Genante glijers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:51

vorig jaar met die strenge winter.
had me helemaal opgetut ( afspraakje met vriend)
moest rennen voor de bus te halen, alles ging goed was zo blij.
kom de bus in met hakken vol met sneeuw, bus trekt mega hard op. ga ik voluit op mijn bek.
totaal geen mogelijkheid om op eigenkracht opte staan ( bus reed echt als een idioot)
uiteindelijk een jong marokaans gastje me recht geholpen en vroeg meteen om mijn telefoon nummer.
voor als ik nog eens een slippertje wilde maken
:o genant :o

Janine1990

Re: Genante glijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:52

Die was wel scherp! :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:54

Hahaha, briljant _O-

Ik zie het ook helemaal voor me terwijl ik het lees :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:55

die is echt goed :+

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:56

haha ja ik kan er nu ook wel om lachen maar toen was ik echt kwaad op die chauffeur!
leer rijden haha

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:57

Ik een keer met de fiets in de stad. :o Ook een beetje genant al die mensen om je heen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:59

en vanmiddag op de fiets sneeuw trotseren was ik net bijna thuis gleed ik weg := kebab onder de sneeuw (die zat op mijn pakjesdrager) :+ je had mijn moeder zien kijken die was al zo bang

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:02

Hahahaha ik lach me dood om sommige verhalen _O- .
Zo fietsde ik vorig jaar heel stoer onder een tunneltje door,
waarna je daarna weer een bocht moet maken en dan een kleine ''bult'' op.
Ik zag mensen al voor me onderuit gaan, kon mn lach bijna niet inhouden := :o
Ik was er nog geen 2 meter voorbij waarna ik dus heel hard moest lachen,
God straft meteen, en voor ik het wist, keek ik de stenen van het fietspad aan :+

Ook ben ik een paar jaar terug bij een vriendin achterop de fiets gesprongen,
We wouden graag aandacht van de jongens van de snackbar, ( dus voor het raam wou ik achterop springen en dan heel charmant zwaaien :)*
Ik wil achterop springen en vriendin voelde de fiets al wegglijden in de sneeuw,
IK spring erachterop,en mn vriendin springt van de fies af,
Een fiets, fietst natuurlijk niet uit zichzelf dus het duurde 2 sec voor ik met me kont op de grond lag,
de fiets bovenop en me benen staken in de lucht.
Vriendin vond het erg leuk, maar ik schaamde me de ogen uit de kop :o

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:06

@ crazyshar hahahahaha! _O- maar ik snap je frustraties over buschauffeurs! Niet iedereen kan netjes rijden en als ze dan ook nog eens zo hard optrekken, pfoe! Hihi

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:11

Vorige week nog! We liepen over het park terug naar het huisje na een bruiloft, ik maak een huppeltje (jaja op het witte van een zebrapad) en woepla! Heb nog steeds een blauwe knie :+

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:15

Ik val ook zooo vaak _O-
maar dan niet dat ik uitglij maar simpel weg me voet niet goed neerzet en keihard onderuit ga, meestal op de trap op school (nog leuker :+ )

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:20

Vorig jaar op de scooter :')
Ik kwam van me werk maar dan moet ik over een voetpad maar had gesneeuwd..
Dus ik heel rustig rijden.. maar viel bijna om omdat k zo zacht ging..
Gaf en beetje gas en ja hoor.. voor de winkel.. voor me collega's ging ik op me giechel :')
K lachend opgestaan scooter gepakt en naar de weg gelopen..
Toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat heel me bovenbeen dik en blauw was.. Had gashandvat in me been gekregen :') Dat was ook niet echt fijnnn

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:22

Dit jaar nog niet, maar vorig jaar een aardige schuiver gemaakt. Liep in het centrum en liep over een rooster heen dat onverwacht glad was. Dus hop, ik achterover, eerst flink op mn pols en daarna op mn achterhoofd. Auw, tranen in mn ogen en een flinke deuk in mn ego ook nog. Wel jammer dat de mensen die voorbij komen je doodleuk laten liggen..

Dit jaar gaat ongetwijfeld gebeuren nog :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:25

ik nam altijd de trap met 2 treden tegelijk.. alleen een keer bij school belande ik dus door de gladheid op mijn bek. terwijl er een heel stel bij de deur stond te roken.

ach ja in een restaurant stuikelde ik over het tapyt, bijna tegen een ober op.
voor de ogen van mijn eigen familie en het hele restaurant...

