Voor de mensen die alleen zijn met kerst..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:49

Nanne schreef:
Dat van de hijgreclames ken ik.. :')

Ik val wel eens in slaap in bed en dan word ik meestal ook wakker onder het genot van hijgende meiden.. _O-

hahaha :')

Hier ook lekker languit op de bank beetje Serious Request te kijken.
Morgen en zondag wel onder de pannen. Maar nu even lekker lui *D

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:50

Waarom heeft Belgie dat niet op tv?
echt zoo vreemd!( Ik zoek er ook niet naar, mss daarom dat ik het niet ken)
Ofwel kijk ik echt veel te weinig tv.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:50

Jolliegirl schreef:
Ik ben ook alleen momenteel, maar mijn ouders zijn gelukkig ook op mijn stageplek nu (bungalowpark)
Dus morgen ben ik lekker bij hun! :)

Zalig kerstfeest allemaal!!!

Jij ook! {:)

Nanne

Re: Voor de mensen die alleen zijn met kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:52

Wow!

Ze hebben ruim €7.1 miljoen binnen gehaald zonder steun van de overheid! :):)

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:52

Wat een monsterbedrag :D geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:53

lovestobias_ schreef:
eerst had ie t nog over samen wonen we hadden een huisje gezien en al,die dag nog n kado gekregen alvast voor kerst :( toen krege we later n dom ruzietje enopeens werkte t allemaal niet volgens hem...
waarom heb je dan ingodsnaam over samenwonen :(

:(:)

Ik zit ook alleen. Kerst is geen gezellige periode voor me, ben in 2007 zo'n 10 dagen voor kerstavond mijn vader verloren. Toen had ik nog een relatie, die is kort erna kapot gegaan. Holderdebolder in een andere relatie beland, die heeft 2 jaar geduurd, is begin dit jar door omstandigheden spaak gelopen. Dit is dus het eerste jaar dat ik Kerst alleen vier. Heb er nooit echt bij stilgestaan, maar op dit moment mis ik m'n paps topch wel. Vooral omdat vorige winter en deze waren zoals hij ze zo graag had: wit, ijzig koud en lekker streng. Hij zou ervan genoten hebben!

Gelukkig is mijn ex nog steeds mijn beste maatje en heeft hij al gebeld hoe het met me ging. En hij heft speciaal voor mij voor morgen een hele kom emo-food gemaakt: tiramisu! Die is gewoon goddelijk!

rest van de avond brng ik door met internet en Harry Potter: the sorcerer's stone.

@Cupcake: Serious Request is het Glazen Huis bij ons :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-12-10 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:53

Huh? van dat hijggedoe? of wat bedoel je?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:55

Sexreclame's.. Standaard na 1 uur zijn op bijna alle zenders in NL sexreclames te zien en horen.. :')

Maar goed, ik ga een pijnstiller of twee nemen, verstandkies laten uitsnijden, en naar bed.

Morgen ben ik vast nog wel even online!

Iedereen een heel fijn kerstfeest!! :+:

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:56

ben ook alleen. vermaak me wel. bokken huisdieren vrzorgen.

is het zelfde als alle andere avonden.. maakt voor mij echt geen drol uit.
er is alleen geen zak op tv. alleen maar kerstspecials of al you need is ****

en die 2 dagen kom ik ook wel door :)

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:56

Varekaj schreef:
lovestobias_ schreef:
eerst had ie t nog over samen wonen we hadden een huisje gezien en al,die dag nog n kado gekregen alvast voor kerst :( toen krege we later n dom ruzietje enopeens werkte t allemaal niet volgens hem...
waarom heb je dan ingodsnaam over samenwonen :(

:(:)

Ik zit ook alleen. Kerst is geen gezellige periode voor me, ben in 2007 zo'n 10 dagen voor kerstavond mijn vader verloren. Toen had ik nog een relatie, die is kort erna kapot gegaan. Holderdebolder in een andere relatie beland, die heeft 2 jaar geduurd, is begin dit jar door omstandigheden spaak gelopen. Dit is dus het eerste jaar dat ik Kerst alleen vier. Heb er nooit echt bij stilgestaan, maar op dit moment mis ik m'n paps topch wel. Vooral omdat vorige winter en deze waren zoals hij ze zo graag had: wit, ijzig koud en lekker streng. Hij zou ervan genoten hebben!

Gelukkig is mijn ex nog steeds mijn beste maatje en heeft hij al gebeld hoe het met me ging. En hij heft speciaal voor mij voor morgen een hele kom emo-food gemaakt: tiramisu! Die is gewoon goddelijk!

rest van de avond brng ik door met internet en Harry Potter: the sorcerer's stone.

