Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:Tsaartje, dat vind ik echt veel toleranter van je dan zou hoeven, respect daarvoor!
Phormicola, dat doe ik ook met vloeken met bv. god of jezus. Mij zegt het niets, maar gelovige mensen raakt dat heel erg.
Tsaartje schreef:Nemurin schreef:Tsaartje, dat vind ik echt veel toleranter van je dan zou hoeven, respect daarvoor!
Phormicola, dat doe ik ook met vloeken met bv. god of jezus. Mij zegt het niets, maar gelovige mensen raakt dat heel erg.
Misschien is dat hetIk ben niet zo gauw kwaad te krijgen vind het echt zonde van mijn energie. Het leven heeft nog zoveel moois te bieden, dan ga ik niet mijn energie verstoken aan me ergeren over wat anderen doen
Angelita schreef:Als kankerpatiënt is het niet leuk om er steeds aan herinnerd te worden dat je kanker hebt en levensbedreigend ziek bent, je wil gewoon even naar de supermarkt kunnen zonder meteen weer ''een kankerpatiënt'' te zijn, ''mens'' zijn is dan even veel lekkerder.
Helaas zijn er ontzettend veel mensen die zo ongelovelijk achterlijk en kortzichtig zijn dat ze niet in staat zijn om rekening te houden met anderen.Het is dat ik geen wraakzuchtige gevoelens mag tonen, aangezien dat niet meer is dan een vervuiling van de geest, maar heel af en toe hoop ik stiekempjes dat ze er zelf eens intensief mee in contact komen. Beetje begrip voor de medemens zou ze namelijk niet misstaan.
Verder vloek en scheld ik niet, vind ik onvrouwelijk.
Ayasha schreef:Angelita schreef:Als kankerpatiënt is het niet leuk om er steeds aan herinnerd te worden dat je kanker hebt en levensbedreigend ziek bent, je wil gewoon even naar de supermarkt kunnen zonder meteen weer ''een kankerpatiënt'' te zijn, ''mens'' zijn is dan even veel lekkerder.
Helaas zijn er ontzettend veel mensen die zo ongelovelijk achterlijk en kortzichtig zijn dat ze niet in staat zijn om rekening te houden met anderen.Het is dat ik geen wraakzuchtige gevoelens mag tonen, aangezien dat niet meer is dan een vervuiling van de geest, maar heel af en toe hoop ik stiekempjes dat ze er zelf eens intensief mee in contact komen. Beetje begrip voor de medemens zou ze namelijk niet misstaan.
Verder vloek en scheld ik niet, vind ik onvrouwelijk.
Dit vind ik persoonlijk erger dan de mensen die schelden uit onwetendheid.
Samanthaaaaa schreef:Toen mijn moeder nog leefde en ernstig ziek was (kanker) zei een meisje op mijn werk die het gehoord had: "Echt kankererg van je moeder" Ze zegt zelf altijd dingen als kankervet kankergruwelijk etc.
Nou toen viel mijn mond wel even open..
Ik erger me er wel aan.