Bramasole schreef:Iemand die echt paranormaal begaafd is, herken je binnen een minuut. Die vraagt niet maar vertelt en loopt niet er niet mee te koketteren. Ook hebben die mensen geen kamer vol met beeldjes, sieraden, kruizen en wierook. Al die aurareadings via foto en healings op afstand allemaal onzin.
De doden moet je op een geven moment ook met rust laten. Verwerk je verdriet en geef het een plek want je dier of overleden Oma steeds 'opzoeken' is denk ik ook niet de bedoeling.
Dat van de healings op afstand heb ik gelukkig andere (en zeker positieve) ervaring mee !
Dat wat jij over de doden schrijft, is haast exact wat mijn Reiki behandelaarster er over zegt!!!
.
"gaves" zoals jij ze noemt, héb je, die maken deel uit van je zoals gevoelens. Die KUNNEN ze je niet af nemen. En als je er rijk van kan worden, dan ben je gewoon niet juist bezig. Iemand die het góed doet kan je er niet rijk van worden. Als ik van sommige lees hoeveel tijd ze er in steken... Nee mij maak je niet wijs dat die mensen er rijk van worden.
) Als je het gebruikt om te laten zien wat jij wel niet kunt kan je energie/geest/hoofd zich tegen je gaan keren en word je doodongelukkig