Warm en dan kom je bij in het ziekenhuis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:56

Wat een verhaal zeg.
Ik heb zelf 1 keer zonnesteek in combi met hoogte ziekte gehad en dat is NIET fijn. Let even goed op jezelf!

Ik heb stiekem toch wel een beetje moeten lachen om je kira verhaal (dat ze niet meer te pakken was). En hoe je 'r op bent wezen halen. *LOL*

Sterkte iig!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:02

Goh meid, wat een verhaal !
Ben je daar druk bezig met anderen helpen, en dan ineens heb je zelf hulp nodig.
Lijkt me heel scary om dan ineens wakker te worden in een vreemd ziekenhuis.
Doe je het wel een beetje rustig aan de komende tijd ?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:19

O jeetje mina, wat een verhaal!
Jij gaat wel tot verre lengtes he, om je vakantievierende collegas ook wat te kunnen vertellen als zij terug komen Knipoog

Niet weer doen hoor Lia, beter voor jezelf zorgen!
En veel ijs eten....Schijnheilig

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:43

haha je wapens Verward wat moet je daar nou mee??? Beterschap iig en lieve hond heb jij, denk niet dat iemand er nog over denkt jou aan te vallen met zo´n hond en je wapens hehe...

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:56

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Sterkte Lia!

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:16

Wat een verhaal zeg! Echt schrikken!
Beterschap :(:)
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 09-03-22 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:17

he bah! lijkt me echt schrikken als je ineens bijkomt in een vreemde omgeving! ik zou me lam schrikken Bloos

en toch eigenlijk wel lief van je hond Lovers

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:22

Wat een scary verhaal zeg. Lijkt me echt schrikken als je dan wakker wordt in vreemde omgeving terwijl je daarvoor nog gewoon aan het werk was.

En nu? Met die hitte wat rustiger aan doen? Minder diensten draaien?
Veel beterschap en sterkte.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:49

Ik heb je al gebeld Vriendjes zijn? , maar ik blijf erbij, echt ff rustig aan doen, en morgennacht niet gaan werken.
Heb je het weer goed gemaakt met Appie of moet je in het logeerbed vannacht?
Geef Kira maareen dikke knuffel van me. Lovers

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 01:01

Jeetje, dat was zeker even schrikken... Ik ben het met de rest eens, even goed rustig aandoen, denk dat dat toch wel erg belangrijk is...
Beterschap!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 01:51

Jeetje Lia, wat een schrik Scheve mond , ook voor Albert natuurlijk!!
Ben het helemaal met Ien eens: morgen nog maar niet gaan werken !! (Ik denk dat ze daar op je werk echt wel begrip voor zullen hebben Knipoog !!)
Sterkte en rust lekker even uit !!
(Arme Kyra; wel goed van je collega´s dat ze d´r hebben afgespoten OK dan! ! Ze zal wel dolblij geweest zijn om je weer te zien Lachen !!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 02:52

Jemig, wat een verhaal zeg. Net als de anderen vind ik dat je maar even rust moet nemen om weer op verhaal te komen.

De details van het ongeluk zijn goed gekozen, maar je eigen verhaal is belangrijk voor die mensen die denken dat we bij dit weer allemaal maar door-door-door moeten, laat het een les zijn voor de doordouwers onder ons want dat het jou moet gebeuren is al erg genoeg.

Ooit, honderd jaar geleden heb ik het zelf ook wel eens gehad, precies tijdens de finish van een touretappe, net toen het peloton de bocht om kwam suizen ging ik tegen de vlakte. Als het je overkomt, dan ben je wel eventjes heel naar daarna. De dagen erna werd ook scherp opgelet dat ik genoeg dronk en at enzovoort, dat is echt belangrijk.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:04

Onder een vergadering kreeg ik de melding door dat jij in het ziekenhuis terecht gekomen was, moest er gelijk natuurlijk even meer van weten. Tjeetje wat een schrik Lia, doe een poosje rustig aan en laat je even lekker vertroetelen door Albert. Even goed aan jezelf denken hoor!!!!!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:04

Jeetje meid, dat is schrikken!! Inderdaad even kalm aandoen. Verder heeft Lovely natuurlijk gelijk, wij Nederlanders houden met deze temperaturen gewoon onze dagelijkse leefwijze aan, dan kan goed fout gaan. Maar ja, als je moet helpen bij een dergelijk auto-ongeluk kun je moeilijk zeggen dat je het daar even te warm voor vindt...

Heel veel sterkte Lia en geef Kira een knuffel!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:13

Jee Lia, pas je wel goed op jezelf?

Het lijkt me heel eng om ergens anders wakker te worden en niet weten hoe/wat en waarom...

Echt heel braaf van Kira dat ze zo goed op je heeft gepast, of liever gezegd, wilde passen. Maar goed dat je haar vast had gelegd, anders hadden die ambulancebroeders een hond in de broek hangen.

