Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:wauw wat een verschillende reacties zeg.
Interessant stuk mareska, verklaard een hoop in ieder geval. Bij mij zit het me niet in mijn aard, absoluut niet. Ik heb 3 jaar een relatie gehad en er achtergekomen dat meneer regelmatig de bloemetjes buiten zette. En dat heeft me behoorlijk kapot gemaakt.
@ donroubos; ik trek me er wel degelijk wat van aan, ik ben zelf echt absoluut never jaloers, maar deze beste dude belazerd mij ook. Bovendien wil ik een vent die-als het even niet goed gaat- ook gewoon z'n kleine vriend in zijn broek kan houden. Want ups en downs horen er nou helemaal bij.
@ Nanne, het is wel leuk om te zien dat wij dus inderdaad echt het tegenover gestelde zijn, ik zit me helemaal op te vreten van schuldgevoel naar die vriendin toe(terwijl ik er natuurlijk niks aan kan doen) terwijl jij je daar van af kunt zetten
Alexx schreef:@ Nanne, dat vind ik ook leuk, en wat betreft jouw omgang; ik vind dat het, ten eerste, niet jouw verantwoordelijkheid is, want hierbij is het de man die vreemdgaat, en jij niet. En ten tweede dat je het zelf moet weten
@ Donroubos, ik snap dat je het niet opneemt, en wat deze man betreft ben ik er al vanaf. Alleen heeft het vreemdgaan dus de afgelopen jaren een grote rol in mijn leven gespeeld terwijl ik zelf helemaal trouw ben. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe de rest er over denkt
ILOVE_TARA schreef:Ten eerste omdat het niet in mij zit (heb alleen in een moeilijke situatie gezeten waardoor het wel gebeurde) en omdat dit echte liefde is.
JuliaMaria schreef:Makkelijk zeggen zo'n gen..... Geeft vreemdgaanders weer een mooi excuus om hun seksuele driften niet te bedwingen.
Joolien schreef:Wat vinden jullie dan van diegene waarmee vreemd wordt gegaan? Als je weet dat de jongen een vriendin heeft, ga je daar dan mee door?
Joolien schreef:JuliaMaria schreef:Makkelijk zeggen zo'n gen..... Geeft vreemdgaanders weer een mooi excuus om hun seksuele driften niet te bedwingen.
'Sorry, ik heb ff last van mn gen!'
Wat vinden jullie dan van diegene waarmee vreemd wordt gegaan? Als je weet dat de jongen een vriendin heeft, ga je daar dan mee door?
Nanne schreef:Ik ben zo iemand.. Maar ooit komt het boontje op z'n loontje..
Ik kan mezelf heel makkelijk afsluiten voor dat soort dingen. Ik ben niet degene die alles op het spel zet, dat is hij zelf. En hij kiest daar ook zelf voor.
De man die nu achter mij aanzit heb ik al een aantal keer afgewezen en toch blijft hij volhouden. Hoe langer hij vol blijft houden, des te groter word de kans dat ik hap..
Ik ben er niet trots op, maar ik schaam mezelf er ook niet voor.
Yinnar schreef:Nanne schreef:Ik ben zo iemand.. Maar ooit komt het boontje op z'n loontje..
Ik kan mezelf heel makkelijk afsluiten voor dat soort dingen. Ik ben niet degene die alles op het spel zet, dat is hij zelf. En hij kiest daar ook zelf voor.
De man die nu achter mij aanzit heb ik al een aantal keer afgewezen en toch blijft hij volhouden. Hoe langer hij vol blijft houden, des te groter word de kans dat ik hap..
Ik ben er niet trots op, maar ik schaam mezelf er ook niet voor.
Maar stel dat jij het was...degene die bedrogen werd door haar partner. Hoe zou jij je dan voelen?
Nanne schreef:Ik zou dat niet leuk vinden nee. Dat zeg ik eerlijk.
Het zou mij pijn doen dat mijn partner mijn vertrouwen op die manier zou schaden. Maar de waarheid is, is het niet mij dan is het wel met een ander.
Ik zal mijn acties echt niet goed praten, want ik weet heel goed wat ik doe. Een vriendin zou ik zoiets niet aan kunnen doen, dat is mij één keer gebeurd en dat vind ik vreselijk ondanks dat ze er nooit achter gekomen is. Soms hoor ik ook pas achteraf dat ze getrouwd/bezet zijn.
Maar op dit moment past de rol van "de ander" ook beter in mijn leven dat een vaste relatie. Wel de lusten, niet de lasten.
Nanne schreef:Yinnar schreef:
Maar stel dat jij het was...degene die bedrogen werd door haar partner. Hoe zou jij je dan voelen?
Ik zou dat niet leuk vinden nee. Dat zeg ik eerlijk.
Het zou mij pijn doen dat mijn partner mijn vertrouwen op die manier zou schaden. Maar de waarheid is, is het niet mij dan is het wel met een ander.
Ik zal mijn acties echt niet goed praten, want ik weet heel goed wat ik doe. Een vriendin zou ik zoiets niet aan kunnen doen, dat is mij één keer gebeurd en dat vind ik vreselijk ondanks dat ze er nooit achter gekomen is. Soms hoor ik ook pas achteraf dat ze getrouwd/bezet zijn.
Maar op dit moment past de rol van "de ander" ook beter in mijn leven dat een vaste relatie. Wel de lusten, niet de lasten.
ILOVE_TARA schreef:@ Yinnar: Ja had gekund, maar ik wilde er eerst zeker van zijn dat het de goede keuze was en dat het goed zat tussen mij en m'n huidige vriend. Ik wilde niet zomaar een relatie van 3 jaar weggooien. Pas toen ik zeker was van m'n zaak heb ik het uitgemaakt. En dat ik toen al vreemd was gegaan is dom, maar is niet goed te praten. Ik kon de verleiding gewoon niet weerstaan.