net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:12

Stiekem had ik die hele toestand best op een afstandje mee willen maken. :D

Nummus

Re: net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:14

Manie, ik eigenlijk ook wel hoor. := Ik ben er niet gauw bang van. Maar ja, ik heb karate gedaan, dan ben je dingen op je af zien komen wel gewend. Denk dat het voor TS toch minder lollig is. ;)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:16

Ik stond al te trillen toen ze ruzie gingen maken. Normaal heb ik mn bekje wel bij me, maar met confrontaties kan ik wel door de grond zakken. Nu dus ook als ik er helemaal niets mee te maken heb! *wacky*
Maar toch: ik denk dat ik ook een grote bek op zou zetten als iemand zei dat ik vies naar haar baby keek. Ik zou woest worden! Maar zou op een gegeven moment toch denken: ze zijn niet wijzer, ze zijn gewoon dom en stom...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:17

Tja maar waarom wil iemand zo'n baby dan bekijken? En nog zo eentje: waarom worden (jonge) moeders zo enorm snel woest? Laat gewoon gaan zeg!

lusixarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:18

knalprijzen en aktiepakkers bij ikea! nee maar zonder gekheid! belachelijk joh gedraag je gewoon denk ik dan, ik weet ook nooit of ik mezelf er mee moet bemoeien om te kalmeren of niet, in dit geval zou ik me verstoppen denk ik. je hebt altijd van die aso's die zichzelf niet in de hand kunnen houden! :(

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:20

Een baby vertedert, het was een halfbloedje dus echt een scheetje. Ik probeerde zelf ook te kijken, maar ze draaide de bak om.
Die moeders zijn net hyena's: als iemand naar hun pups kijkt gaan ze blaffen. Ik zou er niet warm of koud van worden. Laat ze kijken, ze mogen m toch niet mee nemen naar huis ha ha!
(ik heb geen kids;) )

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:21

Allemachtig heej, wat een toestand!
Ik ben wat dat soort zaken betreft best wel een ramptoerist maar dan wel van een afstandje! No way, dat ik in de buurt kom. Zou me dan ook heel naar voelen. Ben dan een echte broekenpoeperd!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:22

hufters maar laten ze mekaar lekker op de parkeerplaats in mekaar slaan. ongelovelijk. ik ken het daar wel dus kan me dr wel een voorstelling van maken. en voor je het weet krijg jezelf klappen.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:31

Ikea, waar we zelfs een opbergplek zoeken voor uw spullen die we niet verkopen.
Nu nog meer waar voor je geld en de tweede koffie was al gratis!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:31

Kun je er dan ook kasten kopen waar aso's in passen?

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:46

Arianna1983 schreef:
De een pakte onze trolley en sloeg de ander er vol mee tegen zijn bakkes.

:') sorry maar deze vond ik wel grappig

Heel vervelend dat jullie dit moesten meemaken. En wat asociaal van die mensen zeg! Zeker een beetje gefrustreerd door het wachten of door de kleine uk? Ach .. Ze zullen het nu -hopelijk- wel geleerd hebben. Ik kan me best voorstellen dat je een huilbui kreeg hoor, het zijn ook heftige emoties die op zulk moment naar boven komen, je bent waarschijnlijk echt flink geschrokken :(:)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:55

Haha die lui pasten vast wel in een paxkast! :)
Haha als ik zo iets bizars mee maak ben ik echt helemaal van de kop af! Mn moeder en ik belden al onze familieleden bijna ;)
Die kleine uk en het wachten - ach ja, dat kan! Maar zo'n explosie van agressie - daar heb ik als naief provinciaaltje nog niet veel mee te maken gehad gelukkig :D

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:56

Nemurin schreef:
Kun je er dan ook kasten kopen waar aso's in passen?

