Wat een graf land is Nederland toch ook! Wanneer komt de zon weer eens? Het is niet zo heel koud buiten, maar daar is ook alles mee gezegd.
In dordrecht is het ook grijs. ik ben benieuwd hoe het nu in utrechtstad is. in vlissingen was het grauw, de temperatuur viel wel mee.. dertien graden.
13 graden, nog niet buiten geweest, wordt omsingeld door bouwvakkers namelijk Zon heb ik ook niet gezien
Moderatoropmerking:In dit topic is het nog steeds de bedoeling om ontopic te blijven, er zijn dan ook een aantal berichten verwijderd. Voor offtopic geklets verwijs ik jullie naar [HK] [2] Everywhere we go, almost always take the weather with us
Ben ik er net aan gewend om met kruik, sokken, huispak en een dikke deken te slapen ( yeah I know ) Is het gewoon nog 12 graden buiten nu
Cyn Ik had mijn kersenpittenkussen mee naar boven. Dat laat ik maar lekker vannacht. Misschien slaan we de winter wel over
Ha een nieuw topic Het ziet er goed uit hier! Heldere lucht, ik ben nog niet buiten geweest dus of het koud is...?
Hoe komen jullie er toch bij dat er een soort van zon is? Die heb ik al in geen tijden meer genzien. Grijs!
Het is niet eens zo heel erg koud, ik ben nu wel behoorlijk aan het sniffen en snuffen. *haalt neus even op.