Maar het zijn de opmerkingen inderdaad. Daar weet ik alles van ondanks dat het mijn vader is en niet mijn man.
Dat er nooit eens gevraagd wordt hoe het gaat, dat je nooit ergens een complimentje over krijgt enz.
Dus dat snap ik wel weer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTopShop schreef:Die van mij helpt ook niet mee. Hij gaat zelfs nooit mee naar de paarden.
Maar dat geeft toch niks? Het is mijn hobby. Niet die van hem.
Ik kan me daar echt niet druk om maken. Ikzelf ben 2X per dag, 7 dagen per week bezig met de verzorging van mijn 3 paarden. Dus nog een stuk vaker dan jij. Dat mijn man nooit helpt is terecht. Hij heeft er niks mee.
Net zoals ik niks (meer) met zijn vogelspinnen hobby heb en ik hem niet help met het voeren van zo'n 600 stuks.
Nee hoor, het is mijn hobby, ik heb gekozen voor 3 paarden (Niet hij) dus ik moet ervoor zorgen.
jwoltmanelp schreef:Echter, dit houdt me wel bezig. Natuurlijk hoeft mijn man niet op te draaien voor mijn hobby (financier ook alles zelf), maar hij helpt inderdaad nooit. Zelf niet met het dragen van zware jerrycans water in de auto, als het vriest of als we een stal moeten opbouwen, wat we met vrienden hebben gedaan. Zelfs als ik ziek zou zijn, zou hij niet voeren, dat heb ik altijd met mijn bijrijders/vriendinnen gedaan.
IndianLady schreef:Waarom zou hij dat moeten? Galant en lief zou het idd zijn, maar niks moet.
IndianLady schreef:Waarom zou hij dat moeten? Galant en lief zou het idd zijn, maar niks moet.
Urielle schreef:IndianLady schreef:Waarom zou hij dat moeten? Galant en lief zou het idd zijn, maar niks moet.
Moeten is een groot woord, maar als je man ziek is, ontlast je hem toch ook zoveel mogelijk van allerlei taken en probeert hem zo goed mogelijk te verzorgen? Wie van de vrouwen hier zegt als hij 's avonds moet overwerken of een avondwedstrijd bij de voetbal heeft 'dan kook je ook je eigen prak maar, daar heb ik niks mee te maken!' Ik denk dat bijna iedereen zorgt dat er of warm eten klaar staat, of iets in de magnetron klaar staat om op te warmen. Wie sluit de vuile voetbalsokken uit van de was omdat het zijn hobby is? Wie zou niet een ommetje gaan maken met ZIJN hond? En ook al vind je geen klap aan zijn modeltreintjes, als hij de hele avond op internet heeft zitten zoeken naar een nieuw model om aan te schaffen vraag je toch ook 'belangstellend' of hij nog iets naar zijn gading gezien heeft? Misschien sta ik alleen in mijn mening dan, maar ik vind dergelijke zaken horen bij het leven met elkaar.
Silence schreef:Ik vind inderdaad ook niet dat je je man kunt dwingen om jouw hobby leuk te vinden en om jou te helpen. Ieder zijn ding.
criollolover schreef:kohtje schreef:Ik heb me voorgenomen nooit meer aan een man te beginnen die niet achter mijn hobby staat en die niet van plan is een handje uit te steken in en om het huis.
bingo!!
sflj schreef:Het heeft ook een beetje met (des-)interesse te maken, denk ik.