Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
joyce2 schreef:Dan kan ik je blij maken Tiwi, veel merken gaan steeds minder kleine maten maken en steeds meer grote maten! Omvang 65 is al bijna helemaal verdwenen 70 word ook steeds minder geproduceerd en er zijn zelfs merken die al geen A cups meer verkopen (jammer voor mij, want ik heb een A cup, haha).
Steeds meer merken gaan standaard al tot G (terwijl ze eerst tot D of E gingen) en steeds meer merken gaan al naar een 100 omvang of groter (terwijl veel merken eerst maar tot 85 gingen). En ik heb gehoord dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van een beugel van een soort siliconen spul ivp ijzer, waardoor mensen die niet tegen beugels kunnen, ook weer beugel bh's kunnen gaan dragen.
@Cchanny: ik kan ook niet tegen de siliconen van de strapless bh's, gaat bij mij idd ook jeuken en het word zweterig.
Een tip voor de afzakkende bandjes (als de maat van je bh verder goed is): Magic Bodyfashion "magic clip" & "comfort strap" dat is vaak te krijgen bij Hunkemoller, Livera & V&D (en ook bij veel andere lingeriezaken).

joyce2 schreef:Magic Bodyfashion "magic clip" & "comfort strap" dat is vaak te krijgen bij Hunkemoller, Livera & V&D (en ook bij veel andere lingeriezaken).
) en ik krijg altijd last van beugelbh;s. Die prikken altijd in mijn oksels, ook al is alles goed opgemeten en ben ik goed geholpen. Dat merk ik meestal pas na een paar uur en ja, dan mogen ze niet meer geruild worden, natuurlijk
Gaat t minder schuren en irriteert iig niet meer
Ik heb niet eens zo'n idioot grote cup (D) en gaat bij mij ook nog wel is smetten en irriteren.. Met dat poeder is t met een dag over

Angelita schreef:En toen kwam ik de Wow collectie tegen (van Daphne Deckers, reclame is vaak op tv geweest), als dat zo ''wow'' moest zijn dan ging ik het wel even proberen! Ik heb er meteen (ondanks de prijs) 5 aangeschaft, wat zitten die dingen super zeg. Totaal geen striemen meer, mijn borsten zien er prachtig uit, geen uitstekende randen meer/lijntjes die je door de kleding heen ziet.... En ze zijn nog sexy ook, iloveit.
blackpegasus schreef:ik krijg altijd last van beugelbh;s. Die prikken altijd in mijn oksels

Alwiene schreef:blackpegasus schreef:ik krijg altijd last van beugelbh;s. Die prikken altijd in mijn oksels
Dat heb ik nou tegenwoordig ook, vroeger nooit, maar ik ben de laatste jaren flink aangekomen en mijn borsten zijn aardig meegegroeid. Ben dus uiteraard wel naar een grotere maat BH gegaan, maar laatste tijd heb ik dan vaak dat de beugels lopen te prikken tegen de onderkant van mijn bovenarmen zeg maar