wie komt wel eens op het naaktstrand?????

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:01

ben er niet op uit om al die vellen te zien hangen. Blote mensen zijn meestal niet mooi om te zien, op een enkele uitzondering na.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:57

Oh ja hoor vind ik geen punt. Waarom mensen het meteen met sex associeren snap ik eigenlijk niet zo...

Desiree: bij een gewoon strand zie je meestal ook vanalles uit de badpakken puilen Haha!

Wist je trouwens dat Naturistencampings veel groter en mooier zijn dan ' gewone'? En dat er vaak een veel meer ongewongen-sfeer is?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:01

Laura schreef:
Desiree: bij een gewoon strand zie je meestal ook vanalles uit de badpakken puilen Haha!

of boven zwembroeken kan er ook een en ander uitpuilen. Helemaal waar hoor. Ik ga dan ook niet graag naar openbare zwembaden en stranden. Ik word dan aan dingen blootgesteld die ik niet wil zien.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:04

Laura schreef:
En dat er vaak een veel meer ongewongen-sfeer is?
zoals voetballen op schoenen en sokken maar zonder kleding? Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:05

SuperPepeijn"]
[quote="Laura schreef:
En dat er vaak een veel meer ongewongen-sfeer is?
zoals voetballen op schoenen en sokken maar zonder kleding? Haha!
[/quote]
uhum.............. WHAHAHAHAHAHAHA! lig hier helemaal dubbel......... Kijk, dat soort taferelen hoef ik toch niet te zien hoor! Een voorstelling is al meer dan genoeg!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:08

vraag me nu af wat ze dan nog meer onder "hands" verstaan.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:09

wenny schreef:
ohhh nee ik zou daar nooit komen ik zou me kapot schamen
dan denk ik gelijk dat heel het strand over me praat


Die anderen lopen daar ook in hun nakie, waarom zouden die behoefte hebben om over jouw nakie te praten? Ze zitten in dezelfde situatie als jij. Knipoog

Net als die man die zijn collega tegenkomt bij een bezoek aan de h**ren (nadat hij er zelf eentje heeft bezocht): 'Niet zeggen dat je me hier hebt gezien hoor!' *LOL*

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:14

Ik kom wel op het naaktstrand. Vind het heerlijk om in mijn poedele nakie te zwemmen en te zonnebaden. Wat maakt dat uit? We weten toch allemaal hoe de zaakjes eruit zien? Waarom is daar dan toch zoveel schaamte voor. Het naaktstrand is zo'n beetje hetzelfde als de sauna. Daar loop je ook in je blote kont.
We zijn tenslotte naakt geboren, waarom zou je je als volwassene dan ineens gaan schamen.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 17:39

Laura schreef:
Oh ja hoor vind ik geen punt. Waarom mensen het meteen met sex associeren snap ik eigenlijk niet zo...

Desiree: bij een gewoon strand zie je meestal ook vanalles uit de badpakken puilen Haha!

Wist je trouwens dat Naturistencampings veel groter en mooier zijn dan ' gewone'? En dat er vaak een veel meer ongewongen-sfeer is?
Ja gelukkig toch nog iemand hier op bokt die er ook wel eens heen gaat.
ik kom er al jaren en inderdaar veel minder ruzies daar dronken lui gewoon veel gezelliger en ontspannen zweer.
het zijn niet alleen homo's en viespeuken daar maar ook gewoon stellen,oudere mensen, gewone mensen
ik ga vast zondag weer lekker de hele dag. Haha!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 17:41

Irre schreef:
Ik kom wel op het naaktstrand. Vind het heerlijk om in mijn poedele nakie te zwemmen en te zonnebaden. Wat maakt dat uit? We weten toch allemaal hoe de zaakjes eruit zien? Waarom is daar dan toch zoveel schaamte voor. Het naaktstrand is zo'n beetje hetzelfde als de sauna. Daar loop je ook in je blote kont.
We zijn tenslotte naakt geboren, waarom zou je je als volwassene dan ineens gaan schamen.
jou verhaal zijn helemaal de goede woorden hiervoor. Klopt helemaal je hoeft je niet voor je zelf te schaamen de andere mensen hebben precies het zelfde en we zijn tenslotte naakt geboren.
naakt zwemmen is inderdaad heerlijk,en lekker zonnen zonder strepen.
gewoon heerlijk *LOL*

