Bij ons komt 'ie ook pas na 5 dec, maar wij hebben ook altijd een echte boom en ik ben bang dat als we die nu al zouden neerzetten dat hij de kerst niet haalt.
Ik verklaar je idd ernstig voor gek . Maar als jij het leuk vind is het toch helemaal oké !
Omdat ik op 2 Dec. jarig ben, versier ik mijn huis altijd op de derde want ik heb geen zin om altijd in kerstsfeer mijn verjaardag te moeten vieren . De boom zelf wordt hier pas op kerstavond (dus de 24ste) opgezet. Dit jaar waarschijnlijk helemaal geen boom, omdat ik kerst in Ned. vier en pas iets van de 30ste weer terug kom.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 06-11-10 10:02
FS!!! Nu al???
Ik ben er ook altijd vroeg bij maar nu staat ie nog niet. Volgend weekend ben ik weg maar denk dat ie het weekend erna wel opgaat.
En ik ben de 18e jarig (december) en vind het heerlijk om dan de boom al te hebben staan...zo sfeervol.
Haha ik kan ook bijna niet wachten maar het moet toch echt even. Na sinterklaas, dan is de kerstboom aan de beurt. Ben trouwens al wel naar mijn eerst kerstmarkt (intratuin) geweest. Héérlijk!
irmalouise
Geplaatst: 06-11-10 10:07
Hihi dacht is een grapje, maar niet, maar ach wat maakt het uit, de tuincentrums zijn al sinds oktober in kerstsfeer. Ik zelf heb er nog geen zin in hoor, krijg wel kriebels van al dat moois, de lichtjes enzo. Maar met een kleine man van 6 moet toch eerst de sint geweest zijn hihi. Ben wel benieuwd hoe je boom er uit ziet hoor FS.
aerdenhout1
Geplaatst: 06-11-10 10:09
HIHI...raar mens!!! Maar je kan in elk geval wel lekker lang van je eerste eigen boompje genieten, laat de rest dus maar l*llen hoor!! Zet je ook al kerstmuziek op?????????
texelse
Geplaatst: 06-11-10 10:10
5 dec. sinterklaas, 12 dec. ouwe sunderklaas (texels feest), 13 december de kerstboom, en 2 januari er z.s.m. weer uit! Net lang genoeg om er heerlijk van te genieten.
whahahahaha de mijne stond 3 november ook al helemaal happy! ik vind het leuk, dus waarom niet
yvonnepuntnl
Geplaatst: 06-11-10 10:14
Ik heb gisteren bruidsfoto's gemaakt in een tuincentrum en ik moet zeggen dat je dan al wel in de kerststemming komt. Maar ik wacht toch nog maar even. Koop trouwens ook altijd een echte boom; die zou al behoorlijk kaal zijn rond de kerst denk ik
Miss_m
Geplaatst: 06-11-10 10:20
Hier meestal na de sinterklaas meteen Vind het leuk om hem op te bouwen maar nu nog een beetje vroeg. Ik ben net een weekje terug van vakantie uit 30 graden moet nog ff wennen dat t hier koud is Na de sinterklaas staat ie meteen
Ik heb overigens al wel een soort kerst nouhja meer nieuwjaarskaart ontvangen
Nee Hier moet eerst de nieuwe keuken geplaatst zijn en de hele kamer klaar zijn. (ook leuk) Dus dit jaar zal ik voor het eerst laat zijn met de kerstboom. Normaal staat hij al, als de oude man het land heeft verlaten. Nu zal dat helaas (hopelijk) vlak voor kerst zijn.
haha je bent gek! maar wel lache ow krijg gelijk weer helemaal zin in mijn boompje! ik wacht nog vier weken hoor! ik denk dat ik hem 5 dec haal en 6 dec op ga tuigen! weet alleen nog niet welke kleur...
hebben jullie nog tips...mbt kleur en versiersels om erin te hangen?
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 06-11-10 11:22
haha geweldig ik vind het altijd zo dom dat mensen nu al de kerstboom hebben staan net zo al dat ik het aller stomst vind om in augustus al kerstversiering te gaan verkopen nee hoor, bij ons thuis komt ie er ook pas in het weekend na Sinterklaas in..