hahah lekker warm voor je voet zeker? neeee baah wat enorm viees zeg ! serieeus k moet er niet aan denken
Prutsmuts
Geplaatst: 18-12-10 12:36
Je hebt in elk geval geen mok meer ( mocht je dat hebben gehad ) Oh nee, was geen ochtendurine!
Jeetje, wat heb ik in een deuk gelegen om je verhaal! Meid, wat heb jij een rotleven, zeg
TLNLSDB
Geplaatst: 18-12-10 12:38
ahhhhhhhhhh ieuwl!!!
ik heb zoiets een x meegemaakt met de Nacht van hgv. ik stond buiten een peukie te doen, komt er een jongen naast me staan tegen de muur aan pissen..nouja prima kijk ik toch even de andere kant op..maar nu stond mijn tas naast mij en dus tussen die jongen en mij in...en hij kijk om en zijkt zo over mn tas heen....nou ik was best kwaad..maar heb alleeen gesegd..haal jy mn tas leeg( zat alleen telefoon & geld in) dan gooi je mn tas weg praten we nergens meer over haha! dus dat deed hij ...(gelukkig) hoefde ik niet met mijn handen aan die onder gepiste tas..
Hoe komt iemand er bij om dat te gaan doen jakkie!
xJasmijn
Geplaatst: 18-12-10 12:40
Ach gerem!
Girassol
Geplaatst: 18-12-10 12:45
Ach ja, je maakt wat mee he Ik moest echt lachen om dit verhaal en je andere verhaal (uit de link) Wel ontzettend vies dat zo'n meisje opeens over je heen pist, voor haar is het toch het meest beschamend denk ik. En wat zal ze het koud hebben gehad toen ze weer terug ging naar huis
echt vies lotte! maar ik snap ook niet dat je dat als meisje doet hoor okee een paar drupjes okee misschien? maar om daar nou uitgebreid te gaan staan plassen ieeeel nee!
Origineel
Geplaatst: 18-12-10 13:00
Gatvergatvergatver Lotte ook lekker om je voor te schamen als dat meisje, wie doet dat nou in dr broek wel sneu dat het over jou moet, zijn je schoenen/broek toch ook helemaal vies! had me al geschaamd dat je in de putje vast zat