help pasje van Hyporama?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:20

Ik ben groot fan van de Hippodam. Kom daar eigenlijk voor alles voor mij en m'n paard. En ik vind het personeel over het algemeen ook prima daar. Ik had namelijk ook niet echt begrepen waar het pasje voor diende, maar ik had 'm wel. En toen ik een keer een grote aankoop deed, zei de verkoopster zelf "zullen we even kijken hoeveel je op je pasje hebt gespaard, want misschien gaat er dan nog wel wat van de prijs af". Ik kreeg toen inderdaad behoorlijk korting. Prima winkel dus, Hippodam!

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 15:27

secricible schreef:
je kan het ook anders zien. Voor iedere euro die je uitgeeft, krijg je toch 4 cent cadeau. Hoef je niets voor te doen, krijg je gewoon als je je spullen koopt die je toch moet hebben.
Ik ga zelf altijd naar de hypo in Den Haag ben er zelf ontzettend tevreden over. Altijd netjes geholpen, ook met vriendjelief die niet echt in de standaard maten past.

Andere zijn blijkbaar tevreden bij EJ, maar jemig, ben er eenmaal geweest en doe het NOOIT meer. Moest een gehele outfit hebben (cap, laarzen of chaps/schoenen, rijbroek en vriend wilde er nog een shirt bij) voor rond de 300 euro. Vriend is niet echt gemakkelijk, is lang dus geen normale maten. Nadat de man met moeite een cap had gevonden en mijn vriend een broek aan het passen liep meneer de verkoper weg om vervolgens niet meer terug te komen (wat hij wel beloofd had) en pas bij de kassa te vragen "of alles gelukt was". Ja daaaaaag!! Over een kortingspas is me zelfs niets gezegd, maar goed, was toch niet van plan er ooit nog terug te gaan, dus heb die ook niet nodig :).
Overigens kon ik een paar maanden later nogmaals een nieuwe broek kopen, dus kwaliteit is ook niet om over te juichen..


Als ik het zo zou zien wauw maar het is 0.04 cent dat is dus wel honderste minder :D

Ik heb geen specifieke winkel moet gewoon spullen hebben en over algemeen heb ik enkel kwaliteit dus nooit eigen merk
Of ik nou Ariat schoenen koop bij Hypo-winkel of ik doe het bij Freddy's EJ maakt me niet uit.
De mening van een verkoper trek ik me al helemaal niks aan bovendien heb ik gelukkig genoeg ervaring om geen raad te hoeven te vragen in de winkel want dat is vaak := met name de Hypo-winkels (utrecht en rotterdam)

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:57

Hoop dat het mysterie van het pasje nu is opgelost? 4% van al je aankopen spaar je dus op je pasje als "kadotegoed". (En ja, dat betekent dus 4 cent van elke euro, en niet 0,04 cent...)

Kan overigens niet anders zeggen dat ik altijd prettig winkel bij de hypoplaza (Den Haag). Zelfde verhaal met een outfit voor mijn vriend. Ik vond het heel erg fijn toen ik hulp kreeg bij het zoeken naar de juiste broek voor mijn vriend. Die maten zijn ook soms erg ingewikkeld. Ik geloof dat de vriendelijke dame wel 100 broeken uit het rek heeft getrokken, en weer heeft teruggehangen!
En daarna schoenen voor supermoeilijke voeten... Fijn geholpen!

Daar kan de hyporama nog een puntje aan zuigen inderdaad. Heb daar nooit anders meegemaakt dat het óf een grote bende is, óf datgene dat ik moet hebben net uitverkocht is (iets simpels als mokzalf bijvoorbeeld), óf ik vreselijk werd afgebekt door een arrogante en zeer onvriendelijke medewerker (meerdere keren gebeurd).

Kortom, de ene hypo is de andere niet...

Zonnetje81
Berichten: 18706
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:30

Hyporama stond vroeger ook op indoor brabant, precies zoals jij hierboven ook omschrijft Miepmiep. Onvriendelijk personeel en een bende.

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:11

hyporama ken ik (gelukkig?) niet, ken alleen hypoplaza. En daar ben ik echt 100% tevreden over. Mijn vriend hebben ze ook super geholpen om een nieuwe rijbroek te vinden en afgelopen week ook om een mooie blouse uit te kiezen die een beetje netjes paste.

En volgens mij is het gewoon 4 cent hoor, geen 0,04 cent... Dat is mij iig verteld..
en voor mij maakt het verder ook niet uit wat die verkopers vertellen tita, zoals gezegd, maar als je voor iemand anders gaat shoppen (ineens in mannenmaten waar ik dus totaal nie tbekend mee ben...) dan is het wel prettig om iemand te spreken die deze maten wel kent..

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:25

is toch al jaren bekend dat hyporama niet echt best is?
wordt toch ook niet voor niets al jaaaaaaaaaren hypodrama genoemd??
en tsja van die spaarsystemen.... ik neem dat soort pasjes gewoon nooit aan, heb liever niet bij iedere winkel mijn adresgegevens liggen ;)

Kirsten_D

Berichten: 161
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Almere

Re: help pasje van Hyporama?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:43

Ik vind dat het verschilt per winkel..
Ik vind die in Rotterdam eigenlijk niet veel soeps, maar die in Weert vind ik een super fijne winkel. Het ligt voor het grootste gedeelte inderdaad aan het personeel..