Coot schreef:Wat een lieve reactiesSlim? Is jouw vader ook vorige week overleden? Of is het een ander jaartal?
Een ander jaartal maar het blijft een speciale dag .....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coot schreef:@ Jade Alex was wel al van plan om terug te gaan naar NL, ook toen pappa nog leefde. En dat gaat hij nog steeds doen. Hij wil graag in een sterrenrestaurant werken en weer naar zijn vrienden, hij zit hier simpelweg niet op zijn plek..
Mijn moeder blijft in Spanje, al heeft ze wel getwijfeld. Het was niet mijn vaders droom om in Spanje te leven, die droom was van ons allemaal, mijn moeder voelt zich 10 keer beter, vrolijker en rustiger in Spanje.
En wat betreft mij, voor mij is er geen twijfel geweest. Ik blijf. Ik ben hier zo goed op weg, heb hier een paar vrienden, beheers de taal aardig, heb mijn vriendje hier en ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijf, waar mijn vader 1000% van overtuigd was. Ikzelf ook hoor, en daarom ga ik daar ook mee door.
De beachbar staat te koop, maar gaat niet weg voor elk bod. We willen minstens onze investering eruit hebben, en als het moet draaien we de beachbar gewoon nog 2 jaar door. Maar uiteindelijk gaan we allemaal onze eigen weg