Storm schreef:Phoe Pmarena, dan ben ik heel blij dat ik niet in de schoenen van jouw vriend sta. Bij ons thuis heet dat gewoon fatsoen hebben.
In het huis van mijn vriend en mij, maken we namelijk wel afspraken. Dat is doodnormaal en dan weten we beide waar we aan toe zijn. Ik ben zelf toevallig ook 3 maanden geleden geopereerd, en vriendlief moest me toen ook helpen omdat ik mijn eigen sokken nog niet eens aankreeg. Ik had er niet aan moeten denken dat hij de hort op was, en ik geen flauw idee had hoelaat hij thuis zou zijn. Ik vind dat echt heel héél onvolwassen gedrag. De TS heeft zelfs haar medicijnen zelf moeten halen omdat meneer niet het fatsoen had om zijn eigen afspraken na te komen. Ik zou des duivels zijn als mijn vriend dat zou flikken.
Ten eerste : jij hebt helemaal geen idee hoe het er bij ons thuis aan toe gaat , dus daar kun je geen oordeel over vellen.
Het enige dat ik heb gezegd is dat ik geen cipier thuis wil hebben zitten die voor mij gaat bepalen hoe laat ik thuis moet zijn , en me telefonisch begint te stalken als ik dat niet doe 
Ook heb je (net als ik) geen idee hoe het zat met die afspraak van die medicijnen 
Aan elk verhaal zitten 2 kanten.
Het verhaal dat we hier van de TS lezen is duidelijk : zij wil exact weten wat haar vriend allemaal doet en hoe laat hij weer thuis komt.
Ze hebben hier ook al vaker ruzie over gehad en vriend vindt haar claimend e.d.
Misschien heeft TS gelijk en is de vriend een lompe zak die alleen aan zichzelf denkt. Dat kan 
Maar tussen de regels door heb ik eerder het vermoeden dat vriendlief niet goed wordt van die cipier die thuis een schema voor hem zit te bedenken en ik kan me dan voorstellen dat bvb. dat van die medicijnen ook anders gegaan kan zijn...... bijvoorbeeld dat vriendlief al lang eens dat dagje langs zijn vrienden wilde gaan en het gezeur en geclaim nu eens zat is , en heeft afgesproken met die vrienden e.d. wat hij wilde doen , dat hij daar langs zou gaan.
Als TS dan pas kort vantevoren zegt dat hij die medicijnen op moet halen , lijkt dat WEER een poging om hem in de rol van marionet te duwen die altijd maar zijn hele leven aan haar aan moet passen. Als je dan al in een situatie van ergernis zit kan ik me voorstellen dat je denkt : dikke middelvinger , nu kies ik eens voor mezelf. Dat is ook een goede reden om nog steeds niet thuis te zijn. Als iemand dan eenmaal zo'n kop heeft kan die ook best denken : elke keer dat je me belt , blijf ik nog 2 uur langer weg !
Op een gegeven moment zijn mensen zulk claimend gedrag gewoon zat.
Er zou eens een bokster moeten zijn die een topic opent over haarzelf en haar vriend die elke keer zit te mekkeren en te bellen dat ze naar huis moet komen , dan zouden de meningen ineens 100% anders zijn 
Maargoed , nogmaals : ik geef hierboven maar een voorbeeld hè , ik weet ook niet wat er nu precies aan de hand is en misschien heeft de TS gewoon helemaal gelijk , maar het anderekant van het verhaal kan wel eens heel anders zijn. ZEKER daar het hier volgens TS om een verder hartstikke lieve jongen gaat.
Tussen de regels door klinkt het gewoon alsof TS zèlf haar vriendje gek maakt met haar claimende gedrag , en omdat niemand dat nog zegt doe ik het maar , er is namelijk een kans dat TS zèlf fout zit