? Wat waren je werkzaamheden en bij welke afdeling hoorde je dat dan waar dat gebeurde?

Nee, het is een dochteronderneming van KPN maar het callcenter werd door KPN gefaciliteerd helaas.

Dus outbound waarschijnlijk?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:28

Limonade schreef:
Ik had op een gegeven moment een 0800 nummer ontdekt die mij doorverbond met de particuliere klantenservice *D

Welk nummer was dat :P

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:29

Frozenstar schreef:
Dus outbound waarschijnlijk?

Nee zeg, ik weiger om outbound te bellen. De opdrachtgever (= Franchise) heeft geen eigen pand, daardoor zaten wij helaas bij KPN in het gebouw. En daar heb ik inderdaad verbijsterende dingen gehoord :x Ook wel mensen die erg hun best deden hoor... maar het is daar één grote bende. Heb geen ervaring met de KPN-afdelingen elders, op het Maanplein schijnt het naar ik begrijp wel mee te vallen, ook hoe er met werknemers wordt omgegaan. Maar wat ik heb gezien en gehoord... :n

Herinner me nu ineens: met m'n stomme kop had ik internet aangevraagd bij KPN. Eerste keer kwam de monteur niet opdagen... tweede keer kwam er een monteur die kennelijk niet kon lezen, aangezien er bij de intercom staat dat je het huisnummer en daarna de enterknop moet induwen als je wil aanbellen...
... week later lukte de de Tele2 monteur in 1 keer. Knap he? Zal wel een monteur met iets of wat technisch inzicht zijn geweest :7
Laatst bijgewerkt door Koper op 21-01-11 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:31

KPN zuigt.,

Ik heb KPN abbonement genomen.. maar van te voren ook de telefoon laten verzekeren (ik wil nog regelmatig wel eens slordig zijn met mijn spullen)
En die muts zou het regelen dat ik het kreeg.. dus toen had ik water schade..helemaal niet geregeld.. :(

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:31

Ik vind KPN ook echt super vervelend...

Ik ben ooit een keer gebeld met de mededeling : U krijgt van ons 1000 gratis smsjes kado!
Ik;.. oh hoef ik daar niets voor te doen?
hij: nee dat krijg je gewoon als kado!
Ik; oh,,nou mooi!

Blijk ik na een paar maanden vast te zitten aan een of ander smsbundel extra.. fijn.. vind ik echt niet kunnen!
Heb mijn abbo opgezegd en die man bleeeef maar zaniken waarom ik wou stoppen en allemaal dingen uitzoeken voor me.. zelfs al zei ik : ik wil geen nieuwe telefoon!!!" was het.. "wilt u er een met camera?"

grom... heb nu alles opgezegd (bij een andere medewerker) en zit nu bij tmobile met een sims only van 6,95 per maand, waar ik ook nog een mooi telefoontje bij kreeg als aanbieding :) Ik ben blij nu!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:32

Frozenstar schreef:
Limonade schreef:
Ik had op een gegeven moment een 0800 nummer ontdekt die mij doorverbond met de particuliere klantenservice *D

Welk nummer was dat :P

Ik moet even zoeken of ik die brief nog heb. Dat is onderhand alweer een jaar geleden.
Heb veel papieren bewaard, maar dat soort dingen heb ik volgens mij weg gegooid nu we over zijn gestapt.

Was wel verdomd handig :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:32

hestejente schreef:
Herinner me nu ineens: met m'n stomme kop had ik internet aangevraagd bij KPN. Eerste keer kwam de monteur niet opdagen... tweede keer kwam er een monteur die kennelijk niet kon lezen, aangezien er bij de intercom staat dat je het huisnummer en daarna de enterknop moet induwen als je wil aanbellen...
... week later lukte de de Tele2 monteur in 1 keer. Knap he? Zal wel een monteur met iets of wat technisch inzicht zijn geweest :7

Ook monteurs worden extern ingehuurd hé :D Dus zijn niet altijd KPN monteurs zoals veel mensen altijd denken :j

