Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:51

Hahaha! Wat een verhalen! :))

Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert. :P Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit. :')

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:53

anuschkaatje schreef:
Hahaha geweldig!

Ik weet ook nog wel een leuke, ging niet over mij maar over mn stiefmoeder. We liepen in Spanje in zo'n heeeeele grote supermarkt, zo eentje waar echt ALLES te koop is, en dus ook erotische speeltje. Zegt mijn jongste zusje (toen nog 4) toen we daar langs liepen, "hey mama, zo een heb jij ook"! wijzend naar een dikke roze gekleurde vibrator! :+ whahahaha loop je daar met heel je familie. Toen moest ze aan iedereen uitleggen dat ze die ECHT niet had maar dat ze haar roze krultang bedoelde... whahahaha!

Oef! hahaha!

Ik zou jammer genoeg niets weten!

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:53

Ik ben ooit eens gaan joggen met een paar vriendinnen en met mijn honden.Op en gegeven moment stopten we en bukte ik me even om mijn honden vast te maken en plots hoorden we een dikke harde scheet.Al mijn vriendinnen keken mij natuurlijk aan maar ik was het echt niet.Ik heb nog gezegd dat mijn herder vaak (en dat is echt zo) van die vieze dikke scheten laat maar niemand die je gelooft.Wordt er nu nog steeds mee geplaagd. :+

&mijn broertje heeft vroeger ook allerlei rare dingen gezegd.Midden in het winkelcentrum dat mijn mams de hond niet mocht trappen.(Doet/deed ze nooit)Mensen keken haar heel erg raar aan.

Leen

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:02

haha wat een verhalen zeg ! weet zelf nu ook nog niet zo echt wat

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:03

geweldig dit ga ik meelezen!

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:24

dit topic is echt hilarisch :') .

Ik heb zo'n leuke papa die bij alles foute dingen denkt.
2 jaar terug met vriend naar boven geweest. Kom terug beneden en er zat tandpasta op mijn broek :+ .
En maar volhouden dat het wat anders was :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:29

WHAHA geniaal!
Ik heb dat ook weleens
Heb je onder je schoen van die ribbeltjes en dan ga je daar mee over rubben (dat om de schoolstoel poten zit)
lijkt het net op een scheet.
Dan kijkt iedereen je aan , probeer je nog in wanhoop de waarheid te zeggen (dat je dus ECHT geen scheet liet) en dan laat je het nog een keer horen (expres dus met je schoen langs dat rubber ) en omdat je het dan schijnbaar togh anders doet klinkt het anders waardoor ze je helemaal niet meer geloven :')

Zo flauw! :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:31

een vriendin van me op het vmbo die tijdens de tekenles een potje rode ecolineverf over haar wite broek heen stoote...
nee mensen, ik ben niet ongesteld, en ook neit doorgelekt :')
ik heb alleen een potje verf over me heen gegooid :') _O-

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:35

Wat een verhalen :D
Op mijn verjaardag vond een vriendin het leuk om de vacuumtrekker van de wijnflessen op mijn wang te plaatsen. Gevolg: Dikke blauwe zuigplek :+
'Heb jij een zuigzoen op je WANG???'
En ik maar uitleggen: 'Nee, ik ben vacuüm gezogen'
Geen hond die dat geloofde natuurlijk :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:36

nee, vacuum gezogen klinkt lekker :') _O-

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:37

Jullie zijn wel een beetje vreemd hoor. Vacuumtrekker op je wang? Niet echt iets wat ik nou eens zou willen proberen. Het geeft in ieder geval vreemde blikken :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:41

Oh man ik lig hier dubbel :') Wat een verhalen!

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:43

Ik heb er nog wel eentje: Zat een paar jaar geleden met m'n zus in de auto op een redelijk stralende dag. Zien we ineens een flits uit ons ooghoek in de berm, nou merkte ze op, dat is ook vreemd plaatselijk onweer...... Kwamen we thuis zegt haar man dat er een flitspaal langs de weg stond, daar waren we dus werkelijk zelf niet op gekomen :D

Op een ander autoritje reden we vlak bij haar in de buurt (platteland) zien we ergens wat half verscholen een soort boerderijtje staan en een bord langs de weg met "Club De Huifkar". Wij concludeerden dat dat toch wel een beetje vage ponyclub was en dat we ons kinderen daar nou nooit heen zouden sturen. Later hoorden we van iemand dat het hier een ietwat ander soort "club" betrof....... :o

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:59

Dribbel schreef:
Jullie zijn wel een beetje vreemd hoor. Vacuumtrekker op je wang? Niet echt iets wat ik nou eens zou willen proberen. Het geeft in ieder geval vreemde blikken :D

