Wat een rotbegin van 2011.. Kan alleen maar beter nu..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:59

Coot schreef:
Wat een lieve reacties :) Slim? Is jouw vader ook vorige week overleden? Of is het een ander jaartal?

Een ander jaartal maar het blijft een speciale dag .....

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:59

Heel veel sterkte in deze vreselijke periode!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:02

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Lizz

Re: Wat een rotbegin van 2011.. Kan alleen maar beter nu..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:06

Jeetje wat jong nog en zo snel gegaan voor jullie.
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:11

Wat vreselijk... ook zo plotseling.. ;( Heel veel sterkte ermee. Vind dat je je heel sterk houdt, alles maar draaiende houden. Denk je ook een beetje om jezelf?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 11:15

Nogmaals, hele lieve reacties.

Ik probeer zoveel mogelijk om mezelf te denken :) Ik heb alleen geen idee hoe ik ermee om moet gaan.. Ik probeer me er doorheen te slaan met een lach en een traan. Op de bank gaan zitten en keihard janken, daar krijg ik mijn vader niet mee terug, al kan het wel enorm opluchten..
Vanochtend om half 5 hebben we de familie die uit Nederland was overgekomen, naar het vliegveld gebracht. Nu zijn het wij met zijn vieren..

@ Jade Alex was wel al van plan om terug te gaan naar NL, ook toen pappa nog leefde. En dat gaat hij nog steeds doen. Hij wil graag in een sterrenrestaurant werken en weer naar zijn vrienden, hij zit hier simpelweg niet op zijn plek..
Mijn moeder blijft in Spanje, al heeft ze wel getwijfeld. Het was niet mijn vaders droom om in Spanje te leven, die droom was van ons allemaal, mijn moeder voelt zich 10 keer beter, vrolijker en rustiger in Spanje.

En wat betreft mij, voor mij is er geen twijfel geweest. Ik blijf. Ik ben hier zo goed op weg, heb hier een paar vrienden, beheers de taal aardig, heb mijn vriendje hier en ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijf, waar mijn vader 1000% van overtuigd was. Ikzelf ook hoor, en daarom ga ik daar ook mee door.

De beachbar staat te koop, maar gaat niet weg voor elk bod. We willen minstens onze investering eruit hebben, en als het moet draaien we de beachbar gewoon nog 2 jaar door. Maar uiteindelijk gaan we allemaal onze eigen weg :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:18

Pff vreselijk zeg.. Ik krijg tranen in mijn ogen van je verhaal.
Ik vind dat je er erg sterk mee om gaat.. Heel veel sterkte voor jou en je familie..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:18

Wat vreselijk... het is echt vreselijk! heel erg veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst voor de komende tijd. echt afgrijselijk :(:)

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:12

Coot schreef:
@ Jade Alex was wel al van plan om terug te gaan naar NL, ook toen pappa nog leefde. En dat gaat hij nog steeds doen. Hij wil graag in een sterrenrestaurant werken en weer naar zijn vrienden, hij zit hier simpelweg niet op zijn plek..
Mijn moeder blijft in Spanje, al heeft ze wel getwijfeld. Het was niet mijn vaders droom om in Spanje te leven, die droom was van ons allemaal, mijn moeder voelt zich 10 keer beter, vrolijker en rustiger in Spanje.

En wat betreft mij, voor mij is er geen twijfel geweest. Ik blijf. Ik ben hier zo goed op weg, heb hier een paar vrienden, beheers de taal aardig, heb mijn vriendje hier en ik ben bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijf, waar mijn vader 1000% van overtuigd was. Ikzelf ook hoor, en daarom ga ik daar ook mee door.

De beachbar staat te koop, maar gaat niet weg voor elk bod. We willen minstens onze investering eruit hebben, en als het moet draaien we de beachbar gewoon nog 2 jaar door. Maar uiteindelijk gaan we allemaal onze eigen weg :)

Dat is goed om te horen. :) Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat je wat om handen hebt.

Het is nog niet echt bekent in Zuidlaren volgens mij. Ik bracht net m'n vriend op de hoogte (die zat vaak in BB) en die wist het nog niet en schrok zich kapot (hoewel zijn moeder normaal van alles op de hoogte is).

:(:)

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 12:42

Er komt nog een rouwadvertentie in de oostermoer te staan :) We hebben geprobeerd zoveel mogelijk mensen op de hoogte te stellen.

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:09

veel sterkte toegewenst!
(oostermoer in welke omgeving?)

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:36

HRE schreef:
veel sterkte toegewenst!
(oostermoer in welke omgeving?)

Gemeente Tynaarlo. ;)

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 19:07

Klopt :) Mijn vader was altijd de eigenaar van cafe-restaurant berend botje in Zuidlaren. Dat heet nu cafe Cosineros :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:26

Jeetje, wat moet dit een schok voor jullie zijn!
44 jaar, dat is natuurlijk veel te jong, wat moet jij op jonge leeftijd al je vader missen, vreselijk. :(:)

Ik vind dat je je dapper opstelt, maar blijf aan jezelf denken, dat is wel belangrijk voor de verwerking van dit grote verlies.

Veel sterkte.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 20:51

Meid, Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.
Ik vind het ook heel knap dat je zelf zo dapper blijft, een dikke virtuele knuffel vanuit hier.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:00

Wat een hel!
Helaas weet ik hoe het is ineens geconfronteerd te worden met een heel plotseling overlijden, mijn zusje had in de ochtend een ongeluk gehad, in diezelfde avond overleed ze. Het is ronduit vrezelijk naast dat bed te staan en machteloos toe te moeten kijken. Wij hadden nog wel het geluk dat we extra tijd tot de creamtie hadden; zusje was in Aken overleden, en het duurde even voordat de papieren rond waren om haar naasr NL te halen. En dan nog ging het allemaal vrezelijk snel.
Dat jullie binnen een paar dagen afscheid hebben moeten nemen en de crematie hebben gehad lijkt me heel moeilijk en onwerkelijk... Om dan ook nog eens geconfronteerd te worden met zoiets als een eigen bedrijf draaiend houden...heftig

Sterkte!