Stopcontact

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:33

Ik zie voornamelijk klachten over Mobiel.. zonde is dat :\

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:34

Haha, zoals ik het nu lees heb ik in ieder geval een veel te duur abo :')

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:35

Frozenstar schreef:
Ik zie voornamelijk klachten over Mobiel.. zonde is dat :\

Heeeee, geen narigheid over mobiel he.... >;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:36

Frozenstar schreef:
Ook monteurs worden extern ingehuurd hé :D Dus zijn niet altijd KPN monteurs zoals veel mensen altijd denken :j

Nee, maar veel zijn ook weer wel bij KPN in dienst ;) :D Daarnaast interesseert het mij geen biet of iemand extern is of niet, als je een bedrijf vertegenwoordigt spreek ik dat bedrijf aan op het gebeunhaas van een monteur, intern of extern. En is er wat mee gebeurd? Welneeeeee. Tuurlijk niet. Wat maakt die ene kant nou uit voor het o zo grote KPN :r

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:36

Ik had het afgelopen jaar moeite met de niet goed werkende communicatie met de klantenservice van KPN. Tot dusver heb wel goede ervaring met de winkels van KPN, maar niet met het werken via de website. Door de storing met de Nokia (2x weggebracht met nodige verlies aan berichten en telnrs. en daarna opnieuw niet goed werkend) heb ik bij de 3e storing besloten een andere oplossing te zoeken. Een abonnement voor 1/3 van de prijs en de telefoon koop ik wel los middels mijn besparing op belkosten. De overgang naar een andere provider verliep in 1e instantie helemaal niet goed en ik dreigde van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik heb toen gebruik gemaakt van http://www.qqlq.nl/over-klachtenoplossing-nl en ik kreeg ineens verrassend snel een reactie en een oplossing van de klacht. Misschien een idee ?

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:37

KPN particulier heeft klantvriendelijkheid niet in hun woordenboek staan. En dan ook nog die verschrikkelijke nieuwe reclame van ze, dat ze de klanten zo belangrijk vinden :r

Ik ga nog liever bij een slachthuis werken dan bij de klantenservice van KPN.

Ja, mijn haat voor KPN zit zeeeeeeer diep. Oh wat had ik graag mijn woede afgereageerd op 1 van die etterbakjes.
Maar goed, de schadevergoeding met 3 nullen maakte een hoop goed :o

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:38

xXxdesiixXx schreef:
cartouche18 schreef:
Prepaid, is ook niet niks bij KPN
Je bent het duurste uit betaal 25 ct/persms.
Vind het niet normaal.
Ga een nieuwe telefoon kopen.
Met zowiezo een andere provider.

ik ken iemand die betaal 23 ct/sms :j
ik ben zelf heel gelukkig met mijn rabomobiel, waar ik 5ct/sms betaal *\o/*

ik ook, ook van kpn naar rabo. wat een verademing, waar ik eerst 25 euro per maand nodig had aan btg doe ik het nu met nog een 10tje

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:38

hestejente schreef:
Frozenstar schreef:

Nee, maar veel zijn ook weer wel bij KPN in dienst ;) :D Daarnaast interesseert het mij geen biet of iemand extern is of niet, als je een bedrijf vertegenwoordigt spreek ik dat bedrijf aan op het gebeunhaas van een monteur, intern of extern. En is er wat mee gebeurd? Welneeeeee. Tuurlijk niet. Wat maakt die ene kant nou uit voor het o zo grote KPN :r

Jammer dat je zo negatief bent over KPN! Juist als (ex) werknemer zou je moeten weten dat het echt niet allemaal fout gaat ;) Tuurlijk, waar mensen werken worden fouten gemaakt. En sommige collega's zijn inderdaad niet klant-vriendelijk. Maar ik zit er dan juist om die klant die de negatieve ervaring heeft gehad, te laten zien hoe wij bij ons wél met klanten om willen gaan. :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:40

Frozenstar schreef:
Jammer dat je zo negatief bent over KPN! Juist als (ex) werknemer zou je moeten weten dat het echt niet allemaal fout gaat ;) Tuurlijk, waar mensen werken worden fouten gemaakt. En sommige collega's zijn inderdaad niet klant-vriendelijk. Maar ik zit er dan juist om die klant die de negatieve ervaring heeft gehad, te laten zien hoe wij bij ons wél met klanten om willen gaan. :)

