funnyhorses schreef:Maar omdat dit je broer is vind ik het ergens best wel onpersoonlijk en zelfs een beetje beledigend.Zo komt het over alsof je zn kindertjes niet accepteerd.
verootjoo schreef:Ik vind deze wens eerlijk gezegd echt onredelijk ja. Kinderen horen net zo goed bij de familie, het zijn de kinderen van je broer! En het is een brunch, dus niet eens 's avonds laat ofzo.
Daarnaast kunnen kinderen prima bij een sjieke brunch zijn. Wij gingen ook altijd mee naar sjieke restaurants. Mijn ouders namen dan kleurboekjes, barbies of ander speelgoed mee, en je hoorde ons echt niet. Wij hoefden dat echt niet te proberen om te brullen en rond te rennen.
Als dit bij mij in de familie zou gebeuren zou er echt een familieruzie komen denk ik
Waarom moet iedereen zich aanpassen aan mensen "met" kinderen? Waarom "moet" iedereen kinderen van anderen leuk vinden?
En dus je eigen feest aanpassen aan mensen "met" kinderen? Als jullie een feest willen zonder kinderen dan is dat jullie goed recht.
Snap nooit zo goed dat hier hele ruzies uit voortvloeien, (herinner ik me nog van een eerder topic).
Het is je broer dus het lijkt mij dat je dit toch wel bespreekbaar kunt maken met elkaar?
Vind het de normaalste zaak van de wereld hoor dat je niet altijd en overal je kinderen mee naar toe kunt nemen.
Ik zou het dus gewoon met je broer bespreken, dan is het wat persoonlijker.

Kinderen zijn óók individuen en dus ook deel van de familie. Ik vind niet dat je dat buiten kan sluiten. En al helemaal niet als je je feest overdag geeft. Doe het dan 's avonds met een sjiek diner vanaf 20.30. Dan is het logischer dat je de kinderen thuis laat.

.