Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Feit blijft dat je bent doorgereden na een aanrijding.
Cayenne schreef:Jeetje, wat een asocialen bij jou in het dorp.
Maar zelf heb je (hoe vervelend die personen ook waren) ook niet netjes gehandeld.
Misschien kun je daar ook een les uit trekken en hen de volgende keer gewoon negeren. Zo maak je het voor jezelf een stuk makkelijker en veiliger.
JessAndHope schreef:En met een beetje pech hangen ze erop en dan mag je drie keer raden wie er dán fout isAls ik een klever achter me heb, laat ik óf het gas los, dus gaan we alleen maar langzamer (als de situatie het toestaat uiteraard, ga geen 50 rijden op de snelweg...) óf ik tik mn rem aan.
Kiwipitje schreef:JessAndHope schreef:En met een beetje pech hangen ze erop en dan mag je drie keer raden wie er dán fout isAls ik een klever achter me heb, laat ik óf het gas los, dus gaan we alleen maar langzamer (als de situatie het toestaat uiteraard, ga geen 50 rijden op de snelweg...) óf ik tik mn rem aan.. Juistem; jij. Dat dat niet zomaar bewezen kan worden is een tweede, maar in dat geval ben jij diegene die fout is.
Wat iemand hierboven ook zei. Wat iemand ook doet, je moet het gewoon negeren anders ben je geen rijbewijs waard.
Kiwipitje schreef:En met een beetje pech hangen ze erop en dan mag je drie keer raden wie er dán fout is. Juistem; jij. Dat dat niet zomaar bewezen kan worden is een tweede, maar in dat geval ben jij diegene die fout is.
Urielle schreef:Kiwipitje schreef:En met een beetje pech hangen ze erop en dan mag je drie keer raden wie er dán fout is. Juistem; jij. Dat dat niet zomaar bewezen kan worden is een tweede, maar in dat geval ben jij diegene die fout is.
Dat is niet correct. Bij een aanrijding vanachteren is degene die erop reed vrijwel altijd in fout.
Je moet nl. dermate veel afstand houden dat zelfs wanneer je voorganger een noodstop moet maken jij geen aanrijding veroorzaakt.
Kiwipitje schreef:JessAndHope schreef:En met een beetje pech hangen ze erop en dan mag je drie keer raden wie er dán fout isAls ik een klever achter me heb, laat ik óf het gas los, dus gaan we alleen maar langzamer (als de situatie het toestaat uiteraard, ga geen 50 rijden op de snelweg...) óf ik tik mn rem aan.. Juistem; jij. Dat dat niet zomaar bewezen kan worden is een tweede, maar in dat geval ben jij diegene die fout is.
Wat iemand hierboven ook zei. Wat iemand ook doet, je moet het gewoon negeren anders ben je geen rijbewijs waard.