Was Geleen wel niet zo ver weg als Amerika meer toch bijna 3 uur met de trein.
En die van mij kookt ook graag en heel erg lekker (wel grappig hij kon nog helemaal niet koken toe ik hem leerde kennen maar ik heb aangestoken dus nu krijg ik in het weekend de meest heerlijke dingen voorgeschoteld
)En die van mij doet de was en vouwt hem ook keurig op. (Doe ik ook maar als hij ziet dat de wasmand alweer vol raakt gebeurt het vaak dat ik thuis kom van de manege en er ligt een schone was).
Dat hij niet paardrijdt vind ik niet zo erg eigenlijk, ik vind het ook wel lekker om een sport van mezelf te hebben en hij vind paarden wel leuk en snapt mijn passie. Op de avonden dat ik op de manege ben is hij vaak op de sportschool, behalve op donderdagavond, dat is zijn hangavond, gaat hij tv kijken en computeren als ik weg ben (zijn rustavond noemt hij dat
, ik wordt dan soms al bijna de deur uitgekeken:"Moet je Pablo nog niet gaan poetsen?")Maar hij komt dus de rest van zijn leven echt niet meer vrij dames! En sorry Monique hij heeft geen broers
), en ik kan de hele avond paarden rijden. Ideaal dus. Ik vind er niets aan als hij de hele avond achter de compu zit, en ik op de bank, en andersom is ook niets. Als ik aan het rijden ben, zit hij dus achter de computer (en soms gaat hij mee, foto's maken, paardjes aaien etc).
en is verschrikkelijk romantisch en lief! NEE meiden ik wil hem voor geen goud ruilen!!! Klonen ook niet, want dan is het bijzonder er af!!! 

) en ook een aantal single vrouwen..
hmm..