Oh Lisa wat erg zeg! Ik las je smsje en ik ging meteen kijken. Ik schrik hier wel van zeg! Zo onverwacht. Meisje, dikke knuffel van ons allemaal hier, en ik hoop echt dat het weer goed komt met je mams..
Wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte toegewenst.. Mijn ouders hebben beide hartproblemen en ik ben altijd bang dat zoiets kan gebeuren.. Je bent maar een kwetsbaar mens he..
friesiszwart
Geplaatst: 31-10-10 10:21
verschrikkelijk nieuws, gelukkig is zij nu in goede handen. Heel veel sterkte en herstel gewenst voor je moeder.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je moeder er weer helemaal bovenop komt.
onley
Geplaatst: 31-10-10 10:25
de nachtmerrie van ieder kind heel veel sterkte meis mijn stiefpa is precies hetzelfde overkomen enkel was hij onderweg in een auto ook is die gedotterd en mag geen zware inspanningen doen. verder gaat alles prima met hem
Laatst bijgewerkt door onley op 31-10-10 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil jullie heel veel sterke en kracht wensen. Ik hoop dat je moeder een sterke vrouw is.
Ik heb het zelfde meegemaakt toen ik 15 was. Ik ken je niet persoonlijk, maar ik hoop echt dat jouw moeder lichamelijk nog wel sterk genoeg is om dit te overleven, dat hoop ik echt met heel mijn hart!