Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ship schreef:en de tip in verdelen zou ik als ik ts was in acht nemen dan ben je het sneller kwijd en iemand kan dit miss wel missen..
Alani schreef:Ik hou me aanbevolen. In mijn omgeving zijn verschillende mensen die het niet breed hebben en zo kan ik voor € 100,= een aantal lieve meiden helpen.
Als je er nog vrij mee bent, wil je me dan een pb sturen?
ielsjj_ schreef:Super initiatief zeg!![]()
Onze familie gaat ook zo nu en dan naar Nederland en verschillende mensen helpen ons om kleding, speelgoed en van allerlei andere dingen te verzamelen. Wij geven dit dat weg aan de armen hier in Hongarije. Het is zo geweldig om te zien hoe blij ze kunnen zijn met zo iets "kleins"!
ninja2 schreef:haha ik dacht nu komt het een symbolisch bedrag dacht meer aan 1 euro ofzo haha.
100 euro is best veel vind ik. Het is toch al gedragen enz.

Dat is beter haalbaar
Horsii_mine schreef:ninja2 schreef:haha ik dacht nu komt het een symbolisch bedrag dacht meer aan 1 euro ofzo haha.
100 euro is best veel vind ik. Het is toch al gedragen enz.
Maar 250 kledingstukken voor 100, is minder als 0,50 per kledingstuk he
Ik ben het er overigens mee eens dat je beter een aantal zakken met kleding kunt maken en dan voor een iets lagere prijsDat is beter haalbaar
x_Rebecca schreef:Horsii_mine schreef:Maar 250 kledingstukken voor 100, is minder als 0,50 per kledingstuk he
Ik ben het er overigens mee eens dat je beter een aantal zakken met kleding kunt maken en dan voor een iets lagere prijsDat is beter haalbaar
Volgens mij is het 2,50 per dingetje, of ik kan niet meer rekenen![]()
En geloof mij, als je het echt krap hebt, heb je geen 100 euro voor kleding. Wij moeten twee weken lang eten en alle andere dingen (wasmiddelen etc) kopen voor 100 euro. Ik denk dat de meeste mensen dan kiezen voor twee weken eten in plaats van een zak kleding die je nooit hebt gezien

Dat is beter haalbaar
[/quote]
[/quote]x_Rebecca schreef:Horsii_mine schreef:Maar 250 kledingstukken voor 100, is minder als 0,50 per kledingstuk he
Volgens mij is het 2,50 per dingetje, of ik kan niet meer rekenen![]()
En geloof mij, als je het echt krap hebt, heb je geen 100 euro voor kleding. Wij moeten twee weken lang eten en alle andere dingen (wasmiddelen etc) kopen voor 100 euro. Ik denk dat de meeste mensen dan kiezen voor twee weken eten in plaats van een zak kleding die je nooit hebt gezien
Niet andersom. Dus 40 cent per kledingstuk.
. Sorry sorry