Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loontje schreef:Aan diegene die zeggen niet doen!
Hoe doen jullie dat dat met eigen kinderen of als jullie kinderen krijgen?Nooit meer winkelen?
Met de mijn dochter heb ik vele winkels versleten in de 4 jaar dat ze nu oud is en weet zich prima te vermaken met al dat moois in de winkels.Pas nu met 4,5 jaar vraagt ze tijdens het winkelen regelmatig of we naar huis gaan maar daarvoor zelde.
Ok kleding passen deed ik niet maar kocht het en bracht het wel terug als het niet paste.
Ooh bijkomstigheid mijn dochter zat al vanaf 1,5 jaar niet meer in de wagen en alsnog was het prima te doen.
Ik denk dus dat het prima kan zeker als het kindje weet wat luisteren is en als het gewent is dat de buggy mee gaat dan gewoon mee nemen.Bij de bus gewoon in klappen en kindje aan de hand.
Wel zou ik overleggen met de ouders of 1 van hen om te vragen hoe hun er tegenover staan dat jij gaat sjoppen met hun kind.
marleen_usar schreef:Ik was ooit oppas moeder, en bleef toch echt niet in en om het huis.Ik reed overal heen en leefde gewoon mijn leven zoals ik dat met mijn eigen kinderen zou doen.