Het was ook niet mijn idee obviously :+
MDH: Nu je het zegt (en ik er even over na heb gedacht) denk ik wel dat ik het iets duidelijker heb uitgelegd dan alleen 'ik ben vacuüm gezogen', want dat is inderdaad helemaal een vreemde verklaring :D

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:11

hahaha geweldig die verhalen :=

Zo ben ik (lees flink wat jaren gelee) ooit met mijn ouders in Amsterdam geweest en liepen wij langs een sexshop. Ik rende richting het raam en wees naar een loveswing (zo'n schommel) en riep keihard: "kijk pap die hebben wij thuis ook :D ". mijn pa wist niet hoe gauw we door moesten lopen := (ik had een schommel in de schuur, en aangezien dit ook een schommel was :') )

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:16

Marloez schreef:

Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert. :P Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit. :')

Herkenbaar :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:24

Hihi wat een verhalen.

Paar maanden terug lagen hubbie en ik op bed tv te kijken.
Belde de fysiotherapeut.
Mijn hubbie nam de telefoon op en zei " nee hoor ze is er wel, we liggen op bed"

Jaren geleden was mijn zoon erg vervelend.
Hij wilde niet mee naar binnen, maar buiten in de regen blijven.
Uiteindelijk ben ik maar naar binnen gegaan.
Precies op dat moment kwam er iemand langs en vroeg zoon wat hij buiten in de regen deed.
Zoon vertelde dat hij door zijn moeder buiten in de regen was gezet.

Zucht zie dat maar weer recht te breien.

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:24

Heb een paar jaar geleden een auto-ongeluk gehad. Ik raakte van de weg af tegen een lantaarnpaal.
Tja er zat een klein spinnetje langs mijn deurstijl en die MOEST uit de auto.
Denk je dat iemand dat geloofde? Nee dus....

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:28

hahahahahahah een spinnetje?...... dat zou mij ook kunnen overkomen!! :=

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:29

Is bij mijn vriend thuis ook gebeurd.
Lagen gewoon tv te kijken en ik draai me om zakken zo door het bed.
Niemand die ons geloofde.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:29

Jaaaaaaaaaaren geleden zaten mijn -inmiddels- ex en ik vast met de auto in een zandberg (daar zou de nieuwe afrit komen, die er inmiddels is). Jongen vond het gaaf om door het zand te slippen, tja... tot we vast zaten.
Ik heb mijn staleigenaar gebeld en die is ons samen met zijn zoon met de tractor eruit komen trekken...
Tot op de dag van vandaag moet ik horen dat we daar zaten te seksen in de auto :))
Het tegenovergestelde was waar, want ik heb mijn ex toentertijd de huid vol gescholden dat we daar vast zaten omdat hij zonodig stoer moest doen :))

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:41

G E W E L D I G!

Toen ik een jaar of 20 geleden nog op de manege reed, had ik een lievelingspony. Pucky. Pucky was heel schattig, heel makkelijk, wilde nooit voorop naar buiten, dus werkelijk ideale pony voor luilakjes zoals ik!
We waren op een mooie dag gewoon in het bos aan het stappen, maar Puck struikelde zo onhandig over een boomstronk dat ie op beide knietjes viel. (liep te slapen denk ik) omdat ik het zooooo sneu en zielig vond, ben ik er maar helemaal afgerold, ik hing nl nog half half op zijn lijf. (was echt zo'n bolletje wat super zat!)
Maar goed dit gebeurde in een paar seconden, dus toen instructeur omkeek, zag hij mijn pony staan, met mij ernaast..en brulde zo hard ie kon: " Ja hoor rijd d'r halve leven en kan NOG niet blijven zitten in stap!!!!"
Geen kip die me geloofde..........

froukje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 15:53

een scheet laten en dan naar je zusje kijken, is mijn broertje goed in :')
mijn zusje vond dat niet zo leuk op dat moment geloofde niemand haar maar later bleek dus dat het mijn broertje was :P

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:25

Wat een heerlijk topic :9

Marian01: zoiets had ik ook. We reden buiten, en de pony's waren net terug nadat ze 'op hol' waren geweest.. Degene voor mij waren zo geschrokken dat ze er toen afsprongen. Ik reed achteraan en deed hetzelfde, pony al lang rustig weer maar ik stapte in een kuil en kon niet meer lopen.. Iedereen dacht ook dat ik gevallen was, niemand geloofde dat ik mijn enkel geknuisd had met afstappen (2 dagen later was ik jarig en bleek overigens dat dat been er zelfs door gebroken was :+ ).

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:33

Marloez schreef:

Yep indd :Y) ken dat zo goed, het lukt gewoon nooit, de eerste keer lijkt ie precies, daarna kan je het 30x doen dan doet ie het niet hahahaa xd, dan zeg ik altijd, stinkt het dan ofzo? nee nou dan daarom.