Grote winterschoonmaak/opruim! Wie nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Grote winterschoonmaak/opruim! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:45

Jep, Ik heb hem afgelopen weekend gehad :D
3 dagen lang ramen gelapt, schoongemaakt, opgeruimd, herfststukjes op tafel, kaarsen tevoorschijn gehaald en leuke nieuwe planten voor binnen gehaald!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:48

@kim90. Ik heb ook met elk seizoen wat, zoals je zegt dat knusse van de winter. Het kleuren van de bladeren in de herfst. En misschien zelfs de sneeuw in de winter.. Allemaal heerlijk.. Was het niet dat het droge weer veel praktischer is als je een paard houdt in het midden van het land :+ In dat opzicht, heb ik liever altijd lente/zomer.

Kim90

Berichten: 2194
Geregistreerd: 22-12-06
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:50

haha, ja kan me voorstellen, ik heb mijn paarden ook bij een boer, al heb ik wel stallen en buitenrijbak ( maar de bak is wel zonder verlichting ) dus winter is altijd wat meer overleven :j
Laatst bijgewerkt door Kim90 op 16-09-10 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:50

ik vind ook alle seizoenen leuk hoor :j Dikke sneeuw in de winter ook geen problemen, vind harde regen en wind zoals nu ook heerlijk en zo lekker knus (als je binnen zit in elk geval :+ )
Hitte in Nederland ook geen probleem en de geur van het voorjaar ben ik verliefd op :+

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Grote winterschoonmaak/opruim! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:56

ik heb niet genoeg kleding voor een winter en zomerset :+
Ik draag dezelfde shirts van de zomer ook in de winter, enige wat erbij komt is een paar truien. Voor de rest zijn het dezelfde broeken enzo.

Alleen mn winterjas moet ik wel straks tevoorschijn halen.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:58

Oh jah die geur, zodra je merkt dat het weer lente wordt.. Of zomer.. Die zwoele avonden..

Vorig jaar winter was echt niet leuk, voor een weekje is het leuk, maar 2 maanden van die poedersuiker sneeuw waardoor je over de bak kunt schaatsen.. Dit jaar liever wat minder :+

LiNdA1986Jarig
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:02

Kim90 schreef:
rebeltje schreef:
Nee, ik kan het echt echt echt nog niet accepteren dat de zomer voorbij is en de herfst er alweer is |(


Ik heb gelukkig het geluk dat ik beide seizoenen fijn vindt, 's winters lekker warm met kaarsjes aan knus op de bank, huisje lekker gezellig ingericht, en dan de zomer, waarbij mijn huis weer omgetoverd wordt in iets met vrolijke assecoires, alle kleedjes en dingen gaan kast in, bbq komt tevoorschijn. het enige waar ik een hekel aan heb is regen, sneeuw oid vind ik niet erg :=


Alleen moet ik mezelf wel ff pushen om er aan te beginnen..


Ja, dit heb ik ook. Ik vind het wel jammer dat de zomer voorbij is hoor, daar niet van. Veel te weinig lekker weer geweest. Maar de herfst is ook erg mooi en de winter lekker gezellig met Kerst en alles.
Alleen sneeuw hoeft dan weer niet zo erg als vorig jaar. Moet namelijk elke dag 2x 45 km op neer naar me werk. Dan kom ik superlaat thuis en dan hopen dat je geen ongeluk krijgt. ;)