Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonvw schreef:Ik niet!!
Dit jaar zijn we 11 jaar getrouwd!Dus zo erg vond hij het niet om te betalen! Vindt dat een man er wel wat voor over moet hebben. Mijn zus heeft er één gehad die liet date 1, 2, 3, 4, 5 door haar betalen. Je zou hem toch zo een schop geven!!
Ben daar ouderwets in en dat heeft prima gewerkt!
Creatas schreef:Seraphim: Ja maar tegenwoordig vraag je als vrouw zijnde ook wel eens man mee natuurlijk... Betaal je dan als de 'vrager' ook?
Sin_ schreef:moonvw schreef:Ik niet!!
Dit jaar zijn we 11 jaar getrouwd!Dus zo erg vond hij het niet om te betalen! Vindt dat een man er wel wat voor over moet hebben. Mijn zus heeft er één gehad die liet date 1, 2, 3, 4, 5 door haar betalen. Je zou hem toch zo een schop geven!!
Ben daar ouderwets in en dat heeft prima gewerkt!
Ik zou sowieso niet 5 dates achter elkaar alles betalen. 1 date prima, maar dan mag hij alles van de tweede date betalen. Ik heb ook geen geldboompje in mn tuin!
Heeft ze hem na die 5 dates nog wel weer gezien?
Polaris schreef:Ik vind het heel normaal als de jongen betaalt, en vind het zelfs wel hoffelijk.
Ik heb best wel een beetje emancipatie in me, maar als het op daten aankomt overheert toch het gevoel: jongen betaalt, want jongen onderhoudt het meisje.
Word ik echt niet door beledigd hoor
En ik heb ook niet echt het gevoel dat ik hem dan wat verschuldigd ben.
Komop, het is maar een etentje
Polaris schreef:Ik vind het heel normaal als de jongen betaalt en vind het zelfs wel hoffelijk.
Ik heb best wel een beetje emancipatie in me, maar als het op daten aankomt overheerst toch het gevoel: jongen betaalt, want jongen onderhoudt het meisje.
Word ik echt niet door beledigd hoor
En ik heb ook niet echt het gevoel dat ik hem dan wat verschuldigd ben.
Komop, het is maar een etentje