cupcake_x schreef:Wat erg voor je.
Sterkte alvast! en, als je wilt, pbbox staat open!
Ik ga nog laaaaaang niet slapen!
Fijn dat je exvriendje heeft gebeld, dat geeft denk ik wel een leuk,fijn gevoel.
Enne, geniet morgen van de tiramisu! ik weet niet eens hoe dat smaakt, ik durf er nooit van proeven omdat ze zeggen dat er koffie inzit

haha.
( en ik lust absoluut geen koffie)
Die jongen is echt een prachtkerel! We zijn uiteen omdat het door omstandigheden gewoon niet meer ging, waren allebei OP door invloeden van buitenaf op onze relatie.(Allebei enorm veel tegenslag gehad, ik heel 2009 en 3/4 van 2010, hij eind 2009 tot zowat een maandje geleden). De breuk was een keiharde klap, dat wel, maar al bij al sleurden we elkaar er wel door. Ben heel erg blij dat we nog zo close zijn...
Ik was er vroeger doorheen, we hebben elk onze portie bad news wel gehad denk ik. Sedert deze zomer kan ik me stilaan wat opkrikken, maar pas echt sedert mijn paard van pension is verhuisd heb ik heel wat rust gevonden.
Hij weet hoe erg dit voor me is, maar hij weet ook dat ik me er wel doorheen sla

Had überhaupt geen telefoontje verwacht vandaag, hij had familie die kwam eten vandaag en dacht dat hij het te druk zou hebben met voorbereidingen. Was al aangenaam verrast door dat kleine belletje, en al helemaal met die kom tiramisu!
da's heel erg lekker trouwens, toch als hij het maakt. ben ook geen koffiefanaat in dessert, maar hier.... Je zou er een gevecht voor aangaan om te mogen proeven

Je proeft iets van koffie, maar het overheerst zeker niet. Eerder als aangename toets op de achtergrond.
jammer dat ik er geen stukje van kan doormailen