Over het algemeen heeft de Ikea collectie glazen raampjes zodat met de aso aan de binnenkant gepronkt kan.
Voor wie dit niet zoekt is de Ikea ps uitstekend geschikt.
De Ikea ps is vervaardigd van origineel blik en heeft wieltjes mocht mr. Aso zich geluidstechnisch zich blijven misdragen.
Wederom wat elk huishouden nodig heeft, heeft Ikea in huis.
:o

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:56

wat ik niet snap is dat het winkelpersoneel jullie niet even voorliet bij een andere rij, jullie hebben het toch up close meegemaakt dat is niet fijn... :(:)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 01:01

Stiekem moest ik ook wel een beetje lachen om je verhaal, maar ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent! Morgen maar weer terug om alsnog je bed te halen dan? ;)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 07:39

Ja inderdaad! Vandaag ga ik naar ikea Amsterdam. Volgens internet hadden ze in Delft mijn bed voorradig, maar dat bleek een update fout... :S
Hopelijk gaan ze in Amsterdam niet op de vuist ;) Het winkelpersoneel snapte ik niet maar ook de mensen er om heen niet. Ik zou zelf iemand voor laten. Maar ach, ze hadden het allemaal vast niet in de gaten..
Haha gelukkig heb ik er niet van gedroomd. Die ene vechtjas kan in elk geval niet kijken vandaag, die had gisteravond twee knalrode ogen. Hopelijk loopt ie goed voor paal en lachen al zijn vrienden m uit :D

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:06

wat een trieste figuren ;(
het is nou eenmaal zo dat als je een kind heb, dat aandacht daar na toe gaat(geen ervaring hoor :o ), vraag dan of gewoon of je niet wil kijken of neem je kind niet mee? Echt weer gezeur om niks!! :+ en zeker ook nog daarom gaan "vechten" dan ben je echt niet wijs :( Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent! Succes in de andere Ikea hahah! :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:16

ja dat is ff vreemd op je neus kijken idd
en maken dat je ertussenuit komt
snap dat je geschrokken bent van het voorval

Arianna1983 schreef:
Mn moeder en ik belden al onze familieleden bijna ;)

alleen dit snap ik dan niet zo goed.......
hadden jullie het emotioneel zo zwaar dat jullie iedereen belde? of gewoon sensatie belust?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:23

Nou, dat is de eerste maal dat ik hoor van spanning en sensatie bij Ikea.. :')

Ik had ook de benen genomen als ze elkaar aan het duwen waren gegaan hoor :)) Bloedvlekken krijg je lastig uit je kleding :')

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:35

Durf je nog wel terug naar de Ikea :D
Er zijn idd wel aso's zeg. Maar ik snap eerlijk gezecht ook niet waarom iedereen altijd baby's moet kijken, ik hou daar ook absoluut niet van (net als mijn hond aaien). Lijkt wel als je een baby bij je hebt dat je dan algemeen bezit bent :o Ok, ik zou niet zo enorm uit mn plaat gaan, maar ik hou er ook niet van (doe het zelf ook niet als ik iemand met een baby zie, hoe schattig ook).

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:18

ik zou er ook niet tussen gaan staan :n
dat soort gekken moet mekaar maar lekker op de b*k slaan en anderen daar buiten laten :j

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:26

He gatsie! Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo nodig ruzie met anderen moeten maken als ze zelf geirriteerd zijn. Ik heb ook weleens gezien bij de IKEA voor de deur (was bij Delft of Barendrecht, dat weet ik niet meer) dat iemand spullen in zijn auto wilde inladen en hij te lang moest wachten op een ander tot diegene klaar was en dat mondde ook uit in een gezellige scheldpartij.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:34

Ik krijg meteen een visioen van een dienblad met een gezicht erin gebeiteld ala scene uit roadrunner.

Maar ik begrijp helemaal dat je behoorlijk van streek was TS. Ik kan veel hebben, maar geweld dichtbij kan ik ook niet tegen. Daar wordt ik helemaal naar van.

Wat zeg ik: ik wordt al naar van de world press foto's hier op mn werk en dat is dan nog geweld ver weg en op de foto.

Ik ben best een watje.

Wanneer ga je een tweede poging doen voor je bed?

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 10:36

Haha vanmiddag tweede poging.
Naar een baby kijken lijkt me niet verkeerd! Snap wel dat moeders het niet leuk vinden als jan en alleman hun baby onder het kinnetje kietelt. Kijken is toch niet verboden? Die gasten stonden in de rij, je moet toch ergens naar kijken ;)
Mn halve telefoonboek bellen: ff spuien! Ik heb overigens alleen mn vriend en schoonmoeder gebeld ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:38

Arianna1983 schreef:
Mn halve telefoonboek bellen: ff spuien!

ff spuien :?

ik snap t niet :?
(probeer het wel :P )