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:30

Vorig jaar!

Ik fietste met een vriendin richting de bushalte en we waren nogal laat.
Dus we kwamen met flink wat vaart bij de bushalte aan. Ik wil de stoeprand opfietsen in volle vaart.
Vergeten dat het glad was.... BAM! :D
Eerst moest ik lachen, tot ik op wou staan :=
Heel m'n knie was bont en blauw haha.
Laatst bijgewerkt door xJustMe6 op 04-12-10 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:30

xXEviIXx schreef:
Ik val ook zooo vaak _O-
maar dan niet dat ik uitglij maar simpel weg me voet niet goed neerzet en keihard onderuit ga, meestal op de trap op school (nog leuker :+ )

Zo ik op mn eerste schooldag op mn nieuwe school.
Ik was aan het smsen op de trap.Ondertussen kijk ik naar de treden.
Ik dacht dat ik er al was,maar scheen nog 4 a 5 treden te moeten.
Ik maak me een klap joh!kwam zo op mn knieen terecht op dat ''tussenblok'' op de trap,
Dat was van steen, ik had de knieen kapot en bloeden!!!
Maar ik had zogenaamd geen pijn :+ bikkel

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:32

nou daar komt mijn vrhaal dan maar van ong een maandje terug. ik denk er over om hier een topic voor te starten want ij is zooooooooo leuk :o

nouik had dus verzorg en welzijn 4 uur ( in de week, elke woensdag ochtend. ) ik had koken, en daar stond me toch een knappe jongen groente soep te maken. ik had een beetje contact met hem beetje praten enzo. toen brak de pauze uit en hij moest soep verkopen. iemand uit mijn klas had soep gekocht en ik had een klein beetje geproefd. dus ik loop naar hem toe met een vriendin ( slecht hea? durf niet alleen :o ). lekkere soep hoor. haha en hij staard mij dus vet raar aan en ik bleef maar naar hem kijken en lief lachen en door lopen. en BOEM. dan knal je tegen de muur en prullenbak op. hahah naja ik heb wel zijn aandacht kunnen krijgen want hij lag helemaal dubbel. maar ja nou zit ik dus met het volgende probleem op hyves: hij is 2ling en ik had dus de verkeerde toegevoegd en hem dus een krabbel gestuurd haha. ik ben zo lekker bezig..

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:34

Ik ben zaterdag medewerker bij de TNT, en was vandaag dus braaf mn wijkje aan het lopen. Maar door die sneeuw zag je de stoeprandjes niet. Het ging een hele tijd goed, totdat ik precies op het randje ging staan en dus weg gleed. Kon nog net blijven staan, dus ik zette mn voet opnieuw neer, *zoeff* glee ik weer weg, kon weer net blijven staan, dus ik zette mn voet weer neer *zoef* *BAM* en toen lag ik boven op de post, onder de folders met mn neus in de sneeuw.. en die mensen van nummer negen hadden weer wat te lachen.. :P

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:44

Oh ik had vandaa ook een mooie, wij hebben in de stallen een buitendeur die we nu dicht houden ivm de wind in de stal. ik doe de deur open om er met een paard door te gaan, en ik zet mn voet buiten en ik val vol achterover op mn kont en schuif nog een meter verder, paard verschiet en schiet achter met als gevolg het paard binnen, de deur viel dicht en ik zat nog buiten. Gelukkig was het een brave :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:50

Met dit weer schaats ik over het voetpad naar het station, en ik glij lekker van de ene omheining naar de andere voor houvast. Zelfs schoenen met super profiel houden het niet uit. Was best grappig, donderdag waren er nog een paar op deelfde route, zie je zo'n 4 man al glibberend en glijdend onderweg :D

Werd vandaag wel boos! Ik had gisteravond stoep netjes geveegd, enkel nog wat restsneeuw die er lag. Ik moest vanochtend even buiten omdat iemand medicatie kwam brengen voor de hond, sjloef BAM op m'n rug, mijn slechte heup (zwaar ongeval gehad en nog atijd teer punt) en met mijn hoofd op de rand van de brievenbus geknald. Hadden de kinderen van de buren er niet beter op gevonden om een ijsbaantje aan te leggen, zodat ze van achter het raam mensen konden uitlachen die vielen.

