Ik heb geen idee, haha. Ik zie dat er deze veiling ook geen Hummels zijn verkocht, dus ik heb geen prijsindicatie. Naar de veiling van porselein ga ik eigenlijk nooit, niet mijn interessegebied . Ik zou Korst Van der Hoeff gewoon ff mailen .
Hmm... Ik heb ook die andere al gemailt, wacht die even af.
zigranta
Geplaatst: 26-09-10 20:12
Kijk eens op ebay.de worden er heel veel aangeboden.
Sisco4life
Geplaatst: 26-09-10 20:12
Ik ga dit even volgen. Ben benieuwd wat zo'n ding oplevert.
Ik zat ook al te denken aan tussen kunst en kitch, haha
Annick75
Geplaatst: 27-09-10 10:35
nanette1 schreef:
Is het niet zo dat op een veiling ze voor 10 euro weg kunnen gaan terwijl ze meer waard zijn?
Je kunt in overleg met de veilingmeester ook een minimum prijs opgeven waarvoor ze verkocht moeten worden. Staat ook in artikel 4 van de algemene voorwaarden Inbrenger van het door Rinske genoemde veilinghuis.
levine
Geplaatst: 27-09-10 10:40
3bengels schreef:
Oei en ik heb laatst een hele doos weg gegooit toen mijn oma overleden was. Had ik dat maar niet gedaan
Dat is nog eens een domper!
Wat een prijzen voor die (foeilelijke ) dingen. TS succes met de verkoop
Die op de bovenste foto zijn geen hummel beeltjes, het kan wel zo zijn dat het goebel is. Maar Die zijn dan niet zo duur. Die op de onderste foto kan zijn dat die beeltjes van die kinderen het wel zijn. Maar dat eerste figuurtje ook niet. Maar alleen die misschien 3 echte beeltjes zijn al genoeg waard. Denk aan beslist over de honderd euro per beeldje. Kan niet zo beoordeeld worden omdat je de afmetingen niet zo goed ziet.
Mijn moeder verzamelt die "leuke" figuurtjes ook, vandaar dat ik er genoeg van mee krijg. Iedere kerst en verjaardag
Veel succes met de verkoop.
Edit' kan wel zijn dat het van een heel oude serie is. Valt me net in dat ik een heel oude bij mn ma zag die ook niet uitziet als de beeldjes die nu in de winkel staan. dan moet je op stempel kijken en dan op internet die gegeven stempel opzoeken.
leuk dit topic, ga het zeker volgen heb nog heel veel van deze beeldjes in de schuur staan en ben nu toch wel heel erg benieuwd naar de waarde ..... ? ?
De vader van mijn vriend spaart ze ook. Hij krijgt er met kerst en zijn verjaardag altijd eentje van zijn moeder. Ik vind er ook helemaal niets aan, maar hij verteld altijd in geuren en kleuren dat die dingen veel geld op kunnen brengen. Zijn moeder heeft het hele huis volstaan met die beeldjes. Ik heb zelf helaas geen idee wat ze precies kosten, de prijzen verschillen best veel volgens mij.