Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anuschkaatje schreef:Hahaha geweldig!
Ik weet ook nog wel een leuke, ging niet over mij maar over mn stiefmoeder. We liepen in Spanje in zo'n heeeeele grote supermarkt, zo eentje waar echt ALLES te koop is, en dus ook erotische speeltje. Zegt mijn jongste zusje (toen nog 4) toen we daar langs liepen, "hey mama, zo een heb jij ook"! wijzend naar een dikke roze gekleurde vibrator!whahahaha loop je daar met heel je familie. Toen moest ze aan iedereen uitleggen dat ze die ECHT niet had maar dat ze haar roze krultang bedoelde... whahahaha!
Dribbel schreef:Jullie zijn wel een beetje vreemd hoor. Vacuumtrekker op je wang? Niet echt iets wat ik nou eens zou willen proberen. Het geeft in ieder geval vreemde blikken
Marloez schreef:Hahaha! Wat een verhalen!
Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert.Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit.
Marloez schreef:Hahaha! Wat een verhalen!
Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, heb wel vaak dat ik met m'n hak ofzo over het leer van de bank schurk wat een scheetgeluid produceert.Niemand die je dan geloofd dat het écht je hak was, en een 2e keer datzelfde geluid met je hak proberen na te doen om te bewijzen lukt natuurlijk nooit.