Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik woonde eerst bij mijn ouders lekker buiten het dorp en dat mis ik heel erg.

) verhuizen omdat ik a) mijn paarden niet meer hier op de wei heb staan en b) omdat ik de voorzieningen wel mis. Hier is geen gewone supermarkt (alleen een dorpswinkeltje dat niet eens koffie pads heeft en wat alleen open is als ik op mijn werk zit), geen tankstation, geen andere winkels... dus ik ga toch wel were naar "de drukte", al is het minder druk als waar in in NL vandaan kom.

MoonChloe schreef:Op dit moment wil ik het liefst in een stad wonen. Zeker omdat ik nu 'gevangen' zit in een klein dorp met alleen een supermarkt.
Ffortuna schreef:Oeh, dat klinkt ideaalMag het ook iets er tussenin zijn? Ik woon in een klein dorp, op 5 minuten rijden van de stad af. Maar ook op 5 minuten rijden van een heel groot bosgebied af. En op 20 meter van de weilanden af.
. rayoow schreef:mmmin sommige dorpen heb je ook mini centrum hea ;0..AH 2 min lopen..minicentrum met wat winkels..kleding/schoenen/computers/ruiterzaak/visserssportzaak ding...allemaal 10 min lopen..sommige dorpen zijn mini stadjes....grotere dorpjes...kijk maar naar nijkerk
Karin schreef:Nijkerk heeft 25.000 inwoners (de kern Nijkerk zonder omliggende dorpen). Dat noem ik toch echt geen dorp hoor. Misschien in sociaal-cultureel opzicht dan weer wel.