Waar werd je vandaag niet blij van?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:52

davincilover schreef:
Dat familie van mij betrokken is in de zaak (als slachtoffertjes) van die viezerik uit amsterdam! Werd verdrietig wakker ;(

Jeetje, dat is heftig! :(:)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:52

Dat er waarschijnlijk wéér een huis voor onze neus is verkocht, is al het 3e dat zo gebeurd :-( (rest wat ons aanstond was niet goed gekeurd)
Zijn gisteren gaan kijken en meteen gemeld dat we 2e keer wilden komen kijken, ev zaterdag.
's Avonds naar familie gegaan (ivm ervaring verbouwing) om af te spreken voor zaterdag.
Men vriend belt juist om een afspraak te maken dan en de verkoper (kantoor van immo, ben de naam ff kwijt) meldde dat er een ander koppel is die bereid zijn meer te geven dan de vraagprijs.

Straks kijken en snel beslissen denk, hoewel het wel weer voor de andere zal zijn.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:53

heerlijk topic!

dat ik men bril vergeten ben! lezen bij elkaar gezocht maar kijk er dubbel mee 1 lens in om te lezen nu en geen lens voor ver af maar ben het zo mega beu nu al de dag

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:53

Van de TNT (al heb ik geen recht van spreken volgens sommige mensen....jammer dan, ik word er NIET BLIJ VAN)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 13:53

Eefske schreef:
Hahaha. Ingmar. Ik wist gewoon dat jij degene zou zijn die dit topic zou openen :=

Dat kan ook gewoon niet anders he?

Jeetje...betrokken bij die zaak. Heel veel sterkte! :(:)

Ik word niet zo blij van die twee euhmn..laten we het vochtbulten noemen, bij m'n kin. *zucht.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:54

ik ben aan het leren voor de tentamens en mijn o zo geliefde poezelbeest wil gewoon aaaaaaaaaldoor op mijn papieren liggen, zwaaaaar onhandig haha! maarja dan kijkt hij met die lieve oogjes en leg ik naast wat ik nodig heb maar gewoon een boek wat ik niet nodig heb en gelukkig trapt hij daar meestal wel in en kan ik weer rustig leren :P maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken ;)

Afbeelding

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:56

Ik baal dat ik normaal gesproken vandaag naar mn bijrijdpaardje gaan, maar ze is 3 dagen geleden verkocht.
En mn hamstertje gaat ineens hard achteruit.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:57

Dat mijn dochter vannacht ziek was en ik maar 3 uur geslapen heb. En ZIJ nu prinsesheerlijk ligt te pitten en ik thuis aan het werk ben!
Dat ik daarom mijn hele planning om heb moeten gooien, ergo van zoon af heb moeten bellen, vanmiddag niet naar mijn paard kan EN dat zij nu niet heeft kunnen trakteren vanwege dat ze volgende week 6 wordt.
Dat is gelukkig doorgeschoven naar donderdag! (Want dat was voor haar het ergste, juf had de slinger al klaar etc...)

Oja en dat ik het niet voor elkaar krijg dat dochterlief een pony krijgt... Het kost gewoonweg te veel en rationeel snap ik het allemaal. Maar mijn hart gunt het haar zoooooo onzettend! Maar dat is meer een luxe probleem en het heeft tijd nodig. Immers ze is pas bijna 6, moet nog wat groeien etc. Maar god, wat zou ik haar graag een pown geven voor d'r verjaardag... Iemand nog een pown te leen en dat die dan ook de stal betaald???? :D :D

Edit: ben gek op mijn dochter hoor en heb het nachtbraken er wel voor over. Helaas is dat braken vooral de reden geweest van mijn korte en steeds weer verstoorde nachtrust. Ze ligt sinds 10:30 te bed en slaapt nog... arm ding :(:)
Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 14-12-10 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:57

Domesco schreef:
Marieke_K schreef:
Ik ga niet eens beginnen met vertellen waar ik vandaag niet blij van werd.. :')

Oke vertel.

