Trala verveling, kansloosheid en nutteloosheid heersen volop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:13

Citaat:
Waarschijnlijk ga ik er toch niets mee doen, want van al mijn goede voornemens [zoals stoppen met roken, minder drinken en meer met de opleiding bezig gaan] komt toch nooit iets terecht.

Misschien moet je jezelf een schop onder je kont geven en gewoon iets gaan doen. Niet l.ullen maar pellen zeg maar :D

Loose

Re: Trala verveling, kansloosheid en nutteloosheid heersen volop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:13

ik voel me net zoals jij. := ik de eerste les van een cursus van dit blok gemist en nu kan ik de cursus niet meer doen, dus heb nog maar 1 cursus en dat is 2x per week. vandaag heb ik ook les, alleen ik weet niet hoe je er komt en ik heb een ontstoken voet dus ben bang dat ik niet goed kan fietsen :') en k moet werken om half 4 en dan moet ik dus sowieso al eerder weg waarschijnlijk. := en ik heb mn boeken nog niet maar ik ben er ook nog niet goed achteraan geweest. en mn kamre is geen puinzooi maar niet zoals k hem wil hebben en ik moet stofzuigen en en en en. :O *zet computer uit

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:28

Ik wil je vriendje wel worden hoor Ing! :+:

Maar mehn, wat herken ik jouw situatie. :j
Het liefst zit ik de halve dag te bokken, de andere helft van de dag slaap ik. :=

Zullen we gewoon elkaar bezig houden? :7

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:09

Ik vind t ook griezelig herkenbaar! Ik zou inderdaad ook het liefst mijn koffers pakken en gewoon vandaag nog vertrekken voor een paar dagen/weken/maanden. Lijkt me heerlijk, gewoon even iets totaal anders, helemaal eruit even, weg van die sleur. Al was het maar eens een paar daagjes eurodisney, of zelfs een weekendje Zeeland :') Gewoon even helemaal nergens rekening mee hoeven te houden.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:28

Oeh, klinkt als een hele vroege mid-life-crissis.....;-)
Had het ook toen ik nog op school zat' "wil ik dit wel" en "ik wil iets totaal anders maar wat" en weg willen.

Klagen is altijd even lekker maar daarna schop onder je hol en weer aan de slag.

Zal ook wel beetje door het sombere weer komen toch?
Zomers vraag ik me deze dingen namelijk een stuk minder af en ben ik veel drukker met van alles (behalve waar ik druk mee moet zijn, dus dat blijft dan wel weer hetzelfde, haha).

Maar het vriendje is dus niks geworden? Dat date-topic een tijdje geleden was toch van jou?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 16:31

Welk date-topic bedoel je? :') Die van december? Dat ik naar Bloemendaal zou gaan? Of een andere? :+

Ik ben vanmiddag onder de zonnebank geweest hier in Utrecht en dat heeft me echt goed gedaan! Ik ben er alleen wel behoorlijk duf van geworden en goh..nu wil ik niets meer doen.

Wat voor werk doe jij trouwens op de Uithof? :))

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:36

O, je hebt er meerdere? haha
Uhh, het topic dat je moeilijk aan het doen was ofzo? Was volgens mij ineens weg?

Ik werkte acht jaar bij Diergeneeskunde en zit nu in het Ziekenhuis; Congresorganisatie (zoek je nog leuke bijbaan? ;-)).

maar in Utrecht zijn toch wel bijrijpaarden te vinden? Hoor iedereen om me heen altijd klagen dat goede (lees; betrouwbare) bijrijders niet te vinden zijn...

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 16:39

Om heel eerlijk te zijn...ik vind een leven zonder paardrijden eigenlijk wel heel erg lekker. Gisteravond ben ik naar Babel gegaan [pagina één heeft zij een post] en toen heb ik nog even paardjegeknuffeld en daarna zijn we naar de bioscoop geweest. Het paardjeknuffelen was erg leuk, maar ik wil geen twee/drie dagen een verplichting heb, want ik doe graag impulsieve dingen. Er is natuurlijk best rekeningen mee te houden, maar ik vind het ook wel lekker zonder.

Nice heur! Slimme dame dus! :))

En ja, ik heb er nog wel een keer één gehad en nog twee met een serieuze vraag over iets.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:41

Helaas gaat Babel over een weekje weg uit Zeist, maar als je weer een spontane bui hebt, komende maand ben ik nog in Zeist :D
Vind het ook wel leuk om eens jouw kant uit te komen. Een beetje die sleur doorbreken!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:46

Helemaal met je eens. Heb mijn paard 2 jaar geleden verkocht en ik mis het eerlijk gezegd ook niet zo. Af en toe de kriebels nog wel om even te rijden maar de verplichting en verantwoording helemaal niet.
En genoeg mensen met paarden om me heen dus kan altijd rijden als ik wil. Kan ook bij Diergeneeskunde rijden maar daar heb ik voor, tijdens of na het werk dan weer nooit zin in. Verwend gewoon, haha.
(volgens mij doe ik nu op bokt vloeken, maar goed)
maar goed; kunnen anders wel samen keertje knolrijden als je op de uithof bent!

Nee hoor, goed in het africhten van andere mensen....meer niet nodig voor deze baan! ;-)
Maar mocht je je een keer vervelen; wij hebben werk genoeg voor studenten!

