Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orienta schreef:Biancaa schreef:wij zijn zelf degene die heel luidruchtig zijnOnze onderburen destijds zeiden gewoon "goh jullie hadden het wel gezellig he gister" en "dat bed he, zijn jullie er al doorheen gezakt"... Ach dan hou je jezelf weer ff in
![]()
Nu slapen we op zolder en het bed staat aan de kant van de buurjongen die alleen het in weekend thuis is, nu slapen mn kids onder ons, hm gelukkig slapen die door
Dat mag ik wel hopen voor je kids want dat is toch wel je worst nightmare om je ouders bezig horen te zijn
maXcomX schreef:Ik ben benieuwd hoe dat gaat in een Vinex wijk...
Dat moet welhaast als een legbatterij klinken.
orienta schreef:Trouwens ik heb het weleens in een hotel gehad.
Kamer naast ons,Die man zat te schreeuwen van kreunen moet je ofzo!
maar die vrouw deed niets.
Toen ging ik heel hard gillen ooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww ja harder schatje pak me.
Daarna was het doodstil.
Volgende dag stappen we kamer uit en daar was de boosdoener.
Ik vette knipoog geven aan die man en langs mijn lippen likken hij kreeg een boei.
Maar ja daar moet je een beetje gek voor zijn om dat te doen
goldynf schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf wel hier wonen!!!!
maar t is stil dus ik kruip m'n mandje in......
hoop hier rond 8 uur pas weer te zijn op z'n vroegst......
bedacht me ook al dat ik isolatie matten tegen t plafon kan doen als t zo blijft....
orienta schreef:Biancaa schreef:Ja hoor, want ik ga erna meestal naar de wc, dan ga ik altijd bij de kids kijken. Helaas hebben we wel al een paar keer gehad dat ze in ene in de kamer stonde, dan baal je wel echt
Papa, wat doe jij daar bij mama
Biancaa schreef:We hadden in het vorige huis een raam in de slaapkamerdeur (was zo'n schuifdeur) toen stond in ene mn zoontje voor het raam te zwaaienWe hebben toen het raam maar dichtgeplakt
Helaas deden ze dan gewoon de deur open. Nu hebben we een open zolder, ook niet ideaal kan ik je zeggen
zodiacje schreef:hahaha, die kinderen! Gelukkig heb ik alleen een hond.
Meestal loopt ie weg maar soms gaat ie staren, dat is ook best gek hoor
(wie weet wat hij op het hondenveld verteld over buiken omlaag en knieen omhoog)
orienta schreef:goldynf schreef:nou nee een vluggetje niet hoor.... ze waren voor half 12 al in de weer met t bed enzo......
Wat een lieve buurman
hij schuift dus wel het bed er vanaf zodat het niet tegen de muur aan bonkt![]()
zodiacje schreef:hahaha, die kinderen! Gelukkig heb ik alleen een hond.
Meestal loopt ie weg maar soms gaat ie staren, dat is ook best gek hoor
(wie weet wat hij op het hondenveld verteld over buiken omlaag en knieen omhoog)