Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?Adindaa schreef:ben ik nou zo dom of zijn er meer mensen die dat ding er gewoon echt niet afkrijgen?
wat ik ook doe, hij gaat niet grr
Je computer staat toch al aan 
Hahaha maar een rookmelder is wel iets logischer.. 

Adindaa schreef:ohjee nou dit gaat hem niet worden denk ik zo maar eens![]()
*gaat hamer pakken*
Kiichi schreef:Bij mij ging ie ook een keer af (ja, was wel nodig, verdomde oven > geen brand, wel rook) toen heb ik um -met een stoel- van het plafond getrokken en bij het raam gelegt... Die dingen kunnen herrie maken!! Daarna kon de papegaai het heel goed nadoen...

Adindaa schreef:ben ik nou zo dom of zijn er meer mensen die dat ding er gewoon echt niet afkrijgen?
wat ik ook doe, hij gaat niet grr
de hond helemaal ervan huilen! ik kreeg dat ding dus ook niet open! en het knopje wat er op zit werkt dus ook niet
haha
haha IloveBALOU schreef:Mijn zus en ik waren een keer alleen thuis toen de stroom was uitgevallen, en laat nu net onze brandmelder daarop reageren.![]()
Dus midden in de nacht gaat dat ding af, wij zoeken naar brand, niks gevonden. nou dat ding hangt dus boven het trapgat en daar kun je niet bij. Dus wij bezem pakken en op dimknopje drukken. 5 minuten later PIEPPIEPPIEP. ik weer naar mn zus' kamer. Mn zus pakt de bezem nog een keer en slaat dat ding helemaal verrot xd 10 minuten later PIEPPIEPPIEP. nou ik had niet gedacht dat dat ding ooit weer tot leven zou komen maar hij heeft ongeveer 5x in elkaar geramd te worden overleefd
ik heb later dat ding kapot op de grond gegooit ( tja onderburen waren toch al wakker en stonden aan de deur
) en de batterij eruit gehaald. toen was ik verlost! de volgende morgen een nieuwe brandmelder gekocht en ik wacht nu op de volgende keer!.Dhani schreef:IloveBALOU schreef:Mijn zus en ik waren een keer alleen thuis toen de stroom was uitgevallen, en laat nu net onze brandmelder daarop reageren.![]()
Dus midden in de nacht gaat dat ding af, wij zoeken naar brand, niks gevonden. nou dat ding hangt dus boven het trapgat en daar kun je niet bij. Dus wij bezem pakken en op dimknopje drukken. 5 minuten later PIEPPIEPPIEP. ik weer naar mn zus' kamer. Mn zus pakt de bezem nog een keer en slaat dat ding helemaal verrot xd 10 minuten later PIEPPIEPPIEP. nou ik had niet gedacht dat dat ding ooit weer tot leven zou komen maar hij heeft ongeveer 5x in elkaar geramd te worden overleefd
dat had ik dus ook midden in de nachtik heb later dat ding kapot op de grond gegooit ( tja onderburen waren toch al wakker en stonden aan de deur
) en de batterij eruit gehaald. toen was ik verlost! de volgende morgen een nieuwe brandmelder gekocht en ik wacht nu op de volgende keer!.
Ik krijg het altijd op mijn Zenuwen van dat gepiep! haha