Ik vind dat met die sambal eigenlijk ook een beetje grof... Dat is toch niet leuk meer...
EngeltjeS
Geplaatst: 21-12-10 10:55
supersambo schreef:
Een gewilde advertentie op mpl zetten zodat hij de hele dag suf gebeld wordt. (bij zetten alleen telefonische reacties)
jaaa!!!!
een advertentie is echt goed bedacht hihihi
x_spekkie_x
Geplaatst: 21-12-10 10:55
sans6 schreef:
Of een paar oude sleutels die nergens meer van zijn op drukke plaatsen achterlaten met zijn mobiele nummer op de sleutelhanger geschreven. Wordt ie de godganse dag gebeld:"Hallo meneer, ik denk dat ik uw sleutels heb gevonden"
kavama
Geplaatst: 21-12-10 10:57
Stop getypte A4tjes met daarop de tekst "Jammer joh je kan nog een keer printen" tussen het papier in de papierbakken van de printer.
Op de pc een of andere ranzige site als startpagina instellen.
Monitoren omwisselen??? (alleen de stekkers dan)
Muisinstelling binnen Windows instellen voor linkshandigen zodat de werking van de linker en de rechtermuisknop wordt omgedraaid.
Als je op de computer van je collega z'n configuratie scherm kan..(dan heb je geluk), dan zou je even naar Muisconfiguratie moeten gaan. Daar kan je namelijk met zo'n luchtballonnetje laten zien wat voor richting jíj zuid-noord vind. Grappig is dan, om daar in te stellen dat je van zuid naar noord gaat, terwijl je je muis van links onder naar rechts boven beweegt Als je vervolgens op Toepassen/Ok klikt, dan gaat elke keer als je collega z'n/d'r muis beweegt COMPLEET een andere kant op!!
Mmm, ik moet dus gewoon zorgen dat ik tijdens zijn lunchpauze een actieplan heb klaar liggen en dan alles zo snel mogelijk achter elkaar uitvoeren op zijn computer!
op marktplaats advertentie maken, zielig verhaal, (maar kort en krachtig) en dan zijn tel.nr. (pup zoekt goed tehuis, kitten zoekt warm plekje)
en die met de printpapier vind ik ook erg goed!
Steff_
Geplaatst: 21-12-10 11:09
Ik had een tijdje terug een programmatje op een collega haar pc gezet. Dat is gewoon een interneticoontje, dus had alle icoontjes gewijzigd naar die 'neppe'. Elke keer als ze op internet ging sloot haar pc zichzelf binnen 10 seconden uit. Heb in een deuk gelegen Misschien dat je er iets over op google kan vinden.
Weet niet of ie een auto bij zich heeft en of je aan de sleutel kan komen,.. confetti in de luchtroosters en op hoge blaasstand zetten,.. leuk als hij dan start.
Lins_Vetra
Geplaatst: 21-12-10 11:16
kavama schreef:
Weet niet of ie een auto bij zich heeft en of je aan de sleutel kan komen,.. confetti in de luchtroosters en op hoge blaasstand zetten,.. leuk als hij dan start.
Wilde een marktplaats advertentie plaatsen maar dan moet ik een account aanmaken en die moet toch geactiveerd worden? Dat wordt dan lastig want ik kan niet bij zijn emailadres komen. Zijn mobiele nummer wil ik liever niet online zetten, gaat me wel ver.
Esther_r20
Geplaatst: 21-12-10 11:24
auto onder de sneeuw scheppen... emmertje water over de auto laten lopen...
duurt geheid even voor hij weg kan, als hij nog weg kan tenminste
Succes
Lins_Vetra
Geplaatst: 21-12-10 11:24
je kunt je eigen mailadres gebruiken en dan in de advertentie nadrukkelijk zetten, dat reageren via zijn adres gaat?