's Nachts om 1:30 naar school?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:52

Oh dat heb ik ook een keer gehad :')

Gelukkig zat ik nog niet op de fiets _O-

xManon_

Re: 's Nachts om 1:30 naar school?

Hahaha wat erg. :')

Xhiske

haha dat had ik wel willen zien :P gelukkig mij nog nooit overkomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:53

hahahahah omg xD

zo stond m'n broertje ook een keer om 3 uur naast z'n bed omdat die al dacht dat het 7 uur was. gelukkig hoorde m'n moeder het en toen besefte die dat het pas 3 uur was.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:59

Hahaha geweldig :') _O-

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:00

Ik heb dat al regelmatig voorgehad :). Dan schiet ik volle paniek wakker, ervan overtuigt dat ik al te laat ben, of dat mijn wekker is afgegaan. Soms besef ik redelijk snel dat het niet klopt, maar ik heb ooit ook al in het midden van de nacht in mijn wedstrijdtenue de paarden gaan voeren :Y). Het vreemde is dat ik er altijd zeker van ben dat ik ook op die wekker gekeken heb als ik opstond, en dat ik er dan altijd écht van overtuigt ben dat het uur wel klopt...

Ondertussen ben ik er wel altijd op behoed :D. Overlaatst was ik 20minuten voor mijn wekker wakker (6u20), dus ik dacht "mooi, kan ik nog snel een rondje gaan hardlopen". Ik heb wel zeker 10 keer opnieuw naar die klok gekeken, om er zeker van te zijn dat het weer niet midden in de nacht was (zelfs toen ik al buiten was, ben ik nog eens door de raam naar de keukenklok gaan kijken).

Ik denk dat het inderdaad een vorm van slaapwandelen is, ik krijg het ook voornamelijk als ik (al dan niet bewust) stress heb voor iets... maar ikzelf ben altijd wel redelijk bij mijn bewustzijn, en ik weet het ook meestal wel nog allemaal, dus ik ga er maar van uit dat ik geen vreemde dingen zal doen :+

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:01

Hahaha, dat ie ook echt op die bus heeft staan wachten :')

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 20:03

Haha, gebeurd eigelijk nog best vaak zo te lezen!
Midden in de nacht de paarden voeren in je wedstrijdtenue. :') Die zullen we gedacht hebben, wat is dat nou voor 'n idioot!

Had het best graag willen zien hoe die op de bus wachtte idd :P

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:06

:') dat heb ik ook weleens gehad, op zondag had ik een wedstrijd dus
ik ging optijd naar bed en werd midden in de nacht wakker (ongeveer 2 uur) maar ik dacht dat het al tijd was. toen zat ik al compleet aangekleed aan tafel te ontbijten. me afvragend hoe het nog zo donker kon zijn? (juli) :') toen ik erachter kwam dat het nog lang geen tijd was ben ik maar weer mijn bed ingedoken met kleren en al. was wel handig want kon er (toen het echt tijd was) zo weer uitstappen :P

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:07

Hahaha wat grappig!

Ik had een keer wedstrijd, dan wordt ik automatisch steeds wakker omdat ik bang ben dat ik te laat wakker wordt. Nou ik werd dus om half 1 wakker, keek op de wekker en zag er blijkbaar half 6 in. Nou ik snel uit bed, douchen, komt m'n moeder de douche binnen: 'Ben je gek geworden?! Het is half 1!'. Haha nou ik was blij dat ik nog even lekker m'n bed in kon. Had moeders ook weer een leuk verhaal om op wedstrijd te vertellen, de hele stal wist het meteen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:10

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:10

Wel eng dat hij 's nacht helemaal in z'n eentje bij de bus halte zat! Er lopen zoveel gekken rond..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:12

Dat lijkt me echt verschrikkelijk, ben je de volgende ochtend super moe _O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:20

Haha, het is mij ook wel eens overkomen.

Ik carpoolde met een collega naar het werk.
Het was mijn beurt om haar op te halen die dag.
Ik stond voor haar deu en begon geïrriteerd te raken omdat ze maar niet naar buiten kwam en haar huis nog donker was.
Ik wilde net gaan aanbellen, toen ik het nieuws op de radio hoorde. Ik was 2 uur te vroeg :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:21

tantjeuh schreef:
Ik heb dat al regelmatig voorgehad :). Dan schiet ik volle paniek wakker, ervan overtuigt dat ik al te laat ben, of dat mijn wekker is afgegaan. Soms besef ik redelijk snel dat het niet klopt, maar ik heb ooit ook al in het midden van de nacht in mijn wedstrijdtenue de paarden gaan voeren :Y). Het vreemde is dat ik er altijd zeker van ben dat ik ook op die wekker gekeken heb als ik opstond, en dat ik er dan altijd écht van overtuigt ben dat het uur wel klopt...

Ondertussen ben ik er wel altijd op behoed :D. Overlaatst was ik 20minuten voor mijn wekker wakker (6u20), dus ik dacht "mooi, kan ik nog snel een rondje gaan hardlopen". Ik heb wel zeker 10 keer opnieuw naar die klok gekeken, om er zeker van te zijn dat het weer niet midden in de nacht was (zelfs toen ik al buiten was, ben ik nog eens door de raam naar de keukenklok gaan kijken).