Aagh..
Wat erg voor je.
Sterkte alvast! en, als je wilt, pbbox staat open!
Ik ga nog laaaaaang niet slapen!
Fijn dat je exvriendje heeft gebeld, dat geeft denk ik wel een leuk,fijn gevoel.
Enne, geniet morgen van de tiramisu! ik weet niet eens hoe dat smaakt, ik durf er nooit van proeven omdat ze zeggen dat er koffie inzit :') haha.
( en ik lust absoluut geen koffie)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:56

Man en ik zouden naar familie gaan maar i.v.m. de sneeuw en het feit dat de treinen zo slecht rijden sla ik die 250 km. rit (en dan ook nog terug) dit jaar over. We zijn dus met z'n twee lekker gezellig thuis, heb vanavond lasagne gemaakt, m'n haar geknipt en geverfd en zit nu achter de pc met All you need is love op de achtergrond.

Fijne feestdagen en op naar een nieuw (beter :) ) nieuw jaar...

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:58

Nanne schreef:
Sexreclame's.. Standaard na 1 uur zijn op bijna alle zenders in NL sexreclames te zien en horen.. :')

Maar goed, ik ga een pijnstiller of twee nemen, verstandkies laten uitsnijden, en naar bed.

Morgen ben ik vast nog wel even online!

Iedereen een heel fijn kerstfeest!! :+:

En ik die DACHT dat hollanders/nederlanders leuk waren..
nee joh, gewoon sexreclames..
i'm lucky, BELG! haha.
Wij hebben droge humor filmpjes als reclame.
Die zijn wel leuk, kijk ik soms nog liever als een stomme serie.

Tot morgen!

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:00

ik ben niet alleen met kerst.
maar een kerst sfeer is hier absoluut niet.
enorme ruzie met mijn vader helaas op het moment.
mijn broer is op vakantie.
en mijn zus is afgezonder op dr kamer.
dusja daar zit je dan eenzaam op je kamertje beetje All You Need Is Love aan het kijken.

Khad wel graag even iemand om me heen gehad.

liefs

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:03

Hier gedeeltelijk alleen. Ben bij een vriend van me dit weekend. En morgen zouden mijn ouders tot hier komen, en zondag zou ik naar hun toe gaan, maar door de sneeuw gaat dat niet. Hier uit het dorp kom je niet weg, en de bussen rijden ook niet meer voor zondag. Wanneer de vriend dus morgen en over morgen naar zijn ouders gaat, ben ik dus alleen. Gelukkig gaat hij niet hele dagen, en ben ik dus ook geen hele dagen alleen :)

*geeft virtuele hugg aan dream_lot*

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:06

Ik ben niet alleen, maar degene waarmee normaal samen was met kerst is overleden.. Ik voel me wel alleen. Ik voel me vreselijk alleen...de leegte..

@dreamlot.. Ik weet niet wat er speelt bij jou thuis, maar probeer als het enigzins mogelijk is de ruzie met je vader bij te leggen. Echt waar...Succes..

Verder vind ik ook dat je er super aan doet om dit topic aan te maken.. Iedereen, alleen of niet alleen, n fijne kerst avond. :)

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:08

@ Samantha21

dankje, ja erg balen met die sneeuw.
mooi is het wel maar er is niet doorheen te komen helaas.

--

op dit soort moment mis ik mijn mama heel erg.
ze is helaas overleden 13 jaar geleden.
maar ik mis een moeder persoon in ons gezin wat ons bij elkaar brengt.
want we hebben al jaren geen gezelligheid hier meer.
maar gelukkig heb ik mijn oma nog.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:11

Ik ben vanavond ook alleen en heerlijk aan het genieten van all you need is love...wordt er gewoon gelukkig van als ik er naar kijk!
Allemaal een gsellig kerstfeest toegewenst en geniet er van en hoe dan ook probeer er allemaal het beste uit te halen!

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:12

Ook ik meld me--> home allone!!!! Is eigenlijk al 6 jaar hetzelfde bij mij. Maar moet zeggen dat het dit jaar wel heel zwaar is....het gaat niet helemaal optimaal goed tussen mijn vriend en mij ( zijn al 8 jaar bij elkaar ) hij werkt in een kroeg dus eigenlijk ben ik elke kerst wel alleen maar dit jaar brengt helaas een heel ander gevoel met zich mee!

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:14

Jammer chantalhaf...en helemaal met zulke dagen knaagt het vast nog meer aan je. Sterkte en zoals ik eerder al zij probeer er het beste uit te halen!

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:16

Dank je wel bloempje!!! Doe me best hihi heb me nog nooit zo met kerst gevoel!En ken mezelf ook helemaal niet zo verdrietig maar denk dat juist met deze dagen alles eruitkomt wat ik zolang heb opgekropt, en juist nu ik alleen ben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:19

cupcake_x schreef:
Wat erg voor je.
Fijn dat je exvriendje heeft gebeld, dat geeft denk ik wel een leuk,fijn gevoel.
Enne, geniet morgen van de tiramisu! ik weet niet eens hoe dat smaakt, ik durf er nooit van proeven omdat ze zeggen dat er koffie inzit :') haha.