Ik voel me bijna beledigd dat jij mij uit zit te maken voor (ex)werknemer. Dat meen ik serieus. Ik heb zo veel mensen aan de lijn gehad die er bij KPN niet uit kwamen en zo blij waren met onze mensen... en ja, ik haat KPN, niet omdat ik dat op een ochtend bedacht heb maar omdat ze het er zelf naar hebben gemaakt. En het soort fanatisme dat jij laat zien maakt de aversie alleen maar groter ;)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:41

Pff lastig Ts mijn moeder had ongeveer hetzelfde verhaal

Mijn moeder heeft een abbo afgesloten,, met een LG GT 540 Heel leuk en aardig kreeg een maand voor dat haar abbo inging telefoon gekregen. Nou ja dan doe je dr nog niet zo veel mee want je abbo loopt nog niet. Dus januari ging haar abbo in. Mn moeder begon hem te gebruiken komt ze er achter dat het een portugees toestel is en dat internet elke keer wegvalt. Mn moeder gebeld, ja mevrouw u kunt uw telefoon opsturen dan krijgt u een nieuwe, want hier heeft u niets aan en als die kapot gaat makenw e die niet want hij valt niet in de Benelux. Telefoon opgestuurd. Komt hij een week later terug, persices zo als ze hem had opgestuurd niets geen briefje er bij of wat en neits mee gebeurd. Mn moeder weer opgebeld. ja mevrouw sorry daar kunenn weij niets mee. Ja maar jullie hadden belooft dat ik een nieuwe foon krijg. Nou jah naar heel veel heen en weer gebel (na 3 keer opnieuw te moeten bellen omdat ze ophingen) kwamen ze er uit dat ze er niets aan deden.

Fijn zulke telefoon mensen.

paschja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:43

Frozenstar schreef:
hestejente schreef:

Sterker nog, enkele (externe) monteurs worden op één werkdag aangestuurd voor installaties / storingen van meerdere providers. Zo KPN embleempje zit vast met klitteband... ;) "U wilt een Tweak monteur ipv KPNmonteur?" "ratsch, plak, TADA! *\o/* "

Hoffie777

Ik heb HI, valt onder KPN.
Ik heb precies hetzelfde gehad met een LG arena, wat werd ik naar van dat toestel :(
Als ik werd gebeld werd mijn scherm zwart en kon ik dus niet meer opnemen, echt irritant.
Ook liep de telefoon vaak vast en had het een touchscreen (ik en touchscreen gaat niet samen) :+

Telefoon in totaal 3 keer naar de winkel gebracht, kreeg leentoestel mee en na een aantal weken de telefoon weer ophalen. Elke keer weer hetzelfde probleem.

Na de 3e keer mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken voor 400 euro (is meer als dat LG waard was).
Heb nokia E72 gekozen, echt helemaal blij mee :D
Nu heb ik vorige week vrijdag de telefoon in de wc laten vallen |( , dus ik zaterdagochtend de telefoon naar de winkel gebracht. Hij was behoorlijk overleden.
Ze hebben toen meteen aangegeven dat hij naar e-repair moet om echt even vast te stellen dat hij het niet meer gaat doen (kan iedere leek zien) en dan krijg ik een nieuwe E72.
Probleem is alleen dat ze mijn verzekering niet hebben veranderd, stond nog op LG. Zou die meneer van de winkel regelen voor me en dan werd hij afgelopen dinsdag opgestuurd. Ik woensdag bellen, had een beetje voorgevoel. En ja... Ze kunnen niet zomaar mijn verzekering aanpassen zonder ID. Ik heb die dus telefonisch doorgegeven en dan zou hij vandaag worden opgestuurd. Ze zouden dan een mailtje sturen met het bonnummer zodat ik op de site van e-repair kan kijken hoelang het duurt.
Nog geen mail gehad, dus ga morgenochtend maar even naar de winkel bellen om te vragen of de telefoon wel is opgestuurd.

