Wat schrikken maar het kan allemaal zo snel gebeuren. Je kan ook van de stoep vallen en je nek breken bijvoorbeeld dus schuldig voelen is niet nodig!
Wens haar maar erg veel sterkte en jij natuurlijk ook.
Gr Angela
renske_13
Geplaatst: 04-12-10 22:00
Hee hoe gaat het nu met je dochtertje?
Kentaro
Geplaatst: 04-12-10 23:28
Fijn dat het goed gaat en ze er niet echt bang van is geworden! Je moet je echt niet schuldig voelen!!! Ze zeggen toch 'Een ongeluk zit in een klein hoekje'! Blijf blij dat het zo is afgelopen en er aan denken 'wat had kunnen gebeuren' heeft echt geen enkel zin!!! Heb je de zalf nog gehaald?? Vind het ook wel schelen in de jeuk!
hallo allemaal, ze begint al wat meer te kwebbelen. maar wordt nog wel snel moe. vooral als het zoals vandaag(5 dec.) spannend is. de zalf heb ik inmiddels in huis,de hechtingen mogen er komende vrijdag eruit. ga er dan ook meteen mee beginnen. mijn verstand zegt ook wel dat mijn schuldgevoel nergens voor nodig is ,dit had iedereen kunnen overkomen. maar mijn gevoel zegt toch nog wel iets anders ,tja moeders he?!
coydog
Geplaatst: 05-12-10 11:59
Och arme meid en arme mama, niet schuldig voelen hoor. Opgroeien gaat letterlijk met vallen en opstaan. Mijn dochter wilde ooit eens een koprol op de stoel maken toen ze een jaar of 4 was, klapte met haar voorhoofd op de tafelrand, schrok me ook rot dus kan me je gevoel goed voorstellen. Maar ze neemt het me nu 12 jaar later nog steeds niet kwalijk hoor En littekens verfraaien je alleen maar, geven de verhalen van je leven weer. Zelf heb ik een pracht van een snee boven het oog gehad en hoe ouder ik word hoe minder je er van ziet. Als je het zelf niet benaderd met een "wat erg" houding leert ze er wel mee omgaan.
Hè bah wat een naar verhaal! En dat dan ook terwijl jullie het zo leuk hadden met z'n 3en. Arm poppie.. Neem aan dat het helemaal goed komt met je dochtertje?
Dat is behoorlijk schrikken !!! Goed dat je zo snel en goed hebt gehandeld !! Hoe gaat t nu met haar en niet onbelangrijk, grote zus ook weer wat van de schrik bekomen ?
Pfoe, dat is schrikken. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter met haar en 't is jouw schuld niet, het had inderdaad iedereen kunnen overkomen! Hopelijk hecht het mooi en zie je er over een tijdje niet veel meer van terug!
Zo, wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat ze langzaamaan opknapt, arm meiske (en arme mama, je bent vast 10 jaar ouder geworden in die korte tijd).
Mintgroen
Geplaatst: 07-12-10 18:20
Phoe, dat is schrikken! Zeker als ze zelfs het schedeltje zagen Hopelijk komt ze er gauw weer bovenop! Ik denk dat de wond wel mooi zal genezen. Een paar jaar geleden heb ik een plank tegen mijn hoofd gehad (ook veel bloed en is gehecht) en daar zie je bijna niks meer van!
Celinee_
Geplaatst: 07-12-10 18:53
Jeetje, dat is zeker schrikken! Maar wat heeft ze zich flink gehouden bij het hechten als ik het zo lees. Fijn dat ze nu weer een beetje praatjes krijgt, dan gaat het toch de goede kant op. Sterkte ermee nog