Die jongen is echt een prachtkerel! We zijn uiteen omdat het door omstandigheden gewoon niet meer ging, waren allebei OP door invloeden van buitenaf op onze relatie.(Allebei enorm veel tegenslag gehad, ik heel 2009 en 3/4 van 2010, hij eind 2009 tot zowat een maandje geleden). De breuk was een keiharde klap, dat wel, maar al bij al sleurden we elkaar er wel door. Ben heel erg blij dat we nog zo close zijn...
Ik was er vroeger doorheen, we hebben elk onze portie bad news wel gehad denk ik. Sedert deze zomer kan ik me stilaan wat opkrikken, maar pas echt sedert mijn paard van pension is verhuisd heb ik heel wat rust gevonden.

Hij weet hoe erg dit voor me is, maar hij weet ook dat ik me er wel doorheen sla :) Had überhaupt geen telefoontje verwacht vandaag, hij had familie die kwam eten vandaag en dacht dat hij het te druk zou hebben met voorbereidingen. Was al aangenaam verrast door dat kleine belletje, en al helemaal met die kom tiramisu!

da's heel erg lekker trouwens, toch als hij het maakt. ben ook geen koffiefanaat in dessert, maar hier.... Je zou er een gevecht voor aangaan om te mogen proeven :D Je proeft iets van koffie, maar het overheerst zeker niet. Eerder als aangename toets op de achtergrond.

jammer dat ik er geen stukje van kan doormailen :D

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:19

chantalhaf schreef:
Dank je wel bloempje!!! Doe me best hihi heb me nog nooit zo met kerst gevoel!En ken mezelf ook helemaal niet zo verdrietig maar denk dat juist met deze dagen alles eruitkomt wat ik zolang heb opgekropt, en juist nu ik alleen ben!

Hey, kop op hé :(:)
Vele voelen zich zo.. vindt ik zo erg!
Hopelijk helpt dit topic een beetje om te praten!?

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:20

Varekaj schreef:
cupcake_x schreef:
Wat erg voor je.

Die jongen is echt een prachtkerel! We zijn uiteen omdat het door omstandigheden gewoon niet meer ging, waren allebei OP door invloeden van buitenaf op onze relatie.(Allebei enorm veel tegenslag gehad, ik heel 2009 en 3/4 van 2010, hij eind 2009 tot zowat een maandje geleden). De breuk was een keiharde klap, dat wel, maar al bij al sleurden we elkaar er wel door. Ben heel erg blij dat we nog zo close zijn...
Ik was er vroeger doorheen, we hebben elk onze portie bad news wel gehad denk ik. Sedert deze zomer kan ik me stilaan wat opkrikken, maar pas echt sedert mijn paard van pension is verhuisd heb ik heel wat rust gevonden.

Hij weet hoe erg dit voor me is, maar hij weet ook dat ik me er wel doorheen sla :) Had überhaupt geen telefoontje verwacht vandaag, hij had familie die kwam eten vandaag en dacht dat hij het te druk zou hebben met voorbereidingen. Was al aangenaam verrast door dat kleine belletje, en al helemaal met die kom tiramisu!

da's heel erg lekker trouwens, toch als hij het maakt. ben ook geen koffiefanaat in dessert, maar hier.... Je zou er een gevecht voor aangaan om te mogen proeven :D Je proeft iets van koffie, maar het overheerst zeker niet. Eerder als aangename toets op de achtergrond.

jammer dat ik er geen stukje van kan doormailen :D

Wel fijn dat jullie nog goed bevriend zijn! :j
Haha, laat maar.
Ik heb er geen trek in haha.
Laat maar weten hoe lekker het was !
Lukt het verder wel een beetje met je? :(:)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:21

jaaaaaaaaaaaaa hoopte stiekum al dat er een topic was voor mensen die alleen waren hihi!!! Daardoor voel ik me een stuk minder alleen!!!!

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:22

nee dat is het ook echt...het idee erachter dat het kerst is en het allemaal leuk en gezellig zou moeten zijn maakt het gewoon zo moeilijk. En dan gaat het juist zoals ik al zei aan je knagen en jaa dan wordt je alleen maar verdrietiger, omdat je juist deze dagen alleen bent.

maar meid het komt goed! Haal het positieve uit deze dagen om lekker tot rust te komen en juist over je problemen na te denken! Mischien knap je er juist wel van op en kun je voor jezelf een beetje op orde brengen waar je aan toe bent en wat je wilt, want dat is belangrijk. Je moet proberen na te gaan wat je wilt en hoe je verder wilt, ook na de kerst!
maar meid dat komt vast en zeker helemaal goed! Sterkte!