Arno24"]
[quote="Boomerang schreef:Ik wil niemand zomaar beschuldigen maar het is toch raar de de schapenweien naast een AZC leeg zijn (en ja de boer heeft aangifte gedaan)
Troost je, heb het al eerder gezien. En ja, ook die boeren hebben aangifte gedaan. Politie deed alleen niets, er was geen bewijs

[/quote]
nee erg he? ze weten precies wie het gedaan hebben maar ze durven er niets tegen te doen!!!! sorry, ik ben niet discriminerend, maar rond die azcentra gebeuren er teveel onverklaarbare misdaden
ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze maar fatsoenlijk nederlands kunnen, naar een nette school gaan of WERKEN!
(mijn beste vriendin is ook poepiebruin, maar die werkt en kan perfect nederlands) khoop nie dat ik nu mensen voor het hoofd stoot, maar tis gewoon mijn mening(moet ik nu mijn deur gaan barricaderen?
maar tis ook weer zo dat er heel veel "bepaalde" personen , in slachterijen werken, zit er dik in dat het een van hun is.......
maar goed ik maak zo denk ik boze gezichten dus ik stop gauw

bah die dit doen moeten echt dood en verdienen het niet om te leven vind ik kotsmisselijk word ik ervan.

. Ik werkte daar in die tijd en heb wel eens een opmerking geplaatst. Er werd niet eens ontkennend op gereageerd... Schaap zal daar wel ergens in de vriezer hebben gelegen. Tja, vlees is duur hè... en ritueel geslacht vlees vast niet minder... (en ik ben geen rascist