Ik ga die Laura Erfman bellen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 16:28

Het wordt echt steeds vager zeg! Nu maar weer kijken welk telefoonnummer er te vinden is onder die naam?

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 18:59

Ik was daarnet even op marktplaats aan het kijken en ze heeft er nog verschillende advertenties geplaatst waarop mensen gereageerd hebben. Je kan dus misschien met die mensen contact opnemen of zij in hetzelfde schuitje zitten en of ze meer gegevens over die Laura hebben.
In ieder geval vind ik dit geen manier van doen. Van zo'n mensen word ik Misselijk -misselijk!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 19:57

heb even voor je gespeurd op http://www.detelefoongids.nl: Resultaat:

Geen rozemeijer te vinden in westzaan
Geen erfmann in westzaan

6 rozemeijers in wormerveer
en de al bekende twee erfmann's in wormerveer.

Je kan er via de bank of postbank denk ik wel achter komen wie er achter een rekeningnummer zit. (ik denk dat er van de namen en telefoonnummers niets klopt, het rekeningnummer zou wel naar de juiste persoon moeten leiden anders heeft ze er geen barst aan.) Een oproepje op marktplaats voor medeslachtoffers en dan naar de politie. En een melding aan de beheerder van marktplaats (misschien is een IPadres te achterhalen?)

Sorry maar ik denk dat dat bitje er niet meer gaat komen.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 00:00

rozemeijer kan natuurlijk haar meisjesnaam zijn, en geloof me nou maar, ze woont op de Herman Gorterstraat nr. 138, waarschijnlijk heeft ze geen vaste telefoonaansluiting, tuurlijk is het vervelend voor je dat ze de boel belazert, misschien kun je bij een politiebureau informeren wat je het beste kunt doen

tuffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:03

ben ook bedondert door laura, en heb een mailte geplaats op marktplaats ga morgen na de politie met alle inf. die ik van iedereen gekregen heb en schakel de rechtswinkel in met een advokaat. de marktplaats houdster gaat er ook verder mee. en desnood zoek ik haar op

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:08

Citaat:
Op 2001-08-19 19:03, schreef tuffy:
en schakel de rechtswinkel in met een advokaat.

Kan aan mij liggen hoor.. maar euhm.. kost een advocaat niet meer geld dan je er mee terug krijgt?? oftewel dat je nog meer geld kwijtraakt? Verward

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:12

Ja, dat denk ik ook. Maar toch iedereen succes met het proces.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 06:43

Onderstaand kreeg ik net van Fred...zou het Laura zijn?

hallo Suzanne,
we hebben een tijdje gemaild over Laura Erfmann. Nu heb ik in de tussentijd geprobeerd een andere rijbroek te kopen. Uiteraard was ik wijzer en voorzichtiger. Misschien ben ik nu wat overdreven achterdochtig geworden, maar ik vond ook hier dat er rare dingen gebeurden. Om een heel lang verhaal kort te maken: op het moment dat ik de broek zou ophalen of dat zij hem onder rembours zou opsturen, was er ineens een andere koper en heeft ze hem ineens aan een ander verkocht. Kan gebeuren, maar omdat daarvoor al wat vreemde dingen waren gebeurd, (en ik had gezegd dat ik hem wilde hebben) ben ik toch benieuwd of ze die broek inderdaad heeft verkocht.
Mocht je mee willen werken: bel dan even naar Marga (kleszniak) tel. 06-29507472. Ze had een rode rijbroek in de aanbieding met leren zitvlak, voor F65,-. Als ze zegt dat ze die nog heeft (de advertentie is al een paar maanden oud) dan is er dus stront aan de knikker. Als ze hem inderdaad gisteren heeft verkocht dan heb ik gewoon domme pech gehad en wacht ik op de thermobroek van Laura.......
Alast bedankt en ik hoor nog van je hoop ik.
Fred.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 08:10

Bel het nummer maar dan hoor je het vanzelf....
veel sterkte!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 08:20

Is het mogelijk een rekening te hebben op een valse naam? Het lijkt me wel moelijk want ik geloof dat je je paspoortnr. of zo moet opgeven he. maar ja, ook die kunnen vervalst zijn.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 17:58

En weet je al meer?
Laura wordt zo wel stinkend rijk. Dit is dus een vd redenen waarom ik niks van een particulier van internet koop.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 12:06

ik koop alleen van bokkers *LOL*
nou dwz. niet van saskia ofzo hoor straks is die ook fake.
maar ja.
en?