blauwdruivje schreef:laatst zelfs iemand gezien met nep paardrijbroek én laarzen. En aan die laarzen zaten sporen zonder knop, dus alleen een ijzeren maantje om de hak. Tja, mode.
Dat gaat wel heel ver, zeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:Het kan aan mij liggen maar volgens mij lagen dit soort dingen vorig jaar ook al in de winkel
blauwdruivje schreef:laatst zelfs iemand gezien met nep paardrijbroek én laarzen. En aan die laarzen zaten sporen zonder knop, dus alleen een ijzeren maantje om de hak. Tja, mode.
BE_GENTLE schreef:Een paar jaar terug liepen al een aantal mensen hier in zo´n rijbroek legging/broek met soort van rijlaarzen er onder..
Bij die jonge vrouw stond het leuk maar ik zou het niet aantrekkenmaar dat is met meer mode.
BrankaZ schreef:BE_GENTLE schreef:Een paar jaar terug liepen al een aantal mensen hier in zo´n rijbroek legging/broek met soort van rijlaarzen er onder..
Bij die jonge vrouw stond het leuk maar ik zou het niet aantrekkenmaar dat is met meer mode.
Een legging met normale laarzen vind ik nog wel te doen. Maar een broek met kniestukken en laarzen die op rijlaarzen lijken? Ehhhh... neuhhhhh