Dat ik deze week voor de 2e keer in een half jaar op een begrafenis sta. In juni overleed heel plots mijn schoonvader en afgelopen zondag hebben we mijn opa dood in huis gevonden. En dat is de korte versie :+

Domesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:58

Marieke_K schreef:
Dat ik deze week voor de 2e keer in een half jaar op een begrafenis sta. In juni overleed heel plots mijn schoonvader en afgelopen zondag hebben we mijn opa dood in huis gevonden. En dat is de korte versie :+

Oh sorry. Wat vreselijk! Gecondoleerd.

Calanddra

Dat ik op moest staan :') lag net zo lekker :=
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 14-12-10 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Muurp

Marieke :(:)

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:59

@Aronneke en Rienn

Bedankt voor jullie medeleven, het is ook heftig. Ik heb het gevoel dat ik er geen kant mee op kan. Maar goed heb gedaan wat ik kon, politie ingelicht en nog wat andere stappen ondernomen. Het is al iets van jaren geleden en ik herkende die *%#$ op tv. Verder hebben mijn familieleden het gelukkig ook opgepakt. Maar ik moet er niet te diep over nadenken, wordt er akelig van. Al die kleine kindertjes en dan ook nog mijn familieleden..bleh :( ;(

@ Marieke gecondoleerd meid en sterkte de komende tijd. Dat is niet niks allemaal :(:)
Laatst bijgewerkt door davincilover op 14-12-10 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:00

Davincilover :(:)

Marieke :(:)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:00

Sollicitatieprocedure voor stage. :\

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:02

Dat mijn collega's het na een zeer geslaagd etentje nodig vinden om over een andere collega te klagen... En dan voornamelijk dat de nieuwe collega er nog een schepje bovenop doet.

Ingmar_

Re: Waar werd je vandaag niet blij van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 14:11

Jeetje..Marieke, heel veel sterkte! :(:)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:16

Dat mijn ratje vanochtend naar de DA moest om geopereerd te worden, hoe belachelijk het is dat je zo moeilijk vanuit de Jordaan naar de RAI komt en dan moet ik haar ook nog halen vanavond :+ Gelukkig is de operatie wel goed verlopen :+:

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:18

Sterkte, Marieke :(:)

Ik werd er vanmorgen niet blij van dat mijn haar niet goed wilde zitten :+
..en dat ik weer een hele dag op t werk moet uitzitten

..en dat onze paardenstal 3 weken later wordt geplaatst dan gepland was.
Maar daar is allemaal wel overheen te komen :Y)

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:20

bedankt voor al het medeleven :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:22

Ik heb niet echt wat te klagen. Wel werd ik minder blij dat ik net één postzegel te weinig had voor al m'n kerstkaarten. Nu moet ik eerst weer naar de stad - wat dan wel weer leuk is :D haha!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:26

Goed Topic!
Ik werd vandaag wakker en ik heb nu ook voorhoofdholteontsteking maar ook al griep sinds woe..
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
dus ik mag wel klagen vind ik!!! kan niks dan in bed liggen of sinds gister ff op de bank enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:26

dat ik mijn boeken ben vergeten op school en ik dus niet kan leren voor morgen :+

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:29

Van sneeuw en een lieve oma die in het ziekenhuis ligt met acute verwardheid en nog een onbekend iets....

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:32

Nou, heb t helemaal gehad op de manege waar ik m'n paard heb staan.
Mag daar helemaal niets!!!
Daarom ga ik daar ook weg 2de kerstdag, paardje gaat naar een pensionstalling waar ze tenminste de hele dag op de wei mag staan.

Vandaag wilde ik haar losgooien, nou dat mocht niet, geen flauw idee waarom.
Wilde dr laatst op de wei zetten, dat mocht niet want dan ging ze rennen en zouden de kinderen schrikken -:(-
Juist ja, aftellen dus!!!!!