Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mayoinlove schreef:Kan geen vaste termijn afspreken met me vriendin omdat dat natuurlijk voor haar niet te overzien is nu.
Dinopino schreef:Kun je niet toch met je vriendin een bepaalde tijd afspreken. Dat is misschien ook wel een oplossing en weet je vriend waar ie aan toe is en is het misschien af te zien. Voor je zoontje daarentegen denk ik wel dat het verwarrend is wanneer ie steeds een andere oppas krijgt.;_0
Falona schreef:mayoinlove schreef:Kan geen vaste termijn afspreken met me vriendin omdat dat natuurlijk voor haar niet te overzien is nu.
En toch zou ik dat doen. Voor het behoud van de vriendschap.
Stel dat ze het eigenlijk wel best vind zo en niet echt actief zoekt naar andere woonruimte dan kan het best wel eens heel lang duren voordat ze bij je weg is. En dat kan eigenlijk alleen maar ontaarden in een eind aan de vriendschap, want hoe dan ook, er is er dan altijd eentje de zwarte piet.
Je kan bij de woningbouw navragen wat de gemiddelde wachttijd is voor het soort woonruimte waar je vriendin voor in aanmerking kan/wil komen en je vriendin weet vast wel te vertellen hoe lang zij al op de wachtlijst staat. Het is echt geen natte vinger werk, maar je loopt wel het risico dat het langer duurt dan dat je op voorhand inschat. In dat geval kan je op dat moment de keus maken om de periode voor een bepaalde tijd te verlengen of om je vriendin toch te verzoeken andere woonruimte te zoeken. Eea gebaseerd op hoe het tot dan toe is gegaan en of jij het nog trekt om haar langer over de vloer te hebben of niet.
mayoinlove schreef:Ik vind het moeilijk.. hevige ruzie met vriend gehad die van mening is dat onze kostbare momenten samen niet in de weg gelegd moeten worden door een derde.. Hij is en blijft mening dat ze een andere oplossing kan vinden..
Ik kan ook me relatie niet verloren laten gaan door dit...
Me vriend heeft me net gewoon aan de kant gezet omdat hij vind dat hij niet met een moeder ''theresa'' een relatie is aangegaan..
bedankt voor jullie meningen en adviezen maar dit is iets waar ik nu gewoon niet meer uit ga komen..