Ik draag vaak effen truitjes met een shirt/ blouse eronder of met een sjaaltje.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marizzz schreef:Overigens vind ik het in de winter veel makkelijker om me zakelijk te kleden dan in de zomer. Ga maar eens met 30 graden buiten in een pak rondlopen...
Miepie1980 schreef:Die kleding (vooral de jurken) van Vanilla zou ik gelijk gaan kopen als ik nu weer naar m'n werk kon in rokjes/jurken. Helaas is dat met de veiligheidsschoenen die ik draag geen gezicht.
Falona schreef:Veel te kort? Als ik 'm een klein stukje naar beneden trek (wat ik er ook boven had gezet trouwens, dat ik dat dan wel doeDie rok is voor bij ons echt veel te kort. Maillot eronder of niet. Een nette spijkerbroek kan ik nog wel mee af komen, maar een rok hoort op z'n kortst een hand boven de knie te komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zoiets ook niet zakelijk over vind komen.
Anoeska schreef:Sorry, maar ik ben 1x op de sample sale geweest. Ik denk dat de hel er ongeveer net zo uit moet zien. Overal vrouwen die kleding bij elkaar aan het rausen waren. En die zich (niet in een kleedhokje) in te kleine maten probeerde te persen. Dat was echt meer dan ik aankon
Anoeska schreef:Als we het dan toch over zakelijke kleding voor vrouwen hebben. Wat vinden jullie nog echt niet kunnen?
Ik zou bv al niet met blote schouders naar m'n werk gaan, maar ik zie veel collega's daar echt geen moeite mee hebben. En ik zie soms ook rokjes voorbij komen waarvan ik denk.
Chubby schreef:Jasjes zitten mij nooit lekker, dus ik heb wel wat colbertjes, maar die hang ik dan (zoals nu) over m'n stoel en trek ik pas vanavond bij het naar huis gaan weer aan
Miss_Favre schreef:Ik had hier een collega met van die hele knokige voeten in teenslippers... en dan zo bezichtigingen willen doen. Kan echt niet!
Ik vind een gewone, blauwe, spijkerbroek op kantoor ook echt niet kunnen. Wat ik ook heel on-vrouwelijk vind is van die soort bergschoenen naar kantoor, vooral als je met mensen te maken hebt...