lucky you! heel veel plezier ermee! ( als ze het bod aannemen )
Ilsemarie
Geplaatst: 06-10-10 23:07
Dat is ook een hele goede oplossing! Heerlijk! Hopelijk is het gauw helemaal rond en dan gefeliciteerd!
Sodeletuut
Geplaatst: 06-10-10 23:13
Ik lees je topic nu pas Berdien, wat een gedoe allemaal zeg! Maar fijn dat het nu goed gaat komen! Enneh, je (s)tinkertjes vinden het ook veeeels te leuk hier.
Berdien wat fijn dat je het zo hebt op kunnen lossen! Wat super van je ouders zeg!
Het is lastig een huurwoning vinden. Ik ben er op het moment ook mee bezig... mééén wat een drama is dat. Ik heb iets gevonden voor tijdelijk en er was wat voor vast. maar dat is vandaag van de baan gegaan. Dat appartement word niet meer verhuurd. Ingeschreven in de gemeente sta ik nog niet lang dus de kans voor mij is 0,00000001 misschien.
Omdat dit topic recent is, zijn voor mij in ieder geval alle tips nog welkom!
Ja ben mijn ouders ook echt eeuwig dankbaar Helaas is het tweede bod ook niet geaccepteerd, maar maandag staat er alweer een afspraak met een makelaar gepland
succes met Amersfoort.. volgens mij is die regio populair
Jammer Berdien!!
SdaphneS
Geplaatst: 10-10-10 14:54
Berdien schreef:
Ja ben mijn ouders ook echt eeuwig dankbaar Helaas is het tweede bod ook niet geaccepteerd, maar maandag staat er alweer een afspraak met een makelaar gepland
Jammer! Welke makelaar heb je ingeschakeld als ik vragen mag?