Ik denk dat het inderdaad een vorm van slaapwandelen is, ik krijg het ook voornamelijk als ik (al dan niet bewust) stress heb voor iets... maar ikzelf ben altijd wel redelijk bij mijn bewustzijn, en ik weet het ook meestal wel nog allemaal, dus ik ga er maar van uit dat ik geen vreemde dingen zal doen :+

Ja dan ook echt in paniek he :P Heb ik ook altijd raak ik helemaal gestresst :')
En toen de tijden veranderden (winter/zomertijd of andersom) toen moest een vriendin van mij ergens om 9 uur zijn en toen reden ze in de auto hoorde ze op het nieuws; Dit is het nieuws van 6 uur! Was ook leuk om te horen :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:17

HAHAHAHA! Nick! Wat een geniaal verhaal!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:23

Nou ik kan je vertellen.. dit heb ik ook ooit eens bijna gedaan!
Alleen was ik aan het slaapwandelen.. Ik was er echt van overtuigd dat het tijd was om naar school te gaan.. Ik heb in mijn slaap, de goede boeken gepakt voor de vakken van die dag :oo !
En ben naar beneden gegaan.. aangekleed en al.. Mijn geluk was dat mijn vader nog wakker was en dat hij mij, zonder mij wakker te maken, duidelijk heeft gemaakt dat ik niet naar school hoefde, maar nog lekker kon gaan slapen!

Na wat gemopper ben ik mijn bed weer in gegaan..

Ik wist hier dus helemaal niets vanaf..
Maar jou broertje was er dus gewoon met zijn verstand bij.. althans.. hij was wakker! Haha..
My god.. dan schrik je wel ff als je daar bij de bus staat en je eenmaal de tijd ziet! HAha

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:24

Haha ik heb het ook een keer gehad alleen dan ietsje anders. Ik keek op m'n wekker en zie ineens 7:45 staan. Dus ik denk; onee snel snel ik kom anders te laat voor school. Ik schiet m'n kamer uit en ren tegen m'n broer op. Ik wil snel naar m'n ouders kamer rennen om te kijken of het echt al zo laat was. Blijft mijn broer voor me staan zodat ik er niet door kon. Ik zeg; laat me er door ik kom te laat voor school! Hij blijft natuurlijk staan. Dus ik boos; ga aan de kant blabla gek! Begint ie te grijnzen: Het is zaterdag. :D

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:26

Hahahaha oooh geweldig dit! Arm broertje!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:28

Hahahah :P
Wel eng idee dat hij daar in zijn eentje bij de bus stond :oo

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:28

haha GEWELDIG dit!

Heb dit inderdaag ook wel eens gehad.
Ik fietste altijd met een vriendin mee, was ik ook midden in de nacht bij haar huis! Ik daar aan die deur staan rammen haha.
Gelukkig hebben ze me niet gehoord.
Toen ik geen reactie kreeg ook goed gekeken op me horloge en maar terug naar huis gegaan.

En nog weet ze dit niet! Haha..

Ook keer dat ik om half 3 snachts al me brood stond te smeren en je moeder naar beneden kwam wat ben je nou aan het doen.
Ik vrolijk Jaa moet toch zo naar school.
Ma toch niet om half 3 snachts!!!

Achteraf kun je er om lachen maar op dat moment..
En maar de hele tijd denken OOO wat ben ik nog moe!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:30

Hahaha geweldig :')
Zoiets heb ik ook een keer (bijna) meegemaakt :P
Ik zag de tijd ook verkeerd op mijn wekker en sprong omhoog en begon me aan te kleden..
Keek ik goed zag ik dat het ok pas rond twee uur s'nachts was.
Ben ik gelijk weer in bed gedoken en ben ik verder gaan slapen.
De volgende ochtend werd ik dus half aangekleed wakker :+

Moest gelijk hier weer aandenken :P
Ik was gelukkig nog niet op weg naar school :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:31

Ik had dat een keer om 8 uur 's avonds. :') Tijdens het tv kijken in slaap gevallen (was echt supermoe), en vervolgens wakker geschrokken van de tv, natuurlijk helemaal uit m'n ritme dus ik had het gevoel dat ik me had verslapen. :') Ik ben toen m'n kleren (want die had ik nog aan) uit gaan trekken, om vervolgens weer schone aan te trekken en rende naar beneden waar m'n vader op de bank zat tv te kijken. _O- Ik natuurlijk superverbaast: "Wat doe jij hier, moet je niet naar je werk? Ik heb me verslapen, oliebol, nu kom ik te laat op school!" M'n vader keek me natuurlijk super raar aan toen, en pas na een tijdje begon het kwartje te vallen. :')

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:32

Ik heb dat dus altijd andersom, dat hat 7.40 is dat k denk ooowh tien over half twee. slaaapleeekeer.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:33

Hahaha geweldig! :') ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad, wel dat ik vaak te laat was.