Doe rustig aan de komende dagen en geeft Kira maar een flinke knuffel van me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:26

Mieke, de hulpdiensten zijn natuurlijk heel erg hard nodig en we hebben geluk met zulke toegewijde mensen als Lia. Mijn opmerking over de doordouwers slaat misschien iets meer op werkgevers of leidinggevenden die de druk hoog houden zonder dat dat noodzakelijk is buiten hun persoonlijke carriereboekje.
De mensen in de zorg en bij de hulpdiensten hebben we keihard nodig, maar die moeten ook rust nemen waar het kan natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:33

Dergelijke mensen cijferen zichzelf vaak weg. Dat zijn de beste voor het vak, omdat het echt een roeping is. Maar dat zijn de zwaarsten voor hun partners Haha! omdat ze minder op zichzelf letten dan op anderen.....

Effe rustig aan hoor Lia, neem even goed de tijd voor jezelf. Ze kunnen je nu beter 1 dagje extra missen dan straks ineens langer.
Complimentje voor je hond trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:46

Ik voel me al weer een stuk beter, ben nog wel erg moe Gaaaap
Dit is wat er volgens de arts gebeurd is:
Door het warme weer en het werken in de volle zon verlies je erg veel vocht en al je bloedvaten gaan wijd open staan om de warmte kwijt te kunnen.
Op een gegeven moment heb je echter te weinig vocht om de vaten te vullen en krijgen alleen de vitale organen nog bloed, de rest van je lichaam wordt als het ware gewoon uitgeschakeld.
Omdat het eigenlijk net te lang duurde voor er weer een ambu beschikbaar was en ik aan het infuus ging heeft het nogal lang geduurd voor ik weer bij was.
Ik ben nu gewoon erg moe omdat m´n hart als een gek aan het pompen is geweest en m´n bloeddruk van normaal naar heel hoog en toen naar heel laag is gegaan.
Ik moet het gewoon zien alsof ik heel erg hard gesport heb, maar dan zonder de spierpijn Haha!

Het is idd erg raar om bij te komen en niet te weten wat er gebeurd is, wat ik weet weet ik van m´n collega´s.
Ik was dan ook echt in paniek, m´n armen en benen deden het bijna niet en het duurde net te lang voor ik m´n gedachten weer logisch kreeg.

Nog een leuke opmerking van Albert tegen de arts die vroeg of ik er na zijn idee weer normaal uitzag en reageerde: "Tja niet vreemder dan normaal" >;)
Daar ben ik dan mee getrouwd............
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-08-03 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:49

Brr, lijkt me erg naar om bij te komen in het ziekenhuis. Pas wel op jezelf hoor de komende dagen, want het is niet niks.
Moest wel een beetje lachen om je verhaal dat je naar je hond en je wapens vroeg Haha!
Rust lekker uit! en laat het werk maar even het werk (hoe hard we mensen als jou ook nodig hebben OK dan! )

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:51

Oh Albert !! >;) Blauw oog
*LOL*

Goed uitrusten Lia, je lichaam moet weer helemaal bijkomen, heeft idd een zware inspanning geleverd.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:25

Ach Appie en Lia staan nu weer quitte: Lia had liever de hond aan haar bed dan Albert, en Albert nam daarop "subtiel" wraak Tong uitsteken
Raar he, dat je pas na een dag voelt wat voor opdoffer je lijf heeft gehad.
Lekker veel drinken, flink aan de B&J en gewoon een paar daagjes uitrusten, dan komt alles weer goed. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:30

Billy schreef:
.... flink aan de B&J ....

Zullen wij dan allemaal maar solidair zijn en dat ook doen? Tong uitsteken

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:34

Soms heeft Sonja wel heel erg goede ideeén.
Vanavond even een bak halen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:40

Sjuimpje schreef:
BTW, je had toch wel je benen geschoren he? Haha!
*LOL* Hadden wij hier laatst een heel gesprek over, mensen die uit de kleren geknipt moesten worden en zich druk maakten over de benen, bikinilijn en over welke slip ze droegen *LOL*

Benen en bikinilijn waren netjes geschoren maar m´n ondergoed was geen passend setje.
Heel stom, ik wilde de m´n ondergoedla niet openmaken omdat Albert nog sliep en heb daarom ondergoed uit de droger gevist.
Licht paarse onderbroek met een witte BH Haha!
Zo heeft m´n moeder me het niet geleerd
Altijd schoon (dat was het wel Haha! ) en bijelkaar passend ondergoed aan, wie weet moet je wel naar het ziekenhuis Haha!

Die bak B&J komt wel voor elkaar Vork

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:43

Sonja"]
[quote="Billy schreef:
.... flink aan de B&J ....

Zullen wij dan allemaal maar solidair zijn en dat ook doen? Tong uitsteken
[/quote]

B&J, wat is dat?

Bacardi-Jus
Bessen-Jus? Verward