Hoe maak ik dit subtiel duidelijk..?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Hoe maak ik dit subtiel duidelijk..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:04

Te lui om een gesprek te beginnen is niet meteen ignoration. :')

Ik zou het haar in ieder geval proberen uit te leggen.
En anders werkt jouw liefdesleven uitgebreid ertegenin bespreken ook nog wel eens. :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 21:07

upendo schreef:
Te lui om een gesprek te beginnen is niet meteen ignoration. :')

Ik zou het haar in ieder geval proberen uit te leggen.
En anders werkt jouw liefdesleven uitgebreid ertegenin bespreken ook nog wel eens. :j

I'll try :j
Haha, neeee, als ik het over mijn liefdesleven heb dan gaat het zo van "Oooooooh, dat heb ik nou ook met Jantje/Pietje/Keesje! Blablabla..." :=

SETEFURII

Re: Hoe maak ik dit subtiel duidelijk..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:08

Ja Mel, das niet zo handig!
Maar zoals de meesten al zeiden zou ik gewoon die persoon negeren/blokkeren/.. en tegen haar zeggen dat je niet zoveel op msn komt. Na een tijdje zal ze het wel gewoon worden dat je niet meer online bent en kan je d'r gewoon blokkeren :)

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:19

ach om 2200 zegg je gewoon moet nu offline! gesprekken die je dan nog hebt kun je daarna wel verder kletsen!
Maar ken het probleem, heb zelf ook tijdje mensen geblockt.
Of idd niet reageren, als zij je daar op aanspreekt ja was wel online, maar zat niet achter de pc. Heb hem gewoon aanstaan en kijk zo nu en even naar mijn mail ( zo loste ik het vaak op)suc6

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:21

Ik snap dit soort dingen niet hoor, waarom scheinheilig gaan doen hoe je naar mijn mening doet als je zo iemand probeert te ontwijken terwijl zij misschien denkt dat ze haar verhaal bij je kan uiten of iets dergelijks.

Je kan het toch gewoon eerlijk zeggen?
En dat hoeft echt niet op een manier dat iemand anders zich beledigt moet voelen.

Ik lees en hoor zovaak van dit soort 'problemen' terwijl het zo makkelijk is eerlijk te zijn.