Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Klopt, en ze hadden al een vervanger, maar ook die is dood gegaan. Dus toen was het weer verder zoeken naar een vervanger. Het is aardig gelukt zo te zien
SpikkelFire schreef:ohhja, dat paard was overleden spijtig genoeg..
Sinterklaas is trouwens Bram v.d. VlughtVind het wel tof dat ie het weer doet! Vind de intocht ook niet heel spectaculair, maar er is niets anders.
Vooral die burgermeesters die mee moeten acteren zijn altijd echt tenenkrommend.
Mies schreef:furious schreef:edit: wist niet dat hij van Amerigo is gevallen
Wanneer?
Je ziet het verschil met de paarden wel een beetje, het vorige paard had een wat smaller hoofdje.
Douce schreef:Nieuw paard volgens mij ja, een stuk rustiger dan dat paard waar hij vanaf was gevallen.. Ik kijk ook ja, bijna 17 jaar oud.
Amy77 schreef:Zeg, hoe loste jullie ouders dat vroeger op (he gets wat een rare zin)? Hij komt op tv nl bijna altijd een week eerder aan dan in de meeste woonplaatsenMochten jullie die week al je schoen zetten, of moesten jullie wachten tot ie in jullie dorp was aangekomen? (zit hier opeens praktisch te denken, aan al die ouders die een week vroeger op kosten gejaagd worden
)
Douce schreef:Hij is er een jaar van gevallen!
Wacht.. Kan er niks over vinden op google ja dit : http://frontpage.fok.nl/nieuws/217535/1 ... kmaar.html
maar ik meen het me echt te herinneren.