Ah, deze ging over iemand die je bij PAN had ontmoet...maar aangezien je nog singel ben ga ik er maar van uit dat het een eikel was...;-)
Laatst bijgewerkt door NoaC op 23-11-10 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:49

Oh men! Ik heb hetzelfde als jou (misschien in iets mindere maten) ik ben te lui dat ik rondloop terwijl ik genoeg te doen heb haha.

Oja en ik heb wel een paard voor je hoor vlakbij utrecht (westbroek) die je mag knuffelen als babel verhuist :Y)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:53

Ik vind het ook af en toe wel jammer dat je met een paard altijd zo vast zit aan huis. Je kan nooit eens spontaan een week er tussenuit. Een hond kun je nog meenemen, een paard niet.. Maar ik zou hem toch nooit verkopen hoor :) Het is ook wel weer fijn, als je je even alleen voelt ofzo, dan vergeet ik dat weer helemaal als ik lekker bij de paarden bezig ben :j

Enne, hier ben je ook altijd welkom om paardjes te knuffelen als je nog eens er tussenuit moet, en ik hou ook van de bios en leuke jongens spotten hahaha , alleen jammer dat je zo ver weg woont :P

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 16:54

Oh die van Pann! Ha! Ja oké, ik weet 'm al. Ik spreek 'm af en toe nog wel eens, maar ik geloof dat we een nogal groot gedachtenverschil hebben wat "intimiteit op straat" betreft.

Jullie willen gewoon allemaal dat ik jullie poowns kom aanraken. :')

Annemiek, ik woon al dichterbij dan eerst hoor, maar wij moeten ook zeker een keer meeten!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:57

En Ing, come over and bless Diva! :))

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:59

Nou al 3 knuffelpaarden haha ben je weer een dag uit de sleur :')

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:22

Geweldig dit.. En grappig geschreven zeg haha, herken mezelf er ook wel in. Ik woon dan nog steeds bij mijn ouders en heb een paard, doe nog maar havo dus altijd wel wat te doen. Maar mijn leven voelt ook gewoon totaal niets nutteloos, doe ook geen moer, ookal doe ik het wel dan voelt het nog niet zo. En ook ik denk dagelijks ik pak de trein naar Parijs en ik kom NOOIT meer terug. :P Misschien ligt het aan de leeftijd.. Ben ook 19.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:25

Roane schreef:
Je hebt even een pre-life-crisis :D gewoon even uitzitten, en opeens valt het kwartje, en gaat alles weer lopen. :D
*spreekt uit ervaring*

Pre-life-crisis, dat is het! _/-\o_

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:07

_Kimberley schreef:
Geweldig dit.. En grappig geschreven zeg haha, herken mezelf er ook wel in. Ik woon dan nog steeds bij mijn ouders en heb een paard, doe nog maar havo dus altijd wel wat te doen. Maar mijn leven voelt ook gewoon totaal niets nutteloos, doe ook geen moer, ookal doe ik het wel dan voelt het nog niet zo. En ook ik denk dagelijks ik pak de trein naar Parijs en ik kom NOOIT meer terug. :P Misschien ligt het aan de leeftijd.. Ben ook 19.

Doe het gewoon! +:)+ Spaar 200 euro op, koop een retourtje Thalys, laat jezelf ergens in the middle of Paris droppen, zoek een leuk hotelletje uit en kom even 2 dagen he-le-maal tot rust!

Als ik het geld/zin/tijd ervoor had, dan had ik het zo gedaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:14

Ik kan ook zo'n nutteloos geval zijn, maar ik zeg het je: ZOEK EEN HOBBY. Schilderen, zwemmen, haken, boetseren, weet ik veel, maar zoek iets waar je een uitdaging in kunt vinden!

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:20

Ik dank jou hartelijk voor dit heerlijke verhaal! Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben :j
Ben 17, maar soms ook zooo toe aan wat mannelijk schoon.. en een blijvertje dan wel. (schijnt tegenwoordig ook nog tegen te vallen)

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:22

Ik denk echt dat elke puber van onze generatie hierdoor moet...We hebben gewoon alles al (het kwaad van onze tijd :P), waarvoor moet je dan nog moeite doen??
Bij mij heeft die periode lang geduurd en duurt nog steeds een beetje verder, maar stilaan begin ik te zien wat ik wil doen en dat geeft wel een beetje een boost :)
Een idd, ga sporten, studentenclub, ... :)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 17:35

Officieel ben ik geen puber meer, maar da's weer een heel ander theoretisch verhaal en die ga ik je niet helemaal voorhouden, maar goed. :+

Ik ga waarschijnlijk bij een studentenvereniging. Ik ga morgenavond naar een feestje [in joggingkleding. _O- Zie je mij daar al zo rondlopen? :') ] en ik denk zomaar dat ik dan wel lid ga worden. Dan heb ik sowieso iets.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:48

hahaha bwa, ik vind mezelf ook nog steeds een puber hoor :D was helemaal niet negatief bedoeld ;)
en studentenverenigingen zijn echt het beste om de verveling tegen te gaan :) elke dag is er wel wat en de mensen zijn allemaal nice :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 12:35

Best wel herkenbaar ja. Nu ik even een jaar geen school heb en bijna elke dag bij de mac donalds werk. :+, voel ik me ook zo kansloos als maar kan! En dan weet ik ook nog steeds niet wat ik volgend jaar wil. Als ik niet werk door de weeks dan zit ik de hele dag me een beetje te vervelen eigenlijk want iedereen zit gewoon op school. En een vriendje.. tsja zou ook welkom zijn maar die komt nou eenmaal niet aanwaaien. :P

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 12:40

"It's raining men..." :)ddd

:')