Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Il0na schreef:Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..
Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
Chubby schreef:En daarom moet zij zich maar verhuren als gratis taxi? Zou een mooie boel wordenIl0na schreef:Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..
Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
Konstantine schreef:Je kunt toch aan haar vragen of ze meebetaalt en je verder (sorry dat ik het zeg) niet zo aanstellen?
Je bent er bij, begrijp ik, en er gebeurt toch niks tussen hen?
Carpoolen is goed voor het milieu en als zij ook meebetaalt ook heel goed voor de portemonnee en als je toch naar hetzelfde bedrijf moet een kleine moeite...
Chubby schreef:Voor de bus moet je toch ook betalen? Voor een taxi ook! Kom op zeg.Ik snap niet dat tegenwoordig iedereen altijd maar beter moet worden van wat je voor een ander doet?Als je de kosten toch maakt..
Wat is er mis mee dat een ander 'lekker gratis' meerijdt? Je wordt er zelf toch niets minder van? Lijkt me juist een prima manier om eens wat voor een ander te doen zonder dat het wat moet opleveren..
buster4ever schreef:chubby t word ook niet duurder..
nou ja alhoewel brandstof verbruik gaat ook omhoog...
ik denk dat ik per dag 5 euro of iets meer kwijt ben maar ze kan op ze minst wel wat geld geven voor benzine vind ik.
fleurtje het gaat idd om mijn auto...(want vriend ze auto zuipt veel meer dus vandaar dat we met de mijne rijden)
ik ga het idd maar eens omdraaien en gewoon zeggen dat we voortaan zijn auto pakken en dat hij dan maar gaat betalen.
maar heb ook t idee dat ik gewoon niet meer kan zeggen dat ze gewoon niet meerijd..wil ook af en toe een ochtend enkel met me vriend rustig in de auto zitten.. hij blert gelijk dat hij dan maar de auto van mams lief pakt.
ga vanavond in ieder geval eens even praten want ik vind t gewoon geen stijl
en verder heb ik er geen problemen mee hoor als ze gewoon netjes mee zou betalen dan mag ze van mi iedere dag meerijden.
Kiwipitje schreef:Voor de bus moet je toch ook betalen? Voor een taxi ook! Kom op zeg.
Chubby schreef:Neenee. IK betaal niet voor de bus. Want die rijdt toch wel want er zitten al mensen in die wel betalenKiwipitje schreef:De bus is natuurlijk niet te vergelijken. Wanneer daar niet voor wordt betaald, dan rijdt die na de volgende dienstregelingwisseling ook niet meerVoor de bus moet je toch ook betalen? Voor een taxi ook! Kom op zeg.![]()
Kiwipitje schreef:Dus jij neemt ook elke dag mensen mee in je auto?