Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glitter_

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:56

Mijn haar nat maken in een mengton en dan der invallen.. waarbij alles in het water drijft.

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:57

Ik heb wel eens een man zien wegrijden met een open pak papier op zijn dak.
Hij rijdt om een kantoorpand heen en je kon hem zo volgen, was een mooi spoor van wit papier.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:59

Ik heb wel eens op wedstrijd de auto sleutels in de kofferbak gelegt toen ik m'n cap ging pakken je raad het al ik deed de kofferbak dicht :+ Daar sta je dan een half uur van huis en 5 minuten voor je moet rijden.

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:08

Haha ik ken mijzelf er echt in :+ .
Ik had een keer, was ik mijn zonnebril kwijt, anderhalf uur gezocht omdat de zon heel fel scheen, zat die gewoon op mijn hoofd :') . Dat heb ik ook wel eens meegemaakt met een afstandsbediening, en nog wel meer maar kan er niet op komen :') .

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:10

Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur. :wow: Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps.. :+

Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen. :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:18

ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken :')

Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zitting :+ ben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:21

Haha TS oh oh.. :') Zoiets heeft mijn vader ook wel eens gehad (tankdop verliezen).

Qua blonde acties val ik nog wel mee dacht ik.. Al wilde ik wel vanmorgen inchecken in de bus met m'n collegekaart :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:22

Een vriendin van mij doet de achterbak open (met sleutel), pakt iets uit de kofferbak, en komt tot de conclusie dat ze haar sleutels kwijt is :+ . Stuurt de andere vriendinnen terug naar het strand, onder het motto, misschien vinden jullie ze nog. Ze belt haar ma dat ze moet komen met de reserve sleutel. Eenmaal iedereen weg en opgehangen, gaat ze in de kofferbak zitten, steekt een sigaret aan. En begint zich af te vragen hoe ze dan in de kofferbak is gekomen. :o?

Dit was bij ons toch wel het toppunt van blondheid. :D :D :D
Ook wel eens een fles op het dak laten staan, huissleutels op het dak laten liggen, etc.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:27

anne_bento schreef:
ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken :')

Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zitting :+ ben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel

_O- HAd er 1 van mij kunnen zijn!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 17:28

hhahhaa dat van seat, had ook iets voor mij kunnen zijn :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:29

goh ben ik gelukkig niet de enige die die blunder had kunnen maken haha :D voelde me zo vreselijk dom achteraf :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:34

Mijn opa zei ooit tegen mijn neef: jij haalt koffiewater en theewater nog door elkaar. Nou iedereen lachen, kom ik 5 minuten later: huh... maar das toch hetzelfde? Tis toch gewoon water?

Tsja.... ik hoor het nu nog (10 jaar later) :=

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:35

Ilsemarie schreef:
hahaha prachtig! Bij onze VW golf station zit die dop met een koordje vast dus die bungelt gewoon naar beneden en dan vergeet je 'm niet vast te draaien! Vriendlief heeft wel een losse dop maar daarvoor heb je de auto sleutel nodig en zonder sleutel kan je niet wegrijden dus dat is ook wel handig :P

oh ja hoor, dan kun je hem ook vergeten, gehad toen we onze golf nog hadden :o
ik reed weg en dacht, wat is dat toch voor gebonk?
ik stoppen, ja hoor, dopje hing er nog :')

machtig al die verhalen :))

ken verhaal van iemand die haar pony was vergeten in te laden toen ze op wedstrijd ging _O-

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:36

Zooist schreef:
anne_bento schreef:

_O- HAd er 1 van mij kunnen zijn!

hahahahaha had er ook 1 van mij kunnen zijn, ik lees woorden ook vaak verkeerd :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:38

MissToseland schreef:
Ilsemarie schreef:
hahaha prachtig! Bij onze VW golf station zit die dop met een koordje vast dus die bungelt gewoon naar beneden en dan vergeet je 'm niet vast te draaien! Vriendlief heeft wel een losse dop maar daarvoor heb je de auto sleutel nodig en zonder sleutel kan je niet wegrijden dus dat is ook wel handig :P

oh ja hoor, dan kun je hem ook vergeten, gehad toen we onze golf nog hadden :o
ik reed weg en dacht, wat is dat toch voor gebonk?
ik stoppen, ja hoor, dopje hing er nog :')

machtig al die verhalen :))

ken verhaal van iemand die haar pony was vergeten in te laden toen ze op wedstrijd ging _O-

:oo

Géweldig!! _O- _O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:40

git schreef:
Leuke dingen lees ik hier weer.
Een kennis van mij reed aan bij het tankstation, terwijl de slang van de gas nog vastzat aan zijn auto. Trok zo de hele slang uit het apparaat waar het normaal aan vast zit. Dan voel je je ook behoorlijk Blondt
Inderdaad hoofdletter B en dt op het eind( vergrotende trap van blond)

Toch niet bij een tankstation in Marum? Bij mijn werk was laatst namelijk de slang van het gas ineens weg. :')

Leuke verhalen lees ik hier verder!

Mijn beste vriendin en ik gingen ooit haar hond uitlaten. Aan het einde van het rondje kwamen we erachter dat we de hond niet hadden meegenomen, dan sta je ook even stom te kijken!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:41

Instappen en willen wegrijden en dan tot de ontdekking komen dat je autosleutels weg zijn. .... hangen ze nog in het deurslot (ik heb geen plieper) Dat kan een keer gebeuren, maar het gebeurt mij dus heel vaak. :o

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:41

ben ook met regelmaat mijn zonnebril kwijt, heb ik hem nog bovenop mijn hoofd in mijn haar _O-

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:42

anne_bento schreef:

Hahahaha, wat heerlijk dat er meer net zo blond zijn als ik :+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:43

MissToseland schreef:
ben ook met regelmaat mijn zonnebril kwijt, heb ik hem nog bovenop mijn hoofd in mijn haar _O-

Je telefoon zoeken terwijl je aan het bellen bent? :o

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:45

:)* Even langs een autosloperij in de buurt rijden en het scheelt je weer een paar eurie

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:46

Sleeper schreef:
MissToseland schreef:

:j :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:48

Sleeper schreef:

:o

Sleutels zoeken die je in je hand hebt, je handschoenen kwijt zijn terwijl je ze aan hebt, sleutels op de voordeur laten hangen als je hem op slot draait omdat je weg gaat, naar een concert gaan maar je kaartje vergeten (was een e-Ticket en ik had de mail met het transactienummer nog in mijn mobiel staan, halleluja!), naar school gaan maar je schooltas thuis laten staan...

Het is me allemaal wel eens overkomen. :+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:50

sleutels hangen hier ook met regelmaat in de deur..
ti's maar goed dat het hier niet zo crimineel is :+

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:52

Vragen aan de verkoopster waar iets ligt, terwijl je er zelf naar staat te kijken.