Met KPN zelf heeft me vriend gezeik gehad een paar jaar geleden. Hij kreeg echt tientallen sms-jes per dag, zonder tekst en zonder afzender. Jammer genoeg kostte hem dat zelf geld, 3 maanden lang een rekening van 800 euro per maand. Gelukkig nu geen last meer van, maar daar kon KPN ook niks mee.

Gnome

Ik heb ook zoiets gehad alleen dan met Vodafone.. 4 keer opgestuurd... krijg je te horen dat ze m hebben getest en hij het deed.... doe je het thuis... gelijk weer hetzelfde probleem!! Na een hoop getier van mij in die winkel dat ik t nu echt helemaal zat was is ie weer opgestuurd... precies hetzelfde gemaakt maar hij doet het nog steeds.... volgens mij hebben ze de laatste keer geen blinddoek voor gehad toen ze m gingen maken...

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:44

hestejente schreef:
Ik voel me bijna beledigd dat jij mij uit zit te maken voor (ex)werknemer. Dat meen ik serieus. Ik heb zo veel mensen aan de lijn gehad die er bij KPN niet uit kwamen en zo blij waren met onze mensen... en ja, ik haat KPN, niet omdat ik dat op een ochtend bedacht heb maar omdat ze het er zelf naar hebben gemaakt. En het soort fanatisme dat jij laat zien maakt de aversie alleen maar groter ;)

Logisch toch als je dit zegt:
hestejente schreef:
Ik heb bij KPN gewerkt, niet bij de telefonische eerstelijnsklantenservice maar wel op de afdeling naast de tweedelijns.

Is geen verzinsel van mij hoor, je kwam hier zelf mee aanzetten :j

Jammer dat zelfs mensen die binnen KPN dus wel hun klanten willen helpen, goed te woord willen staan en klant-vriendelijk zijn ook niet eens meer kan waarderen :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:52

Frozenstar schreef:

Jammer dat zelfs mensen die binnen KPN dus wel hun klanten willen helpen, goed te woord willen staan en klant-vriendelijk zijn ook niet eens meer kan waarderen :)

Duh, ik heb toch daarna uitgelegd dat ik bij Franchise zat. Werk je soms bij KPN ofzo, dat je niet wil lezen wat iemand schrijft ;) Want dan had je vast al lang gelezen dat ik ook wel degelijk schrijf dat er ook mensen zijn die wel fatsoenlijk met de klanten omgaan. Alleen opvallend veel mensen die ik heb gehoord bij KPN doen dat niet.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:55

hestejente schreef:
Frozenstar schreef:

Duh, ik heb toch daarna uitgelegd dat ik bij Franchise zat. Werk je soms bij KPN ofzo, dat je niet wil lezen wat iemand schrijft ;) Want dan had je vast al lang gelezen dat ik ook wel degelijk schrijf dat er ook mensen zijn die wel fatsoenlijk met de klanten omgaan. Alleen opvallend veel mensen die ik heb gehoord bij KPN doen dat niet.

Nouja, dit gaat helaas niet op wat je zegt, want als jij dus goed had gelezen had je gezien dat ik inderdaad bij KPN werk. :D
Ik bedoel alleen maar te zeggen, dat er inderdaad mensen zijn die niet klant-vriendelijk zijn. Maar je praat nogal veel in het algemeen, dus daar reageer ik daar inderdaad op.
Maar dan heb je dus wel bij KPN gewerkt. Vind dat je heel raar en aanvallend naar mij reageert. Jammer vind ik dat!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 21:57

Weet je elke provider heeft zo wel wat denk ik...

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 22:00

Kido schreef:
Weet je elke provider heeft zo wel wat denk ik...

Zeker! En helaas hoor je vaak alleen de negatieve ervaringen, terwijl er ook veel mensen blij zijn met een provider. Maar die openen meestal geen topic daar over of bellen even naar de klantenservice om te bedanken :) (Heb wel eens wat mensen gehad hoor, die gewoon belde om te zeggen dat ze tevreden zijn! Werd ook nog wel eens een bloemetje toegestuurd op het werk als bedankje :') )