Gelukkig hadden de overburen het gezien en al gemeld aan hun ouders. maar was toch genant...

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 21:52

Vorig jaar had ik een mooi blunder. Ik wilde met alle sneeuw even gaan wandelen met mijn nichtje van toen 2,5 jaar. Leuk al die sneuw toch? Kind in haar skiepak gehezen, snowboots aan en ik op mijn nep- uggs. Ik onder het lopen ook nog tegen mijn nichtje, geef me maar even je handje anders val je straks nog. Kind geeft me netjes een hand en springt wat heen en weer. 10 meter verder lig ik zelf met nog steeds de hand vast van mijn nichtje
Oh Jeddy Valt word er naast me geroepen en mijn moeder maar lachen. Schooljeugd op straat ook maar lachen en ook ik schoot in de lach. Goede les voor mijn geen nepuggs meer aan in de sneeuw. Vanaf toen zijn ook steevast of mijn thermoboots of mijn snowboots onder de voeten gekomen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:08

ik ging gister naar het bos met m'n vriend en zus. Flink stuk gelopen zonder te vallen. Vriendlief was een beetje aan het schaatsen met z'n schoenen op de glade plekken (zijn met tractoren in bos bezig die alle sneeuw pletten en glad maken ). Ik zei nog, als je ligt en je breekt je been ga ik je niet dragen-want je daagt het zelf uit. Voor de grap natuurlijk. Op een gegeven moment lopen we een klein heuveltje en daar ging die weer. Dus ik zeg kijk nou uit... En ja hoor, nog geen sec later glibberen me benen alle kanten en en boem, daar lag ik. En natuurlijk héél hard worden uitgelachen door hun 2. Lag nog net niet in de splagaat :P

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 22:19

Dit jaar ben ik alleen nog maar in de auto gevallen, ik wou gaan zitten toen mijn voet wegschoot niet hard dus. :Y)

Vorig jaar ben ik op het werk heel hard gevallen maar het was zo stom, mijn collega's en ik zeiden steeds er gaat straks echt iemand vallen.
Ik moest ff naar buiten en val net voor de deur echt heel hard in de sneeuw. (buiten hun zicht)
Ik loop heel serieus gewoon naar binnen, zegt mijn collega, jij bent gevallen he, ik zo nee hoe kom je erbij ?
Zegt ze heel droog, Je broek is helemaal nat en vies :P :Y) :D :')

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:02

Oh, over genante sneeuwschuivers kan ik meepraten.. :))

Ik ben vorig jaar - récht voor een grote, middelbare school - op m'n gezicht gegaan.
Ik probeerde me nog vast te klampen aan een willekeurige meid die op dat moment naast me liep.
(Jaaa, ik dacht.. áls ik dan val, dan in elk geval niet alleen!)
Maar die poging was een fiasco. Ik ging namelijk alsnog in m'n uppie, finaal onderuit, onder het oog van talloze middelbare scholieren.

Ik hoef je vast niet te vertellen dat ik een hoofd als een tomaat kreeg..

Dit jaar - klopt af op een stuk hout - nog niet gevallen! :D

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:03

Janine1990 schreef:
Niet op schoenen, heb dit jaar bewust voor schoenen met een grof profiel gekozen... :D

Maar op het ijs....

Een paar jaar terug ging ik met vriendinnen schaatsen in Kardinge. Tijdens de dweil deed ik m'n beschermers er onder en na de dweil gingen we vrolijk weer het ijs op. Massaal....
Ik ging meteen onderuit, krabbelde op, ging weer onderuit. Een leuke jongen achter mij wees me er op dat ik m'n beschermers nog aan had... Oh my, wat genant!!!

Een ezel stoot zich over het algemeen...........................

dat ken ik :')
ik ging schaatsen met mijn vriendin, ik zeg zo;wat is het ijs glad. en BAM daar lig ik.
vriendin; misschien helpt het als je je beschermers er onder weg haalt?
ohja,,

en vandaag weer bijna, we fietsten terug op een weg waar niet gestrooid was, en ik ging de bocht door en mijn fiets gleed weg, kon nog net optijd mijn voet er onder zetten :P