Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken![]()
Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zittingben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel
Ilsemarie schreef:hahaha prachtig! Bij onze VW golf station zit die dop met een koordje vast dus die bungelt gewoon naar beneden en dan vergeet je 'm niet vast te draaien! Vriendlief heeft wel een losse dop maar daarvoor heb je de auto sleutel nodig en zonder sleutel kan je niet wegrijden dus dat is ook wel handig
Zooist schreef:anne_bento schreef:ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken![]()
Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zittingben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel
HAd er 1 van mij kunnen zijn!
MissToseland schreef:Ilsemarie schreef:hahaha prachtig! Bij onze VW golf station zit die dop met een koordje vast dus die bungelt gewoon naar beneden en dan vergeet je 'm niet vast te draaien! Vriendlief heeft wel een losse dop maar daarvoor heb je de auto sleutel nodig en zonder sleutel kan je niet wegrijden dus dat is ook wel handig
oh ja hoor, dan kun je hem ook vergeten, gehad toen we onze golf nog hadden
ik reed weg en dacht, wat is dat toch voor gebonk?
ik stoppen, ja hoor, dopje hing er nog
machtig al die verhalen
ken verhaal van iemand die haar pony was vergeten in te laden toen ze op wedstrijd ging
git schreef:Leuke dingen lees ik hier weer.
Een kennis van mij reed aan bij het tankstation, terwijl de slang van de gas nog vastzat aan zijn auto. Trok zo de hele slang uit het apparaat waar het normaal aan vast zit. Dan voel je je ook behoorlijk Blondt
Inderdaad hoofdletter B en dt op het eind( vergrotende trap van blond)
anne_bento schreef:ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken![]()
Sleeper schreef:Je telefoon zoeken terwijl je aan het bellen bent?