Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonChloe schreef:Faux schreef:Wil je 't (luxe)probleem oplossen?
Verkoop al die Anky dekjes, kan je best nog een leuk prijsje voor vangen denk ik, stop met je paard, kies een studie dichterbij huis! Of ga dus extra werken omdat je al die tijd over hebt omdat je niet meer naar je paard hoeft. Dan heb je meer geld. Wil je dat niet? Klaag dan ook niet want je kiest er zelf voor.
Ben hier stiekem wel mee eens.
Dit is ook een hele goede oplossing eigenlijk.
Citaat:Zo ben ik het hier ook mee eens, in eerste instantie niet hoor. Alleen hier is een "luxeprobleem", anders kan je je paard altijd nog verleasen.
En geen haar op mijn hoofd die mij wijs kan maken dat er geen stageplek dichterbij is.![]()
Moet je waarschijnlijk wat beter gaan zoeken en meer tijd in stoppen, maar 100% zeker dat er een stage plek dichterbij je in de buurt is.
tante_trien schreef:Ach jongens jongens toch.
TS, bedoelt het waarschijnlijk niet zo zeurderig. Al met al komt dit haar qua werk, school, stage, etc. het beste uit, maar baalt ze gewoon dat ze daar andere dingen voor moet laten zitten.Citaat:Jemig, bokt is op dreef.Laat TS lekker, of verdiep je eerst even in het hoe en het wat voor je gaat oordelen.
Faux schreef:Geloof me, jouw paard heeft echt geen deken nodig, en al zeker niet zo'n enorm dure.
Faux schreef:Geloof me, jouw paard heeft echt geen deken nodig, en al zeker niet zo'n enorm dure.
Maargoed, dat is een andere discussie.
Nogmaals TS: je verkeert in een luxe positie, als je echt zoveel te klagen hebt, doe er dan wat aan.
amsterdam_30 schreef:Tijdens mijn studie kon ik ook geen paard betalen... dus dat vind ik zo vreemd nog niet.
Vond het carpoolen wel een goed plan. Zijn volgens mij wel websites voor!
Krijg je ook een stage-vergoeding? Zo niet.. kun je niet bedelen om wat vergoeding voor je benzine daar?
Heb je eventueel nog een zaterdag baantje erbij? Of misschien af en toe door de weeks s avonds als je niet naar je paard hoeft?
Of heb je geen tijd meer over (kan ik mij ook wel voorstellen met zo'n druk programma).
Kun je ook aanvullende beurs vragen bij IBG? Voor als je moeder niet genoeg verdient?
Wat voor een speciale stageplek zocht je dat dit alleen te krijgen was?
Dit is wel heeeel ver!
Hoe lang moet je nog en wanneer denk je dat er verbetering aan zit te komen?
Deken: goede 2e hands kopen!
Succes!
Faux schreef:Ehh, hopelijk ben ik niet de enige die dit echt een heel raar topic vind?
Kind, je woont in één van de meest welvarende landen ter wereld, je kunt studeren, je hebt een auto, een paard (die je moeder nog grotendeels voor je onderhoudt ook)... Ik snap niet waarom je jezelf zo misdeeld vindt.In je profiel te zien heb je ook nog allemaal dure Anky dekjes en dergelijke..
Wees tevreden met wat je hebt, want je hebt zóveel.. Open je ogen, echt.
chaatje16 schreef:meid luister, hij staat met meerdere paarden in een kudde.. bijna iedere dag zit er een scheur is van per 30 cm.. en DIE deken is ONscheurbaar dus ja.. ik heb hem wel nodig
iloonaa__ schreef:ik vindt trouwens ook nog dat je mazzel hebt dat je stalling niet al te duur is.
wij betalen 335 per maand. het is echt duur hier in onze omgeving!
ga anders een X minder uit, ik doe het ook als ik geld nodig heb
in 1 avond stappen geef je meer uit dan je wilt...