Wel of geen contact met vader?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Quandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 18:04

pmarena schreef:
Dat hij de vakantie niet opgezegd heeft is op zich niet zo raar natuurlijk :(:)

Het is erg vervelend dat je in de kreukels in het ziekenhuis lag , maar moet hij dan alles afzeggen , de hele vakantie en iedereen die vanalles geregeld heeft maar laten stikken , en de hele dag schijnheilig bij jou naast het bed gaan zitten terwijl jij nog knock-out bent ook.....

Na deze opmerking neem ik aan dat jij nog nooit in het ziekenhuis hebt gelegen.

Op het moment dat jij in het ziekenhuis ligt.
High en stoned tegelijk van de medicijnen,
en ondanks dat ze zeggen dat je buiten levens gevaar bent ben je bang dat je dood gaat.
Want als het niets was geweest had ik wel in mijn eigen bed gelegen.

Als jij met heel vele pijn in het ziekenhuis ligt, dan heb je mensen nodig die je steunen.
En kommen belangerijke mensen dan niet dan ben je zo gekwest..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 07:43

Ik heb het niet over jouw gevoelens , ik kan me voorstellen dat je erdoor gekwetst bent dat hij er niet was :(:)

Maar ik bekijk het even vanaf een andere kant.

Je kunt niet verwachten dat iedereen alles hetzelfde benadert als jijzelf , iedereen heeft andere gevoelens, gedachtes en reacties op bepaalde situaties :)

Je moet toch verder kunnen kijken dan je eigen gevoel , en je voor kunnen stellen dat je vader een andere afweging heeft gemaakt ?

Zeker gezien hij je in je hele leven al geen prioriteit heeft gegeven , dan is het op zich niet zo vreemd dat hij dat nu weer niet heeft gedaan.

Dat bedoel ik met dat het misschien handig is om je verwachtingen van hem bij te stellen , anders ga je keer op keer weer gekwetst worden hoogstwaarschijnlijk.

Verwacht je niks van hem , dan kan hij je misschien zo nu en dan wel eens verrassen. Zo als nu met die goedbedoelde brief :)

Maar verwacht of hoop je dat hij ineens een zorgzame vader wordt , tja dan ga je nog veel teleurstellingen en pijn tegemoet denk ik :(:)

Hij is hoe hij is , hoe jij ermee om gaat , dat is aan jou :)