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:49

Ik kom er maar al te graag. Heb altijd al iets exhibitionistisch gehad namelijk. Tergelijkertijd kan ik eventueel mijn ogen heerlijk de kost geven!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:11

prima schreef:
Ik trek graag mijn kleren uit


Hebben we idd weleens gehoord.... Schijnheilig


Ik kom eigenlijk liever helemaal niet op het strand, tenzij er een mooie storm is of voor een hele vroege of late wandeling.
Hou niet zo van al dat scharrelvlees... mij te druk.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:00

Heb laatst een stuk in de Volkskrant gelezen en dan hoeft het voor mij niet meer zo hoor. Bah, van die mensen die openlijk op het strand lopen te rotzooien. Goed, vast een uitzondering, maar toch.
Bovendien voel ik me echt beter met een onderbroek en bh aan, niet omdat ik me ervoor schaam, maar omdat ik absoluut niet van geflubber enzo houdt...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:07

Ik ben er nog nooit geweest. Ik denk dat ik me behoorlijk bekeken zou voelen. Geef mij maar een bikini.

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:14

Ik ben er ook nog nooit geweest en mij zul je er ook nooit vinden.
Dat mensen bloot willen zonnen en zwemmen okay, maar als ze dan ook nog een potje staan te volleyballen o.i.d .... nee dank je.

Het lijkt me ook geen prettig gevoel trouwens, vooral als je iets meer hebt hangen(bij vrouwen dan... als man heb ik geen ervaring )

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:50

Ik zou me ook niet erg comfortabel voelen denk ik..
Er bestaan volgens mij wel UV-doorlatende badpakken en bikini's (zag ze eens in de Wehkamp of een andere catalogus staan)

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:51

Hier bij de Galderse Meren in de buurt is er een naaktstrand en iedere zomer is het daar weer heel erg druk, vorige week waren we per ongeluk op het naaktstrand belandt rond een uur of 9 's avonds. Dit is een stukje wat ik zelf eerder heb geschreven...
Citaat:
Gisteren tijdens de bosrit waren we per ongeluk *jaja Haha! * nog langs het naaktstrand gekomen omdat we dachten dat er nu toch geen mens meer zou liggen maar dat was verkeerd gedacht, er lagen namelijk twee naakte mannen en die namen niet eens de moeite om zich om te draaien toen wij met 12 pony's en paarden langskwamen. En toen viel er ook nog eens iemand van zn paard af maar die mankeerde niks, voor het naaktstrand en toen moesten we ook nog eens halt houden, en die mannen lagen daar maar en dat was rond een uur of half 10 's avonds *iehh Bloos* Clown maar gelukkig konden we snel doorrijden. Lachen Was met al weer een heel avontuur Knipoog

Mij zul je dan ook nooit op het naaktstrand aan treffen, vind het er al zowiezo 'bah' en om nou naakt te gaan rond lopen, nee sorry! Lips are sealed

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 21:04

Larissa schreef:
Hier bij de Galderse Meren in de buurt is er een naaktstrand en iedere zomer is het daar weer heel erg druk, vorige week waren we per ongeluk op het naaktstrand belandt rond een uur of 9 's avonds. Dit is een stukje wat ik zelf eerder heb geschreven...
Citaat:
Gisteren tijdens de bosrit waren we per ongeluk *jaja Haha! * nog langs het naaktstrand gekomen omdat we dachten dat er nu toch geen mens meer zou liggen maar dat was verkeerd gedacht, er lagen namelijk twee naakte mannen en die namen niet eens de moeite om zich om te draaien toen wij met 12 pony's en paarden langskwamen. En toen viel er ook nog eens iemand van zn paard af maar die mankeerde niks, voor het naaktstrand en toen moesten we ook nog eens halt houden, en die mannen lagen daar maar en dat was rond een uur of half 10 's avonds *iehh Bloos* Clown maar gelukkig konden we snel doorrijden. Lachen Was met al weer een heel avontuur Knipoog

