Gelukkig zat ik nog niet op de fiets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dan schiet ik volle paniek wakker, ervan overtuigt dat ik al te laat ben, of dat mijn wekker is afgegaan. Soms besef ik redelijk snel dat het niet klopt, maar ik heb ooit ook al in het midden van de nacht in mijn wedstrijdtenue de paarden gaan voeren
. Het vreemde is dat ik er altijd zeker van ben dat ik ook op die wekker gekeken heb als ik opstond, en dat ik er dan altijd écht van overtuigt ben dat het uur wel klopt...
. Overlaatst was ik 20minuten voor mijn wekker wakker (6u20), dus ik dacht "mooi, kan ik nog snel een rondje gaan hardlopen". Ik heb wel zeker 10 keer opnieuw naar die klok gekeken, om er zeker van te zijn dat het weer niet midden in de nacht was (zelfs toen ik al buiten was, ben ik nog eens door de raam naar de keukenklok gaan kijken).
Die zullen we gedacht hebben, wat is dat nou voor 'n idioot!
dat heb ik ook weleens gehad, op zondag had ik een wedstrijd dus
toen ik erachter kwam dat het nog lang geen tijd was ben ik maar weer mijn bed ingedoken met kleren en al. was wel handig want kon er (toen het echt tijd was) zo weer uitstappen
tantjeuh schreef:Ik heb dat al regelmatig voorgehad. Dan schiet ik volle paniek wakker, ervan overtuigt dat ik al te laat ben, of dat mijn wekker is afgegaan. Soms besef ik redelijk snel dat het niet klopt, maar ik heb ooit ook al in het midden van de nacht in mijn wedstrijdtenue de paarden gaan voeren
. Het vreemde is dat ik er altijd zeker van ben dat ik ook op die wekker gekeken heb als ik opstond, en dat ik er dan altijd écht van overtuigt ben dat het uur wel klopt...
Ondertussen ben ik er wel altijd op behoed. Overlaatst was ik 20minuten voor mijn wekker wakker (6u20), dus ik dacht "mooi, kan ik nog snel een rondje gaan hardlopen". Ik heb wel zeker 10 keer opnieuw naar die klok gekeken, om er zeker van te zijn dat het weer niet midden in de nacht was (zelfs toen ik al buiten was, ben ik nog eens door de raam naar de keukenklok gaan kijken).
Ik denk dat het inderdaad een vorm van slaapwandelen is, ik krijg het ook voornamelijk als ik (al dan niet bewust) stress heb voor iets... maar ikzelf ben altijd wel redelijk bij mijn bewustzijn, en ik weet het ook meestal wel nog allemaal, dus ik ga er maar van uit dat ik geen vreemde dingen zal doen
Heb ik ook altijd raak ik helemaal gestresst 
!

Tijdens het tv kijken in slaap gevallen (was echt supermoe), en vervolgens wakker geschrokken van de tv, natuurlijk helemaal uit m'n ritme dus ik had het gevoel dat ik me had verslapen.
Ik ben toen m'n kleren (want die had ik nog aan) uit gaan trekken, om vervolgens weer schone aan te trekken en rende naar beneden waar m'n vader op de bank zat tv te kijken.
Ik natuurlijk superverbaast: "Wat doe jij hier, moet je niet naar je werk? Ik heb me verslapen, oliebol, nu kom ik te laat op school!" M'n vader keek me natuurlijk super raar aan toen, en pas na een tijdje begon het kwartje te vallen.