[ENQ] Enquête: positierijkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlooo

Re: Enquête: positierijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 17:40

nog meer reacties? :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:02

Bij deze:
1) Leeftijd 30
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?
Ik heb zelf een paar paarden, was vorig jaar zwanger, toen ben ik gestopt, maar kwam ook door die extreme winter, leek me een goed moment om toen te stoppen.
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?
Nou, taille sluitte op een gegeven moment niet meer. Elastiekje en een lange trui en klaar.
4)Wat vindt je van het idee? En waarom? Zie 5
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom?
Nee, ik loop juist helemaal niet graag in mijn rijbroek rond, liefst een spijkerbroek, dus ook toen ik zwanger was ging ik uitmesten met een spijkerbroek, net als normaal.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom?
Nee, zonde van het geld. Had echt het hóógnodige aan positiekleding, je hebt het maar zo kort aan.
7) Wat voor prijs zou je hiervoor willen betalen?
Niets dus.. zou er niet aan beginnen, elastiekje heb ik nog wel ergens liggen..
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:13

1) Leeftijd
30

2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?
Ja, zelf. Ik heb vier paarden en gereden tot aan mijn veertigste week zwangerschap.

3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?
Kleding past na verloop van tijd niet meer, ritsen en knopen kunnen niet meer dicht. Uiteindelijk reed ik het liefst in een soort wijde positie-fitnessbroek.

4) Wat vindt je van het idee? En waarom?
Een goed idee, maar het bestaat al. Zo had ik in mijn zwangerschap een positierijbroek van Horka. Het nadeel daarvan was dat er een (redelijk smal) elastiek over mijn buik kwam te zitten en dat ging ronduit pijn doen, na verloop van tijd. Deze rijbroek bleef ook maar afzakken, terwijl heus niet alle positiekleding dat doet. Een brede, dubbele band van jogging vond ik het fijnst, zoals bij bovengenoemde broek.

Ja, natuurlijk. Alles is haalbaar, als je het maar wil. :o

Jazeker, ik heb de mijne namelijk weg gedaan en zou bij een volgende zwangerschap best een nieuwe willen.

a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55, als het echt een fijne is
e) Meer dan €55

Suz24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:40

1) Leeftijd 28 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Ben nu zwanger en rijdt lekker door op mijn pony zolang het kan
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? Rijbroek begint behoorlijk strak te zitten bij de bovenband
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Goed idee, want er zijn volgens mij zat vrouwen die lang door willen rijden met een comfortabele broek. Ook is het fijn om een rijbroek aan te hebben als je naar je paard gaat ook al kan je niet meer rijden op het laatst.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Ik denk wel dat het haalbaar is, maar dan moet de prijs niet te hoog liggen ivm het tijdelijke gebruik. Ik denk dat het haalbaar is, omdat in de huidige maatschappij mensen liever een kant en klare positierijbroek kopen dan dat ze een rijbroek zelf moeten aanpassen.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Waarschijnlijk wel, maar aangezien ik al zwanger ben vrees ik dat het product niet tijdig op de markt zal komen :)
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 10:50

1) Leeftijd
34

Ja, toen ik vorig jaar zwanger was heb ik tot 25 weken doorgereden.

Rijbroek paste niet meer, ik heb er een stukje knoopsgatelastiek tussen gezet en toen ging het prima. En verder gewoon erg ruime shirten aan gedaan.

4) Wat vindt je van het idee? En waarom?
Op zich een leuk idee, maar ik weet niet of er wel veel vraag naar is.

Nee, dat denk ik niet. Veel mensen stoppen met rijden, voordat hun buik zo dik is dat ze niet meer in hun rijbroek passen. Verder kan je het oplossen zoals ik heb gedaan, dan hoef je voor die paar weekjes geen nieuwe kleren te kopen.

Nee, zie antwoord vraag 5.

a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55
NVT

Beeezel

Re: [ENQ] Enquête: positierijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:45

Ik zat hier nog even over te denken...
Ook een groot probleem was dat ik niet meer in mijn zadel paste. Ik reed toen zonder zadel, op een barebackpad of schapenvacht, verder maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen doen.