Mij zul je dan ook nooit op het naaktstrand aan treffen, vind het er al zowiezo 'bah' en om nou naakt te gaan rond lopen, nee sorry! Lips are sealed
waarom moeten die mannen zich omdraaien als jullie er aankomen.
dan moet je er niet rijden daarom heet het ook het naturistenstand. dan kijk jij toch een andere kant op als je het je ergert

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 21:33

Ik hou toch wel van een slip aan op het strand. *zand tussen je lippen* Haha!
Krijg er al de kriebels van.

Ik ben laatst naar een sauna/beautyfarm geweest voor een massage en gezichtsbehandeling. Ik was in de veronderstelling dat de sauna een optie was, maar dat had ik dus verkeerd gezien. Niet dat ik dus iets tegen de sauna heb, lijkt me wel lekker juist, maar niet die dag. Iig werd ik door die ontzettende muts achter die balie behandeld als een preutse trut:
" Ja, je kan toch zeker niet met je kleren aan gemasseerd worden"
Nee, dat snap ik ook nog wel.

Het viel mij wel op dat er ook zeker een aantal mensen bij waren die niet echt voor de sauna kwamen volgens mij.
Het was niet eens superwarm, maar zij lagen buiten,naakt natuurlijk, aan het drukbewandelde pad, te zonnen met haar benen wijd.
Ik vond het niet een heel erg prettig gezicht en ik heb echt geprobeerd niet te kijken, maar zij lag er wel zo pontificaal voor.. Haha!
En ik zag er later ook nog die nog nooit van een scheermes hadden gehoord, ook redelijk onsmakelijk.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:54

orri schreef:
Ik kom eigenlijk liever helemaal niet op het strand, tenzij er een mooie storm is of voor een hele vroege of late wandeling.
Hou niet zo van al dat scharrelvlees... mij te druk.


's Nachts is het heerlijk op het strand! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:11

Jura"]
[quote="orri schreef:
Ik kom eigenlijk liever helemaal niet op het strand, tenzij er een mooie storm is of voor een hele vroege of late wandeling.
Hou niet zo van al dat scharrelvlees... mij te druk.


's Nachts is het heerlijk op het strand! Haha!
[/quote]

Hahaha... idd afspraakje maken Lovers Pling

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:03

Prima schreef:
Tergelijkertijd kan ik eventueel mijn ogen heerlijk de kost geven!


Kijk dat bedoel ik nou! Niet perse voor jou bedoeld maar er zullen vast nog wel meer mensen zijn die je liggen te bekijken. En dan kun je wel zeggen: ze zitten zelf ook in hun naakie! Dat maakt niks uit. Ze kijken toch!
Het maakt pas wat uit of ze in hun naakie zitten of niet als jij zelf naar ze wil gaan kijken.

Mij niet gezien op zo'n dingen en ik wil er ook nooit heen. Bruin met strepen of niet! Who cares anyway? Ik vind dat niet erg of er nu ergens een witte plek is op m'n lichaam of niet!

Ik zou me er ook helemaal niet op m'n gemak voelen. Zeker niet met familie erbij. Ik bedoel: als niemand je kent en je zit daar bv. tussen allemaal fransen die je de rest van je leven toch (hopelijk Tong uitsteken) nooiut meer tegenkomt is het nog niet zo erg maar als je ook nog met je familie opgescheept zit

Iedereen zijn eigen mening maar mij lijkt het alles behalve prettig daar...

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 04:54

Niet meer nadat ik na een stranddutje opkeek........
recht in de tronie van een minder leuke collega die
ik 60 km verderop waande........ Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 10:03

Ik moet er niet aan denken om compleet in m'n nakie te lopen. Topless zonnen oké, maar helemaal in mijn eva-kostuum Ik weet niet, ik zou me er vreselijk ongemakkelijk bij voelen geloof ik!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 10:21

Gek eigelijk al die blokkades en en onzekerheden. Dan hebben we in onze maatschappij toch wat fout gedaan he?