meid leuke fotos
en leker boeiend hoor jullie leeftijdsverschil geluk staat voorop.
mijn vriend is 27 en ik 20 en gaat ook gewoon
.veel geluk samen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
RoosIris schreef:heb het even opgezocht. En inderdaad het is vanaf 16 jaar MITS vrijwillig
Dacht dat ze al 16 jaar. Dus ja, je vriend is strafbaar!
Maar goed, het zal mij een zorg zijn!
Je vriend heeft wel hele lieve krullen
Armaris schreef:MarcoBorsato schreef:Ja hoor, geloof je het zelf
Heb het zelf ervaren
T moet ook niet gekker worden. Als het nou p***o foto's waren... Maar dit zijn toch gewone leuke foto's? Hier is echt niks strafbaars aan hoor. En als TS verklaart vrijwillig bij hem te zijn (dat dat uberhaupt nodig is zeg...
) komt er echt geen zaak hoor
verootjoo schreef:T moet ook niet gekker worden. Als het nou p***o foto's waren... Maar dit zijn toch gewone leuke foto's? Hier is echt niks strafbaars aan hoor. En als TS verklaart vrijwillig bij hem te zijn (dat dat uberhaupt nodig is zeg...
Armaris schreef:verootjoo schreef:T moet ook niet gekker worden. Als het nou p***o foto's waren... Maar dit zijn toch gewone leuke foto's? Hier is echt niks strafbaars aan hoor. En als TS verklaart vrijwillig bij hem te zijn (dat dat uberhaupt nodig is zeg...
Ik vind het nogal beledigend dat je hierom lacht, ik probeer TS alleen maar te waarschuwen maar ik gun het ze wel van harte
Tegenwoordig mag je je bek niet meer opentrekken of je krijgt bokt over je heen
edit: ik ben niet de enige die het aanhaal dus je hoeft me niet steeds te quoten
nikita_benno schreef:meid echt waar maak je er niet druk om en denk er niet aan. wie wilt jullie straffen op jullie liefde ik ken zoveel mensen die onder 16 waren en een veel ouder vriendje hadden/hebben. gewoon lekker samen blijven en lachen om die opmerkingen hier.
En om daar ook zomaar vanuit te gaan, vind ik ook raar (en dat zijn onze zaken ook gewoon niet).
Armaris schreef:verootjoo schreef:T moet ook niet gekker worden. Als het nou p***o foto's waren... Maar dit zijn toch gewone leuke foto's? Hier is echt niks strafbaars aan hoor. En als TS verklaart vrijwillig bij hem te zijn (dat dat uberhaupt nodig is zeg...
Ik vind het nogal beledigend dat je hierom lacht, ik probeer TS alleen maar te waarschuwen maar ik gun het ze wel van harte
Tegenwoordig mag je je bek niet meer opentrekken of je krijgt bokt over je heen
edit: ik ben niet de enige die het aanhaal dus je hoeft me niet steeds te quoten
emma525 schreef:ik heb geen idee
Ik weet wel dat wij een super leuke tijd hebben, verder is hij heel voorzichtig omdat hij ook zich er goed van bewust is
Als je het niet leuk had met hem was het een ander verhaal geweest, maar dat is het net zo goed als je 20 bent
Armaris schreef:Wie zegt dat wij hier zitten te zeiken?
We geven het aan omdat we het beste voor TS willen
. Want dat vind ik echt lachwekkend....sorry hoor. Je ziet hier toch twee gelukkige mensen?
Armaris schreef:Ze is (nog) geen 16 dus het is strafbaar.
Vanaf je 16e is er geen probleem
Had nog even gewacht of het verborgen gehouden tot je 16 bent
Leeftijdsverschil heb ik geen problemen mee, alleen wil ik je wel even waarschuwen
? Die hebben wel andere dingen aan hun

Aideen schreef:Als je vriend seks met je heeft, wordt hij pas vervolgd als er een klacht wordt ingediend. Check je feiten voordat je zo'n belachelijk en beledigende post naar TS toeslingert. Daarnaast, waar bemoeien jullie je in godsnaam mee? Denk dat ze echt wel goed voor dr zelf kan zorgen...'Het beste voor TS willen...' Wat een onzin! Open er een apart topic over en hou hier gewoon je mond. Dit is immers geen discussietopic.
Leuke foto's!